`Neatza 2009 !

30 Decembrie 2008 la 11:57 am | Publicat în Leapsa | 13 comentarii
Etichete: , , , , , , , , , , , , , ,

happy_new_year_by_horebAşa că vă era dor de o leapşă ?!

Mă gândeam eu.

Staţi liniştiţi că iar sunt în urmă la acest capitol.

Unele am reuşit să le onorez, altele . . . e vreme şi la anu’ 😉

Gajica mă întreabă ce-mi doresc eu de la anul care vine, care-s aşteptările mele de la 2009 ?!

Cam greuţă leapşa asta, aş zice eu.

Probabil că alţii nu o văd aşa, însă pentru mine nu e deloc uşoară deoarece mie nu-mi place să stau să mă gândesc la viitor, să-mi planific lunile următoare din viaţă şi să mă gândesc dacă predicţiile mele se vor adeveri sau nu.

Cu toate astea, în anul care vine mi-aş dori :

să ningă, în primul rând. cred că asta îţi doresc mulţi dinte voi. anul ăsta am văzut zăpada doar când am fost în excursia aia de la Sibiu şi când am fost mai apoi la Păltiniş, în rest . . . nema zăpadă, doar nişte fulguleţi ce doar ne-au amagit. Nici chiar de colindat n-a nins la noi, aşa că, să sperăm că, măcar acum, de Anul Nou, se îndură Şefu’ de noi şi ne cadoriseşte cu zăpadăăăăăăăăăăăă 😀

să ne distrăm de Revelion şi să fie toţi mulţumiţi. Anul ăsta a fost mare problemă cu locaţia. Cu vreo 4 zile înainte de Revelion nu habar nu aveam unde să-l ţinem. Timp să închiriem ceva nu mai era, case libere nici aşa, astfel că deja ne gândeam că ne vom petrece Trecerea dintre Ani în parc ( aia-i minte ce NU avem). S-a rezolvat şi de data asta pentru că MY MOM ROCKS. ea se duce la nu ştiu ce petrecere împreună cu vreo alte 16 perechi şi ne-a cedat nouă apartamentul. Ulala 😉 Anul trecut a fostr super fain, sper doar ca şi anul ăsta să fie cel puţin ca-n 2007.

să înjur mai puţin. ştiu că nu-i frumos şi nu se cade, însă nu mă pot abţine, mai ales atunci când sunt scoasă din sărite. trebuie să fac ceva să mă controlez mai mult. dacă ştiţi vreo ” reţetă”, spit it out . . .

să mă angajez la vară. am vrut şi vara asta, dar nu mă angaja nici dracu’ pentru că aveam doar 16 ani. asta-i discriminareeeeeeee ! lasă că poate,poate reuşesc eu în 2009 că, deh, la vară face şi minora de moi 18 ani

să nu mă bolunzească mama la cap cu majoratul. eu nu vreau să-l ţin pentru că, în ziua de azi, majoratul e ca o mini nuntă. nu-s poveşti, vorbesc foarte serios. adica vine omu’ la tine cu un plic de bani. ştie că pentru plicu’ ăla i se cuvine atâta mancare şi atâta băutură. mno ce treabă mai e şi aia ? în loc să vină să ne simţim bine, el vine din datorie că, poate, ai fost şi tu la el , aşa că se cade să-ţi dea banii înapoi. asta-i mentalitatea. it sucks!

să meregm la Arieşeni şi să prindem zăpadă. Se anunţă o nouă excursie. Tot la munte, bineînţeles, doar e sezonul de iarnă. Cică va fi în vacanţa dintre semestre. Mie-mi convine oricând. Mi-ar plăcea să pormim acolo vreo 2 nopţi şi abia după aia să ne întoarcem în Turda ( m-am săturat de oraşu’ ăsta 😦 )

să-mi găsesc o bluză, însă nu orice bluză, la fel cum nici eu nu-s orice fată 😛 vreau o bluză de trening cu muuuuuult VERDE şi puţin GALBEN. mi-am înnebunit cunoscuţii cu dorinţa asta. de vreo 2 ani de zile tot caut şi nu găsesc. de ce ?! pentru că bătuţii ăştia-n cap de fabricanţi au scos pe piaţă articole de îmbrăcăminte total invers dorinţei mele, adică mult galben şi puţin verde. ueaaac. am căutat şi-n Turdă, şi-n Câmpia Turzii, şi-n Cluj, ba am întrebat şi-n străinătate, şi tot nimic 😦

muuuuulte mâţe cu care să mă joc. am eu un fel de obsesie pentru aceste animăluţe. nu contează unde-s pe stradă sau cu cine. nu contează nici chiar dacă mă grăbesc. las totul baltă şi mă joc cu orice mâţucă ce-mi iasă-n cale. o strig aşa frumos ţiţiiiiii , iar dacă ea mă ignoră, îi cobor toţi dracii pe pământ.

să nu rămân datoare.se zice că nu e bine să treci în noul an cu datorii, aşa că eu nu mai fac alt post pentru a-i răspunde lui Alex cât de repede tastez, şi-i zic aici că eu tastez 85 de cuvinte pe minut. testu-l puteţi face şi voi aici. şi mai am parcă o lepşă de la Teleleu care mă pune să descriu următoarele 3 branduri: Don Cafe (Mama bea dimineaţa. O cafea ce şi-a schimbat numele în momentul în care a divorţat de Elite. Mi se pare tot un drac, numai ca nah, promovarea, reclama, alea alea) , Farmec ( Celebrul Lapte Doina pe care mama nu-l da nici pe toate produsele de la Avon. De 2 veri folosesc aceeaşi marcă dei ulei de corp vara. E super bun), Logan ( nu-mi place spatele acestei maşini. Mi se pare prea mare. Ionuţ ar fi în măsură să zică mai multe despre această maşină în primul rând pentru că e băiat, iar în al 2 lea rând pentru că ai lui au o maşină de acest fel), Rom ( ciocolată foarte bună de pe vremea lui Ceaşcă, reclamă cu manelistu’ ăla infect, ” Roackereeeee, partidu’ te vrea tuns! „)

să-mi recapăt bronzul natural. Dacă aţi ştii voi ce sexoasă sunt eu vara . . ufff . . . ce dor mi-e de pielea mea bronzată. eu habar n-am ce piele de drac belit am însă, atunci când fac duş, încă mai am urmele de acum 2 veri de când m-am bronzat şi mă uit la ele cu atâââât regret . . .

