Gândeşte de 2 ori înainte de a comenta

18 Noiembrie 2008 la 8:12 pm | Publicat în Leapsa | 14 comentarii
Etichete: , , , ,

3ab3719b7f1cf473c799ac8002d50a4a

Bloggerul împreună cu Andrei au făcut un lucru foarte fain ( părerea mea, care ar fi frumos să coincidă cu a ta ).

Ei au pus bazele unei noi campanii  la care eu am decis să mă alătur.

Nu, nu trebuie să facu nimic

Nu trebuie să donezi nimic.

N-avem nevoie de banii tăi.

Tot ceea ce-ţi cerem e să gândeşti înainte de a comenta pe un blog.

Câţi dintre voi nu primiţi comentarii : ” ai dreptate ” , ” aşa e ” , ” lol ” . să explic putin .. Am dreptate? ok,ma bucur mult că eşti de acord cu mine , înseamnă că ţi-a plăcut şi o să mai intrii . Nu este nevoie să laşi comentariu doar pentru link-ul blogului tău . Dacă laşi un comentariu lasă-l cu nişte argumente,păreri nu doar de dragul de a-ţi face reclamă .Dacă esti blogger şi eşti de acord cu mine, hai să postăm acest articol să înţeleagă toţi că nu e frumos aşa .. Leapşă ! Dă mai departe .

dacă ai un blog, fă cunoscut acest mesaj în blogosferă şi aplică la rândul tău.

dacă eşti un simplu cititor, ia aminte şi ” rumegă” înainte de a-ţi viola tastatura şi de a lăsa un comentariu

Care se mai alătură 😀 ? ( sau vouă vă plac ăia ce lasă comentarii monosilabice ? )

14 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. fenk shui ( mersi ) ca esti alaturi de noi 😛

  2. ^ sa nu uiti ce`mi datorezi 😉

  3. nup :)) nu uit

  4. ce mesaj de rahat :)) pai alea pupincuriste si scurte le pastrezi numai daca ai nevoie de aplaudaci. sunt clar spammy. eu intotdeana comentez ce-mi vine-n cap si nu gandesc decat o data, ca e suficient.

  5. comentariile de rahat le poti pastra pentru blogul tau 😉 chiar nu ma supar 😀
    si la faza cu „comentez ce`mi vine`n cap”..cum draci vine asta? adica tie`ti „vine” si altundeva :)) ?
    aaa..si mi`am amintit comentariul ala foarte destept „mie mi-e somn” ( care era, de altfel, total pe langa subiectul articolului 😛 )

  6. imi vine in multe locuri :)) ala de l-am dat atunci nu era aprobativ. parc-ai scris o poveste nemuritoare si chiar mi-era lene sa-l citesc sa-mi dau cu parerea, asa ca am scris cum ma simteam atunci.

  7. depinde de situatie. Daca e cineva care comenteaza constant si cateodata e monosilabic eu zic ca e ok. Mi s-a mai intamplat sa las cate un simplu comment cu lol, sau mor de ras sau ceva simplu, asta pt ca uneori parca nu ai ce comenta dar totusi simti nevoia sa ii dai un feedback celui care scrie. (nu incerc sa iau apararea astora cu spamuri, zic doar ca pot fi si exceptii) 😀 😛

  8. Nosfer – ulterior ai recunoscut ca`ti placuse acel articol ..wtf are you doing now ? te contrazici 😛 ? mai bine taci si`nghite 😉
    Cory – da, sunt de acord ca exista si exceptii, insa ele incep a fi iritante pentru retina atunci cand se repeta 🙂

  9. unii mai apeleaza la comentarii scurte neintelegandu-ti ideea pe care vrei s-o exprimi in respectivul articol…io mai las uneori comenturi scurte la articole pe care nu le citesc in intregime …:P post length : hmmm …short < ? 😀

  10. ^ ma nene, asta se intelege :)) dar am avut si un destept ce mi`a postat ” pula :)) :)) ” .. mno, astauia ce sa`i fac? nu sa`i bag dracu` oraganu`n gura sa se sature odata de el 😀 ?

  11. E buna initiativa, dar totusi ce va deranjeaza ca cineva lasa un commentariu scurt (exceptand cele vulgare ca si eu le sterg sau le cenzurez) Va sta in „cap” commentariu sau sunteti gelosi ca isi face reclama gratuita la blog. Apropo de ce nu faceti o petitie ca vad ca sunt la moda petitiile 😉 fara suparare.

  12. n`am de ce ma supara 😛
    cu petitiile e timp pierdut si oricum nu le baga nici dracu` in seara
    campania asta n`a fost ideea mea, dar sunt de acord cu ea. si nu, nu`mi sta in „cap” comentariile respective si nici nu ma deranjeaza reclama ( oricum, ce reclama si`ar face ei pe blogul meu care, si asa, e unul mititel).
    pe mine ma deranjeaza faptul ca anumiti invidizi comenteaza doar de dragul de a figura si al lor nume pe lista comentariilor…comenteaza ca sa se afle in treaba. pe romaneste spus, cersesc atentia de care au ataaaaaaaaaaaata nevoie, dar pe care nimeni nu se indura sa le`o dea.
    cu siguranta nu se va face prea mare tam`tam cu acesta campanie, insa mi`ar placea a dracu` de mult ca , macar o manuta de oameni, sa retina ceva din toata treaba asta.
    daca am reusit sa trag un semnal de alarma, fie el cat de mic si de nesemnificativ, atunci ma declar multumita ca nu mi`am pierdut timpul degeaba, iar daca l`am pierdut…who gives a shit? e timpul meu si am drepturi depline asupra lui 😀
    multumesc Boierule ca ai trecut pe la mine 😉

  13. sincer ma asteptam sa imi stergi comentariul ca eram cam rautacios ! Eu iti multumesc pentru raspuns.

  14. daca ce mi`ai zis tu consideri ca e un mesaj rautacios…uau…atunci yo`s data dracu` rau de tot :))
    lasa ca nu`i dracu` asa negru precum pare 😛
    pana acum n`am sters niciun comentariu de pe blog, insa din pacate un bou` m`a facut sa`i bag comentariul la spam 😦


Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

