Leapşă întârziată- Tom şi Jerry

7 Ianuarie 2009 la 3:52 pm | Publicat în Leapsa | 9 comentarii
Etichete: , , , , , , , , , , , , ,

Observ din postul anterior că v-au plăcut pozele mele.

Well, let me tell you a secret. I like them too.

Tocmai de aceea mă gândeam să mai pun vreuna. De data asta nu cu mine, ci cu mama. Şi-n felul ăsta-i arăt şi lui M.V bradul meu de Crăciun. ( cam târziu, ştiu, dar am o scuza…treaba mea care-i aia. na! 😛 nu mai fiţi voi aşa curioşi că faceţi riduri)

Da, oameni buni, lumea mă iubeşte la nebunie şi pentru asta mă lepşuieşte. Isn’t that a fucking cute thing 😀 ?

Eu ştiu că de Bobotează se strică bradul de Crăciun. Aşa făcea mama cand eram eu mică. După ce venea popa şi ne lua aproape toţi banii rămaşi în urma sărbătorilor sfinţea casa şi ne dădea un picuţ numai 😦 de apă d-aia care, cică, e bună când te doare capul, ştiam că în curând mama va despodobi bradul.

La noi era o adevărată tradiţie împodobirea bradului. Aşa ne-am obişnuit ca Mama Aurica şi cu Bibicu’ ( bunicii mei) să ne cumpere cel mai frumos brad şi să ni-l aducă acasă, acolo unde-l împodobeam cu toţii. Mama Aurica a lucrat la o fabrică de globuri, aşa că … vă daţi şi voi seama ce globuri avem. Mama are globuri până şi cu dedicaţie şi alea alea. Oricum, ideea e că , în materie de globuri, nimeni nu se pune cu noi 8)

Acum, din cauză că am făcut mari modificări prin casă, nu mai avem aşa mult spaţiu, astfel că nu ne mai putem continua, din păcate, tradiţia şi avem un brad ca în imagine. VV

dsc01774

de ce nu am pus poză cu mine ?

vreau oare să-mi laud mama ? să vă fac pe voi geloşi că nu e a voastră ?

neeeeeeh… faza e că eu nu fac poză cu o asemenea creangă. pur şi simplu urăsc tentativa aia de brad. am fost obişnuită cu bradoi, nu cu lemnuţ ca cel din imagine. Da, sunt indignată pentru ca s-a întrerupt tradiţia în ultimii ani. Şi-mi pare tare rău pentru lucru ăsta.

N-am ce face. Trebuie să mă mulţumesc cu initaţiile astea ieftine pe care nu-mi pot etala dragele mele globuri. Voi vă imaginaţi ce suferă bietele de ele acolo, închise în cutii ? Off, lasa.. Ale vă înţelege.

Aaaaaaaaaa, să nu cumva să uit.

Să vedeţi ce vecin draguţ am. Cine să fie oare ? Eeee, Măr Verde, desigur.

De Crăciun mi-a trimis o felicitare prin poştă făcută chiar de el.

De-aţi ştii voi ce m-am bucurat, oioio. Mulţumesc frumos încă o dată.

epwenl473704-02

aşa că-i faină ?

mie-mi place muuuuult, muuuuuuult de tot 😀

acum a venit momentu’ să mă revanşez şi eu, aşa că uite creaţia mea ( mă rog, nu-mi apăarţine-n totalitate, având în vedere că eu nu am făcut altceva decât să colorez o filă dintr-o carte de colorat primita de la Ciupa mea draga … da, mă, la 17 ani eu colorez. Uraaaaaaaaaaa pentru mine !)

This one is for you, neighbour !dsc018671

9 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Hai ca mai ai inca vreo 2 desene de colorat :>…sa le termini alea si dupaia mai vedem noi ce iti iau ca sa nu ii injuri pe astia la scoala =))

    si tu imi esti draga >:D<

  2. ^ stii ca orice mi`ai cumparat astia de la scoala tot ma determina sa`i injur. bineinteles, impotriva vointei mele :))

  3. :d multumesc frumoos :*:*

  4. Am trecut blogul tău la mine, la blogroll… O seară cât mai bună îţi doresc…

  5. cam micut bradul :))

  6. eu te iubesc la mine pe blog :*:* nasica mea :>

  7. Macar ai avut bradut. Noi n-am mai facut anul trecut pe motiv ca si asa nu vim fi acasa de sarbatori. Dupa anul nou, ne-a parut rau ca nu am mai impodobit bradul. Era prea tarziu cand ne-am trezit ca inca mai vrem…

  8. M.V- sa cresti mic 😛
    Lisandru Cristian – mersi. asa am facut si eu
    Constanteanu- n`ai avea aer. acum razi de mine. lasa lasa ca te tin eu minte.
    Fructule – oooo, ce declaratii :”>
    Liviu – mare greseala ati facut ca nu l`ati impodobit

  9. e bun si braduletzul ala…decat nimic, oricum conteaza spirituuu’ 🙂 iar de Tom & Jerry ce sa zic…tin minte ca eram fan infocat pe vremea cand eram mic dar acum…..sunt altii infocati dupa PSP, Counter Strike si altele mai….moderne 😀

    ai colorat fff frumos :))))))


Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

