Preţuieşte-ţi femeia până nu e prea târziu !

15 Decembrie 2008 la 7:49 pm | Publicat în Aberatii Nocturne | 19 comentarii
Etichete: , , , , , , , , , , ,

Am citit aseară la Rozza un mesaj adresat tuturor femeilor de toate vârstele, din toate colţurile lumii care sună cam aşa . . .

Astăzi am primit flori.

Nu era ziua mea; __stop_the_violence___by_fatacorvina
Ne-am certat pentru prima data aseară
Şi mi-a spus lucruri urâte care m-au rănit.
Ştiu că nu a gândit ce face.
Mi-a trimis astăzi flori.
Astăzi am primit flori; dar nu a fost aniversarea noastră.
Sau altă zi specială
Astăzi m-a trântit de perete şi m-a surgumat.
Totul pare un coşmar, nu-mi venea să cred ce trăiesc!
Dimineaţa m-am trezit plină de vânătăi,
Ştiu că-i pare rău, mi-a trimis astăzi flori.
Astăzi am primit flori, dar nu era ziua mea.
Sau altă zi specială
Aseară m-a bătut din nou, mult mai rău decât înainte.
Dacă l-aş părăsi ce m-aş face,
Ce voi face cu copiii mei?
Mi-e frică de el şi mi-e teamă să îl părăsesc.
Dar ştiu că îi pare rău, mi-a trimis flori aseară.
Astăzi a fost o zi specială.
A fost înmormântarea mea.
Aseară m-a omorât în bătaie.
Dacă aş fi avut curajul şi tăria să îl părăsesc,
Astăzi nu aş fi primit flori.

ştii ceva, dom’le lover boy ?!

mă pot lipsi de tine uite aşa, fain frumos. ştiu că nu-ţi vine a crede că pot supravieţui şi fără tine , însă te şochez şi încă pentru a doua oară.

prima dată a fost atunci când te mirai cum o femeie ca mine tânără, frumoasă şi puternică poate sta lângă un bou ca tine . . . a, rog bovinele să mă scuze pentru această comparaţie.

ai rămas perplex când m-ai văzut întâia oară, iar plombele au început să ţi se cutremure şi glandele salivare să produca din ce în ce mai multă salivă atunci când mi-au auzit vocabularul elevat, bogat în termeni care mai de care mai filozofici.

atunci ţi-ai zis ” va fi a mea. trebuie să fie a mea! ” şi uite că, din păcate , chiar s-a produs nefericirea. pentru a nu ştiu câta oară ego-ul tău a fost încoronat cu încă o piesă de muzeu căci, dă-mi voie să îţi amintesc, ca pe o nestemată mă tratai la început.

acum stau şi mă întreb cum te-ai putut metamorfoza într-un asemenea hal ?! şi, mai ales, într-un interval aşa scurt. culmea ironiei e că toate astea s-au petrecut chiar sub ochii mei. iniţial, nu am băgat de seamă şi am fost bleagă pentru că am pus totul pe seama stresului acumulat la muncă. se pare că nu a fost aşa. am ajuns la concluzia că am greşit fix în momentul în care ai dat pentru prima dată în mine.

da, dom’le EX-bătăuşul meu! nu trebuia să-ţi iert palma aia. de la ea a început totul. de acolo au venit rafalele de pumni în coaste, burta, picioare-n cap, maxilarul dislocat şi cate şi mai câte.

asta am ajuns din cauza ta : o cârpă cu care ai şters pe jos ori de câte ori ai avut tu chef. cum ai putut să-ţi baţi joc de mine într-o asemenea manieră ?! cuuuuum, mă idiotule ?!

cine-i vinovatul ?! cum cine ? bineînţeles că eu pentru că nu am ştiut să mă retrag la timp din această relaţie în care am investit muuuult prea mult, că mi-a fost frică să te părăsesc, că mi-a păsat de gura lumii, că eram îngrozită de gândul că, prin importantele tale pile şi cunoştiinţe, îmi vei lua copiii.

cu chiu cu vai, am reuşit să mă lupt cu depresia ce m-a acaparat iniţial. din cauza ta am fost nevoie să consult şi un psihiatru. mi-am pierdut încrederea în mine însămi, m-ai dezumanizat.

acum poţi fii fericit. aşa cum ţi-ai dorit, m-ai avut. cu vârf şi îndesat încă deoarece eu, ca o proastă ce am fost, m-am dăruit 100% ţie. tu erai Universul meu. orice aş fi făcut, tu erai pe primul plan, atât în acţiunile mele, cât şi în mintea mea dar, mai ales în sufletul meu, cel pe care l-ai terfelit cu neruşinare.

NU-l lăsa să dea în tine.

NU-ţi fie frică de nimic.

Nu eşti singură.

Gândeşte-te la sănătatea ta ( psihică şi fizică) , ia-ţi inima-n dinţi şi părăseşte-l la timp.

