Leapşă cu plăceri ( NU! sexuale)

18 Decembrie 2008 la 9:27 pm | Publicat în Leapsa, Personal | 12 comentarii
Etichete: , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Vine Craciunul, vin Sărbătorile de iarnă şi tot aşa curg lepşele la mine pe blog.

Am vreu 3-4 restante, însă nu le-am uitat. Le-am stocat pe toate în mintiuca mea tânără şi ele-şi aşteaptă rândul pentru a fi transpuse pe ghemotocul ăsta de hârtie virtuală.

Astăzi i-a venit rândul lepşei de la Dedeea , cea în care trebuie să zic minim 10 lucruri care-mi plac mie 😀 ce-bronzata-eram

daaar, cum mie-mi plac muuuuuuulte lucruri, vor fi mai mult de 10, însă voi puteţi citit atât cât vă ţin pupilele.

Envoy . . .

So, ca-n clasele mici . . .

Mie îmi plac / e . . .

. . . să fiu alintată. ( i-am promis lui carino meu că scriu asta prima 😛 acum îţi dai seama că trebuie să mă plăteşti pentru asta. între timp, Ionuţ îşi pune mâna la ochi 🙂 ). Sunt ca o mâţă; mă linguşesc pe lângă om până ce obţin ce vreau, îl las să mă alinte niţel, însă nu prea mult , după care scot ghearele la înaintare. Zmuhaha !

. . . să mă joc cu cuvintele, să le stâncesc, astfel că au aparut noi cuvinte în lexicul meu propriu şi personal ca de exemplu ” căţăluţ „, ” tembeloid „, ” porcăciuni”, ” a futiliza” şi, clasicul, ” habărnabăr ” ( ăsta trebuie să recunosc că-i invenţia bunicii mele ). Un rezultat al acestui joc ” de-a cuvintele” este şi blogul de faţă.

. . . să mă plimb vara prin ploaie.E atâââât de fain să simt dansul suav al picaturilor zglobii şi calduţe de ploaie pe pielea mea moale.

. . . senzaţia plăcută ce mi-o dă bronzul meu. Vreau la ştrand. Vreau să mă înnegresc. Vreau să arăt iar ca-n poză 😦 .! Vreaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaau!

. . . ironia mea dură, exprimată verde-n faţă, fără pic de jenă , chiar dacă asta-i scoate din sărite pe unii .

. . . vara,anotimpul meu preferat. Îmi plac chiar şi zilele toride. Tare mă mai amuză ideea de a servi nişte ouă prăjite direct de pe autostrada încinsă.

. . . să mâzgălesc cu cariocile. Am primit de la Ciupa mea o carte de colorat cu Tom & Jerry ( revin mai încolo cu poze. până atunci, minunaţi-vă ce poate face omu’ ăsta cu nişte carioci. pe mine m-a fascinat de-a dreptul . . . . nenea vecinu’ din Cluj, dacă nu cer prea multe, aş dori tare mult şi eu o felicitare d’aia…ştii tu de care 😀 ) şi un set de 36 de carioci ( puşca-le-ar capu’ ălora ce le vând că toate erau uscate 😦 ). Probabil că vouă vi se pare ceva infantil ( poate şi prostesc) , însă pe mine m-a bucurat foarte mult acest cadou. Mulţumesc muuuult de tot !

. . . să cred că, într-o zi, ce nu va veni prea curând, voi avea un băieţel brunet ( aşa ca Ionuţ) cu ochi verzi ( aşa cum îi am eu în anumite momente . . . Ciupa ştie) căruia să-i spunem ALEX

. . . când fulgeră. Pe mulţi îi sperie fenomenul ăsta, însă nu şi pe mine 8) . Mă captivează luminile alea scânteietoare ce brăzdează cerul.

. . . curcubeul de după vremea greau. Iar dacă am norocul să văd două curcubeie apropiate este ceva de viiiiiiiiiiiis .

. . . să lucrez în condiţii de stres. Atunci dau cel mai bun randament. Aşa cum Eminem a declarat că a compus cele mai multe melodii sub presiunea urei, aşa învăţ ( scris, citit, memorat) eu când simt multă presiune asupra mea. Mă descurc foarte bine în situaţiile limită şi reuşesc că-mi păstrez calmul şi mintea limpede.

. . . să fiu laudată, la fel ca orice alt Leu. Simt nevoia ca rezultatele muncii mele să fie recunoscute şi apreciate de către cei din jurul meu, în caz contrar tot efortul depus de mine fiind zadarnic.

. . . enervatul oamenilor. Îmi place la nebunie să mă joc cu nervii lor până ce-i aduc la capătul răbdării ca, mai apoi, aceştia să răbufnească, să li se îngroaşe venele, ochii să le iasă din orbite, să se înroşească la faţă, să le vină să să zgârie cu unghiile pe ea . . and so on.

. . . privirea de copil a lui Ionuţ atunci când îl văd bucurându-se pentru că i-am făcut câte 4 porţii ( mdaaaaaaaaa, e un gurmand! I try to deal with it.) de cartofi prăjiţi cu ketchup.

. . . florile, în special să le primesc. Orice în afară de garoafe şi gladiole. Pe astea le găsesc de-a dreptul dezgustătoare. Abia aştept să vină sezonul lăcrămioarelor, al narciselor şi al zambilelor. Uraaaaaaaaa!

