Telefonu` lu` dracu`

17 Noiembrie 2008 la 5:03 pm | Publicat în Personal | 9 comentarii
Etichete: , , , , , , , , , ,

sony_ericsson_z520iÎntr-o duminică, la amiază, mă suna prietena mea Dany . Vorbesc ce am de vorbit cu ea la telefon, îi zic lui Ionuţ pe Messenger că plec să mănânc cu mama.

Ca orice familie fericită şi normală, prânzul de duminică are loc în familie, în compania adorabilei mele mame. ( e-a mea şi nu v-o dau ) Toată treaba asta nu durează prea mult deoarece eu mănânc foarte repede.Ştiu că medicul spune că e indicat să mestecăm de 30 de ori o îmbucătură înainte de a o înghiţi, însă niciodată nu am aplicat sfatul asta.

Ajung de unde am plecat, adică la mine în cameră, îmi violez din nou tastatura , fracţiune de secundă în care îmi deschid clapeta la telefon ( trebuia sa-i dau un beep lui Dany ), moment în care…Ale ramane hipnotizată de albeaţa ecranului.

Nu sunt sigură că m-am făcut înţeleasă, aşa că lăsaţi-mă să vă explic mai bine : ecranul, chestia aia pe care divele îşi pun meclele lor botoase şi pline de silicon, era alb. Nu se vedea nimic, nicio culoare, alb ca spuma laptelui, alb ca zăpada, alb imaculat. Mă apuc să motroşesc eu la baterie. O scot şi o pun la loc , operaţiune ce-am făcut-o în repetate rânduri până ce m-am resemnat şi mi-am zis dezamăgită : s-a futut display-ul .

Luni urma să mă duc până în centrul oraşului -singurul loc din oraş în care s-au putut aduna toti depanatorii lu’ dracu’ – pentru a găsi pe unu’ mai breaz ca mine ca să-mi repare telefonul.

De aici a început circul. Vorba aia: ori la bal, ori la spital. Eu aproape am ajuns la spitalul de nebuni, nervii mei fiind intinşi la maximum din cauza indiferenţei unora.

Let me tell you more about this fuckin’ shit

Marţi, 28 Octombrie 2008 , începe futilizarea nervilor mei

Ziua 1 – m.am dus la Dodo, îi explic ce problemă am cu telefonul. nici măcar nu s-a uitat la el, dar mi-a spus că-l va repara

– cică buba la toata faza cu telefonul e display-ul( aşa cum am intuit şi eu ) şi că totul va reveni la normal ( adică acele momente în care văd şi eu cine dracu’ mă sună sau îmi scrie sms-uri..Moş Craciun mă caută, , nah! ) după ce el îmi va comanda o folie ( nu ştiu ce porcărie..nu mă complic..nu-i domeniul meu )

Ziua 2 – Dodo îmi arată un model de folie, dar îmi spune că pentru telefonul meu trebuie una mai specială ( şi telefonul e mai a dracu’, doar de aia-s eu stăpâna lui)

Ziua 3 – îi cer un număr de telefon lui Dodo, ca să-l pot contacta cu privinţă la starea telefonului meu. NU mi-l dă deoarece, susţine el, are vreo 50-60 de telefoane pe care trebuie să le repare ( asta nici nu-i laudă…nici nuuuu) şi că el nu aude care când sună, aşa că e mai bine să mă contacteze el

stau vreo 2-3 zile să mă sune Dodo şi să-mi spună când au adus folia aia lu’ dracu…el..pula ( îmi cer scuze, dar nu mă pot abţine) . . . nu dă niciun semn de viaţă

Ziua 4 – mă duc iar la el la firmă şi-mi zice că de aia nu m-a sunat el, vezi Doamne, pentru că a venit o comandă greşită, aşa că trebuie să facă o alta, tocmai de la Bucureşti ( încă un motiv în plus să urăsc capitala asta jegoasă ) . . . asta trebuia să sosească în maaaaaaxim 48 de ore

Aştept pe dracu` de la Bucureşti..nu sună..nu nimic..deja mi`e lene să mă tot duc de`am pula ( nu mai are niciun rost să mă scuz.) până acolo…îl sun 2 zile la rând..nu răspunde…gunoiu`.…vineri catadicseşte să`mi răspundă într`un final şi să`mi spună că nu el e de vină că nu`i soseşte marfa de la Bucureşti ( mi-e lene să tot cenzurez pentru voi . cui nu-i convine ceea ce citesşte..drum bun spre butonul ăla roşu din dreapta sus) si daca nu`mi convine sa ma duc sa`mi iau telefonul

Sambata ce tocmai a trecut o sună pe mama ( ea a fost trecută ca persoană de contact, aşa că pe nr ei ne`a sunat Dodo ] să`i spună că mi`e gata telefonul şi ca în 30 de minute îl mai gasesc la sediu

ce 30 de minute..30 de minute my ass…eu fac pe puţin juma’ de ora până unde are el sediu.

ţin să precizez că eu stau în partea fix opusă a oraşului aşa că, şi dacă aş fi avut dispoziţia şi nervii necesari, tot n-aş fi ajuns acolo

Azi, luni, 17 Noiembrie 2008…m`am dus dupa telefon

a înlocuit o blestemată de folie ce a costat 800 de mii în 3 săptămâni.

dacă ştiam că durează aşa mult, îl puneam să inventeze special pentru mine o taxă prin care să grăbească toate măgăriile alea numite formalităţi, piese, indiferenţă şi cacaturi d-astea

ufffffffffffffff … şi crepam de nu tastam toate astea


9 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Vezi, tot mai bine e fara telefon 😀
    Nu dai banii pe cartele reincarcabile, nu ii porti de grija.. :-” etc :))

  2. adevarat graieste tastatura ta proaspat curatita :))

  3. nu era mai simplu sa iti iei alt telefon? cam scumpa reparatia

  4. las ca nu o fost asa rau…gandeste-te ce buni o fost forneti aia :X

  5. cory – un telefon nou m`ar fi costat cateva milioane bune 😀 si, oricum, Dodo imi spusese initial ca reparatia este 1 milion , so…tot mai bine decat un telefon nou 😀 eu zic ca am facut o afacere buna
    Ciupa – yumyyyyyyyy =p~

  6. mie mi`a tinut un telefon 3 luni in service ca sa`mi spuna ca nu poate sa`l decodeze 🙂

  7. Peste tot e asa, nu numai in Bucuresti….formalitatile ne mananca jumatate din viata :)).

  8. raducea – eu de eram in locul rau, ii dadeam cu telefonun` cap. pe cuvantu` meu
    Dedeea – bine zici tu. asa e peste tot. efectu` de turma e IAR la putere. si stii de ce ? pentru ca noi, cei ce apelam la serviciile „lor”, permitem asta. uite d`aia. ca suntem NOI niste delasatori si le permitem sa jongleze dupa bunul lor plac cu pretiosul nostru timp.ne meritam soarta. mama dracu` ca azi-maine`mi deschid yo firma de telefoane :))

  9. ce sa faci asta este sony ericsson cele mai scumpe la decodat si reparat dar este marca mea preferata


Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