19 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. ooooo daaaaaaa

    Text bazat pe fapte reale…imi trezesc amintiri neplacute…

    P.S. : Sa se stie…EU NICIODATA NU AS LOVI-O PE CIUPA MEA….nu e despre mine postu =)))

  2. alex’andra…pot sa promovez si eu aceasta campanie?

  3. ciupa – taci cu Ale >:D<
    Fructule – ia incearca si vezi daca te tine tastatura :))

  4. Bravo pentru initiativa. Foarte curajoasa si bine intentionata. Le va trezi pe femeile care vor accesa blogul tau? Sau vor ramane la fel…

  5. Sper 😀 daca nu, macar stiu ca au citit altii, asa ca nu mi`am violat tastele de pomana.
    ar fi de preferat sa ia aminte, sa realizeze ca , desi au falsa impresie, nu`s singure in lumea asta mare si ca cineva va fi oricand alaturi de ele. chiar si un sfat sau un sprijin moral face foarte mult de cele mai multe ori
    ceea ce incerc eu sa subliniez este faptul ca ele sunt in masura sa puna capat agresiunilor. doar de ELE depinde sa`si revina la normal, sa redevina acele femei puternice ce au fost „Candva” [ueaaac, ce antic suna]

  6. Mai sunt si femei care stau cu ei chear daca le bate doar pentru ca au bani si le ofera o viata materiala mai buna. Dupa tine cine are cel mai mare succes? Un baiat bun la suflet ingrijit, romantic dar sarac sau unu cu bani da smecher si rau?

  7. femeile de care zici tu sunt proastele pamantului in cazul in care se uita la niste amarati de bani [care oricum se duc pe pluta si aia] si se lasa calcate`n picioare de un anagramat slaninos si libidinos. ueaaaaaaaaaac 😡
    in ziua de azi, romantismul s`a cam pierdut odata cu Eminescu => banii cumpara orice dar, mai ales, pe ORICINE, asa ca`n Romania zilelor noastre cocalarii aia „jmek3ry” si cu $$ au cele mai multe sanse la femei
    si sa`mi faca statuie poleita`n aur n`as sta cu un individ d`asta ^. nu pentru ca, vezi Doamne, `oi fi eu te miri ce puritana. nu, ci pentru faptul ca nu m`as simtit femeie alaturi de el. cum dracu` sa fiu fericita cand ma bate zilnic, ma violeaza, ma maltrateaza fizic, psihic si verba. . . mai pe romaneste, ma joaca`n picioare dupa bunul sau plac. no way. nu`mi pot imagina un astfel de mod de viata 😦 sau, cel putin, eu nu voi ajunge veci in postura asta. asta o stiu eu siiiiiigur!

  8. Alex’andra , sa stii ca chiar asa e 🙂
    80% cred ca din femeiile din romania se uita la bani 🙂 …
    80% cel putin 🙂

    • Dacă aşa-i cum zici tu…pfuai, e grav 😀

  9. cum zicea si vescan , ca tot de la noi e 🙂

    ” Atunci omu’ era om , acum omu’ e caine , atunci nu profitau toti , se stia de rusine .
    Atunci femeile se bucurau pentru o floare , acum se bucura daca le duci pe banii tai la mare , si e mare lacomia si in ziua de azi , nu simti o mana pe umar , doar daca te ajuta sa cazi „

  10. NU FOLOSITI DROGURI !!!

    da stiu, nu are nici o legatura

  11. Ma bucur ca ai pus chestia asta si pe blogul tau [care este mai vizitat ca al meu], pentru ca asa sansele sa il vada cineva care are nevoie de ajutor sunt mult mai mari :).

    Multumesc ca ma sustii in campania asta [ca sa ii zicem asa].

  12. nu`ti zic parola.. e secrete! )))

  13. foarte bun mesajul, dar oare cate femei iau atitudine?

  14. Sunt de parere ca orice femeie care este agresata de sot/prieten trebuie sa-l paraseasca dupa prima palma.

  15. ghelen- ma bucur ca`i dai dreptate lu` sor`ta :)) 😀
    WaTzaP – acum mno..nu pot avea toate legaturi intre ele, cu toate ca intre astea 2 ar putea avea una 😉
    Rozza- serus , colega :)) !
    Radu – stii ca te urasc >:P, da` vad ca te incapatanezi sa ma determini sa o zic tot mai des
    Anca- din pacate, prea mutine . . . hai sa fim optimisti si sa nu zicem chiar „niciuna” 😦

  16. desii la mine in familie nu se intampla asa ceva, am rude, prieteni si colegi destui ce mi-au povestit ceva asemanator sau chiar la fel, si e ingrozitor

  17. pacat ca sunt mii de cazuri zilnic de acest gen:|
    eu cred ca femeile trebuie sa aiba multa incredere in ele si curaj>:D<

  18. suuper tare, absolut superb


Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