. . . ciocolata caldă albă din Sibiu ( mi-e dor de librăria Humanitas de acolo 😦 )

. . . pizza pe care am făcut-o la Nico acasă. Mi-e tare dor de-o întâlnire-n grup. D-aia, aşa cum făceam odată. Ţin să precizez că Ionuţ şi Cindy au frământat atunci aluatul pentru pizza . Contribuţia lor a făcut-o aşa delicioasă. Yumyyyy!

. . . kebab-ul, Gogoaşa Înfuriată ( ambele din Cluj )

. . . să stau în pătuţul meu, la căldurică, sub plapumă, cu câteva pernoace sub mine, cu un cappuccino calduţ şi cu frişca şi cu o carte bună-n mână.

Şutez leapşa în terenul lui….ummmm…lui….oare al cui ?! Well, al copilei şi al unei alte copile ce se tot caută în trecut. ( mersi de blogroll 😉 you’re in too)

12 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. „căruia să-i spunem ALEX” =))

    ce tare a fost postul asta! mi-a placut! 😀

    oh… trebuia sa aduci vorba de restantze… :-w
    grrr…

    o seara placuta! 😀 :*

  2. Stai linistita ca nu ii ajuta Domnu la aia ca mi-o dat cariocile alea uscate
    Stiu ca mi-ar sta bine brunet…dar las sa fie copilul nostru asa :))
    and i know you like my eyes when i am happy (si sti ca………chestile simple ma fac fericit)
    Si sti ca azi maine iti fac yo de mancare tie…pizza,cordon blu…si alte cele 😀

    >:D<

  3. ulala ale..gogoasa infuriata =p~!!!deja salivez:))…shi pizaa..normal k a fost delicioasa..prin simplu fapt..k am participat toti la ea..fiecare a facut cate cv..si aluatul..ai vazut ce bn m-am pregatit ptr el .Si intalnirea aceea de grup..o sa fie cat de curand:X:X…adia astept:X:x
    bunnn…si acum…sa va fie rusine..si tie..si la carino a ta>:p..cum ati discutat fara mine???:(..rusineeeee nu-i nik k ne intalnim noi…si sa vad at cum o sa te plateasca..si sa fie si ionut de fata>:)>:)…sunt tare curioasaaaa!!>:D:D<

  4. scz…am uitat de kebab..yeachhhh ce oribil a fost…shi nu uita k si ale r o fost de acord cu mn:P…cel mai bun e snitelul de pui de la michu..nici nu se pune problema!!!!mno bun..acu chiar k am terminat..tzoooka mare la dracusorul meu>:D:D<

  5. „enervatul oamenilor. Îmi place la nebunie să mă joc cu nervii lor până ce-i aduc la capătul răbdării ca, mai apoi, aceştia să răbufnească, să li se îngroaşe venele, ochii să le iasă din orbite, să se înroşească la faţă, să le vină să să zgârie cu unghiile pe ea . . and so on.”

    Ps : te provoc sa imi faci mie tot ce ai zis aici >:)

  6. wow…chiar ca mi-ai dat de lucru :)) sunt atatea lucruri care imi plac… by the way,tnx! >:D<

  7. Si mie-mi plac fulgerele. Dar numai de-o vreme. Cand eram mic si mergeam la camp le uram. Aveam inpresia ca se coboara cerul pe pamant si nu mai am aer. Efectul de dupa imi placea, insa. Satisfactia pamanutul ca a primit ceea ce a cerut: apa.
    Cat despre Sibiu… N-am mai fost demult, desi stau relativ aproape. Nici nu mi-e dor de el. Il consider un oras imbatranit. Nu stiu de ce, dar parca asa il vad.
    Chiar asa de mult va plac cartofii prajiti? La varstuta voastra eram mare fan al spaghetelor. Faceam concilii cu prietenii, iar ca deliciu aveam spaghete. Si-acuma-mi plac…

  8. @Liviu, Sibiul s-a schimbat enorm. Stie Ale.
    @Ale, copilul cu nume Alex e marca inregistrata… 🙂

  9. foarte fain…………..>:D<..ma simt mult mai bine dupa ce am citit cuvintele tale frumoase…acum sunt cu zambetul pe buze si vroiam sa-ti spun k desi iti place sa enervezi oamenii,uneori reusesti sa-i faci mai buni..indulcindule viata cu lucruri simple….cred k cei care te cunosc sunt constienti k ai o fire minunata…si k in mainile tale stau minuni ascunse…sper k intr-o zi sa le destainui lumii intregi….o seara frumoasa!si astept sa scrii ceva „titi” in continuare!puping:))

  10. MarVerde – ma bucur ca ti`am stricat bucuria :))
    Ciupa – abia astept, don` bucatar
    simo – taci tu ca a fost cel mai bun kebab. ai tu scame`n sange si d`aia ai vazut nu stiu ce la el
    alyx – hai, maaa, ca n`ai scris chiar asa multe 😀
    Liviu – Ionut e un impatimit al cartofilor prajiti. nu pot sa zic ca eu nu, insa eu nu pot manca asa mult ca si el ( Ciupa rade de mine spunand ca am stomacul cat un pumnut). spaghete mananc raaaar, cam o data/luna
    Joalex- dar ALEX al mei va fi cel mai cel 😀
    raluuu – keep that smile

  11. Era de asteptat ca nu ai sa te „supui” unor reguli tocmai tu, dar cum erau minim 10 lucuri te-ai incadrat de minune in zecile pe care le-ai insirat :)) .

    Ultima ta placere, e un vis pentru oricare din noi :X . Mai ca ma faci sa las treaba balta si sa ma apuc de STAT 😀 .

  12. Frumosi sani 🙂 Da, recunosc, sunt un obsedat. :))


Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

