Vreau să fug !

11 Decembrie 2008 la 3:05 pm | Publicat în Aberatii Nocturne, Personal | 14 comentarii
Etichete: , , , , , , , , ,

Niciodată nu m-am priceput să-mi cer iertare. 2462174590_55216fc917_m

Când eram mică spuneam de multe ori ” Nu mai fac, Iartă-mă !”, poate de prea multe ori . . . şi poate de aceea acum nu mai rostesc ” Iartă-mă !”.

Cine eşti TU încât să-mi cer eu iertare-n faţa ta ?! Nici mamei nu i-am spus, aşa că . . . slabe şanse ca vreunul dintre voi să mă audă zicând aşa ceva. Numai DumnezEU iartă. Noi NU ! Nici eu, dar cu atât mai puţin TU nu ai acest drept.

Am greşit . Mă doare lucrul ăsta. Ca de fiecare dată, a trebuit să o dau eu în bară. Ăsta-i stilul meu caracteristic de a întări adevărata zicală ” ce-i prea mult, strică”. Parcă e mult prea fain ca totul să-ţi meargă bine-n viaţă. Aşa cum zicea şi Nico aseară, mai trebuie omul să aibă ce le povesti nepoţilor . Aici nu mă refer doar la prima dragoste, primul sărul, prima întâlnire . . .etc ( abia aştept să le povestesc viitorilor mei urmaşi despre asta . . . deja râd 😀 ), ci la clipele alea în care-ţi vine să laşi totul baltă, să fugi. Nu să te ascunzi de lume . . . asta în niciun caz pentru că nu mă caracterizează o asemenea laşitate, doar să fugi de tine, de gândurile ce-ţi macină sufletul şi-ţi seacă pur şi simplu izvorul existenţial.

Am nevoie urgentă de o vacanţă. Nu mai pot. Nu mai rezist. Gândurile negativiste-mi dau târcoale şi am dese accese de nervozitate. Uneori chiar vreau să mă controlez, dar nu mai pot. Nu mai pot şi cu asta basta! Mare noroc am eu cu Ciupa mea că e mereu alături de mine şi-mi aminteşte că eu pot decade într-un asemenea hal încât să tot miaun că NU MAI POT !

Viaţa asta e mult prea scurtă încât să am timp de regrete. Nu am aşa ceva. Nu am avut şi nici nu voi avea. La ce bun ?! Ce-s alea regretele ?! Nu le cunosc, dar nici nu-mi doresc. Greşesc des, dar o fac cu cap. Îmi dau seama imediat în secunda următoare când am făcut o măgărie şi încerc să o repar. Chiar îmi dau silinţa şi prezint interes pentru operaţiunea aia. Mai tot timpul reuşesc să dreg povestea, să-l fac pe cel căruia i-am futilizat nevii să mă accepte din nou în lumea sa, să mă iubească aşa cum sunt . . cu bune, dar cu şi mai multe rele. Alteori . . . cerul se înnorează şi vremea morocănoasă se aşterne şi pe strada mea . . . norocul meu totuşi că aceste clipe sunt din ce în ce mai rare.

Îmi cer scuze că te-am enervat, că am zis cuvinte ce nu-şi aveau rostul, că sunt încăpăţânată, că nu prea las de la mine ( cu toate că , în ultimul timp, apropiaţii mei au observat o mică, micăăăă ameliorare în comportamentul meu 8) ), că te sâcâi la creier, că te fac uneori să mă dai dracu’, că te dau şi eu la rândul meu dracului, că mă faci să înjur ( asta se întâmplă doar în cazuri extreme) . . . Îmi cer scuze şi sper să nu mai trebuiască să o fac prea curând.

Mulţumesc Mamă, Mulţumesc Ciupă, Mulţumesc Nico, Mulţumesc Cindy, Mulţumesc Omule, Mulţumesc Gabi ( ăsta mă tot ameninţă că mă fură şi mă duce la el la Constanţa, când, de fapt, el nu mai poate de dorul meu :)) . . . să nu mă înjuri prea tare, că te bosconesc de iar te vizitează răceala aia cumplită )

Mulţumesc, Ale ,că le ceri scuze ăstora. EU n-o voi face niciodată. 😀

14 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. ce parte din „Intotdeauna o sa fiu langa tine…la bine si la rau” nu ai inteles? =))
    Si sa sti ca mie chiar imi place sa mai aplic psihologia inversa pe tine…chiar daca tu esti batman si zici ca nu are efect
    Si….P.S. : Ce cuvinte ai zis,ce ai stricat,cand m-ai sacait,cand m-ai dat dracu?…ca sincer nu imi amintesc 😀

    ciupa te iubeste ciupa >:D<

  2. si daca te leg cu o sfoara de stanca :)) si iti spun :”zi IARTA-MA sau aici ramai !!” sa vezi cum iti dai drumul la gura

  3. @ionutz sa stiii ca mai ai o speranta chiar azi a recunoscut ca uneori psihologia inversa are efect si asupra ei … bine ca au fost nevoie de 2 ani „de munca” aia e partea a 2-a:)))