un kebab ca cel pe care l-am mâncat cu Ale R ( nu-s eu. e o altă colegă, coincidenţă de iniţiale) şi de care bleaga de Cindy a tot comentat că n-a fost bun. e nu, pe dracu ! n-ai tu papile gustative suficient de dezvoltate pentru a mânca o asemenea delicateţe.

mâncare chinezească, aşa cum mi-a adus Nico de la Tg. Mureş

Gogoaşa Înfuriată. nu mă pot sătura. Aş mânca non-stop aşa ceva. Păcat că pentu una d-asta trebuie să mă duc tocmai până-n Cluj. La noi în Turda nu este. Fuck this town.

să-l înveţe Mama Aurica ( bunica ) pe Ionuţ să joace. tot i-am promis la Ciupa mea . . . lasă că vede el la vară , în curte la mama Aurica. . . oioio . . . ce vei mai pontuli tu, bebe drag, şi cum te va învârti mama până ce-i ameţi

ca toţi prietenii mei să-şi ia examenul pentru permis. Doamne ajută-vă! eu nu vreau să-l dau pentru simplul motiv că noi nu avem o maşină, aşa că nu are rost să mă străduiesc de-a lela să învăţ ditamai cărţoaia şi după aia să n-am pe ce aplica zilnic. aaa, şi să nu mă stresaţi în ideea de a-mi schimba punctul de vedere.

să rămân tot EU. e tare fain rolul ăsta şi nu vreau să-l abandonez. m-am obişnuit cu el şi tare bine-mi şade.

acestea fiind spuse,

C`ya next year !

Deja mi-e dor de voi. ( N O T !)

( Dedeea, ia vezi ce faci cu leapşa asta, poate te descurci cu ea . Rozza, tu mai dormitezi mult ? vezi că ţi-am şutat-o şi ţie )

13 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. An Nou Fericit, bebe!! :*
    Desi nu imi prea place iarna, chiar ieri ma plangeam k vreau niste zapada.. macar sa se simta k e iarna! x(
    In legatura cu injuraturile: daca trebe`.. trebe`!!! Nu tine nervi-n tine, da-i afara! :)) 😀

  2. La multi si fericiti ani, Ale! Sa dea „sefu” sa ti se indeplineasca toate dorintele pe urmatorul an.

  3. cea mai acerba dorintza a mea e…

    Sa Fut In Cur Pe Angelina Jolie ..pana ii sar flocii pe pereti…

    sugativami-ar penisu cu buzele alea a ei de burete :X …

    peace!

    la Ale: La Multi Ani bah 😀 …”tarsitzo” :>

    stii k te iubesc 😀

  4. „Să-l înveţe Mama Aurica ( bunica ) pe Ionuţ să joace. tot i-am promis la Ciupa mea . ..” ti-am zis ca mergem sa o vizitam nu ca sa invat yo populara…mie nu imi place,mai bine valsez 😀

    Stii ca ti-o dat la olimpiada „Dacia Literara” si ca nu prea ai stiut dar la final ti-am zis sa stai linistita ca iti iau yo Logan deci ai masina,o sa ai permis si o stii multe despre Logan =))

    PS : Si mie imi esti datoare….da nu iti zic cu ce 😀

  5. Noh bine..sa nu intelegeti gresit…cocalari si pitzipoance le-am zis la care se cred..nu voua..la astia..de pe minunatu blog a lu Ale…deci no offence..da cred k sunteti de acord cu ce am zis ..despre Pitzipoance si cocalari..nu am zis despre voi :D..

    hai Peace…k ma duc sa beau :D..

    sarumana..

    Ale esti mandra de mine akm? :-s

    urat-o >:P

  6. Promit ca ma ocup de ea la anul, cand dupa 2-3 zile de distractie voi avea memoria blank :)). Deh, interesul poarta fesu :D.

    Sa dea Domnu ca toate dorintele sa devina realitate ! :*

  7. La multi ani!Sper ca te-ai gandit si la me cand iti lucrau papilele gustative pe mancarea chinezeasca!>hugz< app…eu am vazut aici bluza cum vrei tu 😉

  8. Heheh 🙂 Sper sa reusesti tot ce iti propui ! :*
    Si mersi de leapsa,ma apuc de ea in vreo juma de h 😀

    La multi ani & sper sa fie mega distractie de revel si la tine 🙂 ! >:D<

  9. alexandra … antispamul este binecuvantat 🙂 eu vreau de la 2009 sanatate si inteligenta (sunt modest)

  10. La multi ani !!! Multa sanatate si fericire in anul ce vine!

  11. La multi ani 🙂

  12. Va multumesc tutror pentru urari 😉
    asemenea va doresc si eu voua alaturi de cei dragi 😀

  13. […] 2008 era pe ultima sută de metrii, Ale avea grijă de mine să nu frământ prea mult la cozonaci şi mă lepşuia gingaş . Cum mămica […]


Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

