Blog review constanteanu.blogspot.com

29 Decembrie 2008 la 11:35 am | Publicat în Uncategorized | 12 comentarii
Etichete: , , , , , ,

În cazul în care nu ştiaţi, Gabi , tipul care iniţial scria pe blogul ăsta , iar acum are un nou blog pe blogspot ( cel din titlu), organizează nu-ştiu-ce-concurs în legătură cu un blog review.

Ei bine, aşa cum i-am explicat şi lui aseară, pe mine nu mă interesează concursul lui, nu-mi pasă de ” premii” şi de tot ceea ce are de oferit Gabi împreună cu Chris39 în schimbul unui review.

Aşa m-a sucit şi m-a învârtit Gabi pe tema asta, până ce m-a făcut să-i promit că scriu şi eu despre blogul său. A dracului fiinţă Gabi ăsta. Îl urăsc pentru că a reuţit să mă convingă. Asta e, din moment ce i-am promis omului, trebuie să mă ţin de cuvânt, acum nu mai pot da înapoi.

Am doar o singură problemă 😀 eu nu am mai făcut până acum aşa ceva . . . nu-i niciun bai, doar d-aia există WaTzaP ( mulţumesc 😉 )

E cam dimineaţă pentru mine, Ciupa trebuie să vină imediat, aşa că eu zic că ar fi cazul să fac odată review-ul ăla până ce nu-mi pierd puţina răbdare.

Constănţeanu’ are un fel de ziar online prezentat prin intermediul blogului său. Cum vine asta ?! ummm…e mai greu de explicat. faza e că publică zilnic -ceea ce e foarte bine, căci are lumea ce citi- ştiri de tot felul pe care, după aia, le interpretează din punctul său de vedere.

Mai nou are si editori. De Chris39 îmi place şi mie cum scrie şi, consider eu, face o treabă bună pe blogul lui Gabi. Restu’, nu ştiu ce să zis. Chiar aseară-mi spunea că . . . cică . . . s-ar fi anunţat un altul că ar vrea să fie editor. Cu asta eu nu-s prea de acord. Adica cum, dom’le, habar n-ai cine-i individul, şi gata, îl las să-mi scrie pentru blog. Neeeh, nu se face aşa. Fix de aia n-am vrut eu să scriu pe blogul lui Gabi 🙂

Tema actuală a blogului lui Gabi e una tare faină. A avut el mai multe. La un moment dat nu mai ştia pe care să o lase. Fiecare îl atrăgea cu ceva. Ţin minte că a avut şi ceva probleme cu una ( a avut-o pe celălalt blog, însă s-a rezolvat până la urmă). De ieri are o nouă temă pe blog. Se pare că omului îi place să tot experimenteze. Sper să se decidă într-un final asupra uneia, că deja m-a zapăcit de cap. Gabi, dragule , las-o pe asta de acum . Asta-mi place cel mai mult. Bagă-le oamenilor bannerele la loc, umple spaţiul ăla ce arată urât aşa lăsat gol , că-n rest e fain.

Îmi e dator vândut tipul. Ştiu că asta nu ţine de un review, însă tot trebuie să i-o amintesc ( ce rea pot fi uneori). Una din datoriile lui e faptul că m-am abonat la Feed-ul lui, lucru ce ar fi indicat să-l facă un mare număr de internauţi ( `tu`ţi reclama ta ).

Aici vine partea în care zic ce nu-mi convine. 😀

Eu consider că titlul blogului ţi l-ai putea scrie şi tu cu diacritice, nu?

Şi cu banner-ul lui Puştiu . . . ce caută el acolo sus, în header ?

În rest, cât mai multe articole personale, mai luuuuungi de 5-6 rânduri dacă se poate şi . . . cam atât . . . nu de alta dar, aşa cum am mai zis, nu mă pricep să fac asta şi nici nu vreau să învăţ.

Start concurs !
Ce trebuie sa faci : Un review despre http://www.constanteanu.blogspot.com in care sa spui ce iti place si ce nu .
Cand se termina : In seara de revelion sunt anuntati castigatorii .
Si ca sa va rasplatim cu ceva :
1. Premiul 1 primeste : banner 125×125 pe constanteanu ,pe Chris39 +Link pe cele 2 bloguri + reclama pe Sunt (blog ce inca mai are peste 50 de vizitatori pe zi)
2.Premiul 2 primeste : Banner pe constanteanu
Ceilalalti participanti primesc automat link pe constanteanu ( ca sa fie toata lumea multumita)
Astept cu nerabdare sa vad ce parere aveti despre constanteanu.blogspot.com

12 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Intru si eu sa vad despre ce se scrie acolo. Merg pe vorba ta. Mai ales ca ai zis ca e presa. Sa vedem.

  2. 1. Mersi mult de review :X
    2. Pustiu a modificat tema .. i-am fost si lui dator
    3. :)) gaby dragule a sunat urat de tot :))
    4 . Inca odata mersi

  3. hai recunoaste ca ai scris pentru premii :)))
    am intrat si eu pe blogul respectiv si este chiar interesant…noroc de tine ca mai aflu si eu de bloguri dragute 😀

  4. jeeeez! ce-ai ajuns sa faci 😦 e bine sa fii si rau in blogocearta si sa refuzi anumite persoane. dau si niste premii egale cu 0 absolut :)) un banner pe un blog cu 50 vizitatori pe zi nu stiu daca aduce mai mult de 50 unici lunar pe cand un articol pe un blog serios poate aduce zeci, sute sau chiar mii de unici 🙂 da’ deh… sunt multi mici si habar n-au cum sa se promoveze

    pretul unui advertorial de genul asta e 20-30$ minim 🙂

  5. nosfer… la sfarsit o sa spun de ce am facut acest „concurs”
    😉 …

  6. watzap ajuta la tot. Sa ma intrebi si cum e cu sexu oral, don`soara !

  7. Liviu – arunca`ti si tu ochii pe acolo 😉
    Constanteanu – „gabi dragule” a sunat urat pentru ca tu mie nu`mi esti drag :))
    Anca – asa, asa, lauda`ma ca`mi place. Noroc cu mine, ca altfel… :))
    Nosfer – ai dreptu` sa taci ! inca nu ti l`ai exercitat ?! ce te bagi tu ca musca`n lapte, a? nu toti au verzisorii tai , la fel cum nu toti au posibilitatea de a`i plati pe cei de la cocalari.com sa`i promovezer 😛 muclessss
    WaTzaP – ma terorizezi deja cu asta :)) du`te si roaga pe careva sa te ajute`n privinta asta 😀 eu nu pot 😛

  8. Constantene, cata lume ai racolat ma?! :))
    I-am facut si eu un review, sper sa castig. 😛

  9. ia vezi mie poti sa mi faci un review dinala ?:)

  10. MetaMorphic- ala ce`a castigat a facut un reviw de tot … ma abtin 😀
    Claudel – ummm…sper sa nu te superi daca nu`ti fac 😀

  11. mai bine, eram curios sa vad daca poti :)))

  12. ^ raule :))


Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