    @sunt eu cred ca defapt sunt 2 posibilitati: ori te stranguleaza pe tine cu sfoara aia… ori o foloseste pentru alpinism ca are experienta si ii place a draqului de mult:)))

    carino, si nico te iubeste >:D< (si aici ionutz se face ca nu vede:-„)

  4. 🙂 stii, e greu sa zici iarta-ma , mai ales cand nu simti asta. cel mai bine e sa nu ajungem acolo.eu imi cer iertare daca gresesc…si daca sunt iertata usor…nu e bine, nu ma invat minte. Sper ca ceea ce ai facut nu e foarte grav ca sa se aplice noului meu post fosta/fosta :))

  5. Intr-un interviu, chiar inainte de moarte, Octavian Paler marturisea: Nu regret nimic din ce am facut. Regret doar ce n-am facut, ca n-am facut. Avea o fata senina, dupa catva timp a murit. BIneinteles ca ierti, asta o face toata lumea, chiar daca unii neaga. Ca nu o spui, e altceva. Ca nu vrei sa o spui e iar un lucru diferit. Dar ierti, ca fara iertare nu prea poti exista. Viata fiecaruia depinde de cel de langa noi. Ei ne sunt faclii ale existentei, iar noi, cu toate focurile din suflet, suntem lumina lor. C-asa-i iubirea.

  6. De fapt, asa-i iubirea si viata, care-i impletita cu ea. Amandoua se presupun reciproc.

  7. Hieros gamos, da, asta e expresia corecta. Viata si lumina compun iubirea. Si ochii celui de langa noi…

  8. Ciupa – ciupa te iubeste ciupa >:D< [ deja`i doare capu` p`astia 😀 ]
    Sunt ( Gabi din articol) – poti sa`mi faci ce vrei ca eu NU imi cer iertare. 😀
    Nico – stai linistita ca Ionut nu`ti va bate coasa maine 😛 si`a pus mana la ochi si nu ti`a citit comentariul. la mine nu merge psihologia inversa doar atunci cand imi las eu interlocutorul sa o aplice. mai pe romaneste spus, tac [adica..mno..ma prefac..ca eu nu tac veci] pentru a`i face lui/ei pe plac 😉 buna idee aia cu alpinismul 😀 uaaaaaaaaai si ce dor imi e 😦
    Fructule – ca de obicei, Ale e „aia mica cu gura maaaaaaaaaaare”. da` nu asa „mare” …ci maaaaaaaaaaaaare pana la Mnezo si`napoi 😦 de multe ori vorbesc fara mine si ranesc persoanele de langa mine. n`am facut nimic foarte gra, adica nimic ce nu poate fi trecut cu vederea. am zis eu unele cuvinte ce lui Ionut nu i`au picat tocmai bine 😀 [cu toate ca el nu prea recunoaste din cauza ca ma iubeste muuult]. nu va aparea niciun articol cu ” Fosta mea Ciupa…” neeeh :)) 😛 nu`i voie 😉
    Liviu – poate ca`s eu mai capoasa, poate ca`mi place sa ma iau in gura cu lumea…poate ca mereu eu sunt contra curentului…habar n`am..insa eu pot trai fara ierterea cuiva. daca eu stiu ca n`am gresit cu nimic [ ma refer la ceva ataaat de grav incat sa ma sileasca sa zic „Iarta`ma!” ..tine cont ca nici mamei nu i`am zis], atunci pot trai bine mersi pana la adanci batraneti. daca eu ma iert pe mine insami, n`am nevoie de iertarea nimanui in afara de cea a lui Doamne Doamne, singurul caruia ii cer eu asa ceva.
    NU M`AM CERTAT CU CIUPA. NU NE DESPARTIM.
    [articolul nu ii era dedicat lui, ci vorbeam eu cu mine…asa, ca intre Ale si Ale 😉 incercati si voi o discutie d`asta sincera. sa vedeti ca altfel vedeti viata mai apoi 😀 ]

  9. @nico :neh…nu nu…yo cred k il da putin cu ,capul de stanca..stii ..ii face cunostinta cu stanca=)))…si apoi din funie ii face o fundita…si i-o aseaza dupa gat:)):))!
    si cindy te iubeste mult mult,dracusor mic:*>:D:D<(ionut,fa-te k nu vezi nici la mn:P):))

  10. cindy – hai, hai declara`mi repede dragostea pana nu ne vede ionut :)) :”> tzoooca >:D<

  11. Eu daca am gresit pot spune Iarta-ma altfel nu:P

  12. intradevar, chestia cu Iertarea asa e .Si prietena mea a gresit, m-a rugat s-o iert si am pupat-o ..bla bla. Eu nu iert pe nimeni. WATZAP NU IARTAAAA !

  13. ^ bravo 😉

  14. eu spun foarte des iarta-ma…dar cand o spun, o spun pentru ca ma caiesc pentru ce am facut 😛


Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

