Piromană de mică

11 Noiembrie 2008 la 4:26 pm | Publicat în Copilul din mine, Personal | 18 comentarii
Etichete: , , , , , , , , , ,

Duminică seara am găsit pe blogul boierului Moflea un link ce indica un fel de test de personalitate ..cică…

Nu mă prea atrag pe mine porcăriile astea cu personalitatea din cauză că eu mi-o cunosc pe a mea şi nu am nevoie de un test care să-mi consolideze convingerile.

Cu toate astea, ceva mi-a atras atenţia, iar „ceva”-ul ăla a fost însuşi titlul testului . . .

De ce boală mintală suferi ? ( ăsta da titlu pentru un test on-line ce vrea să atragă cât mai multe click-uri) fă şi tu testul

interpretare-test-personalitate1

astfel mi-a fost interpretat testul şi cu această ocazie mi-am amintit de o altă năzbâtie ce am săvârşit-o eu în copilărie

Pe vremea când întreg consumul de apa şi de gaz se împărţea la tot blocul , fiecare familie plătind în funcţie de câţi membrii avea, răbdam foarte mult frig în propria locuinţă. Asta nu a fost din cauză că am fi fost restanţă. NU,nuuuu. Doamne fereşte. Mama se ghidează după următorul principiu ” prima dată să fim cu plăţile la zi, şi după, dacă ne mai rămân bani , şi de alte distracţii”. asta îmi tot repetă de când mă ştiu eu deoarece mama nu ar putea dormi liniştită noaptea ştiind că îi este datoare cuiva şi, cu atât mai mult statului. Eu fiind mai sensibilă, mă expuneam mai mult eventualilor viruşi, aşa că mama mă înfolofea ca să nu-mi fie frig.

Trăzni-le-ar de calorifere că erau într-o perfectă stare de funcţiune, dar nu emanau aproape deloc căldură. De ce ? Pentru că apa curgea prin ele, dar apa era ori rece, ori dezmorţită, aşa că ne amăgeau cu câte un grad sau două în plus în termometre şi aia numeau ei căldură pe timp de iarnă , şi ştim cu toţii că mai demult erau ierni geroase, de crăpa piatra de frig, nu ca acum, că iarna aproape a dispărut din lista anotimpurilor.

Cum am mai spus, mama mă îmbrăca foarte gros şi dădea drumul la aragaz, astfel supliniind lipsa căldurii ce trebuia să o primim de la stat. ( sta-v-ar în gât toate chermezele -petreceri- ce le-aţi făcut pe banii din facturile mamei ).

De mică am învăţat cum să aprind aragazul, să-mi încălzesc mâncarea pe el şi să mă încălzesc la flacăra lui puternică. NU-mi era frică de foc. Ba din contră. De multe ori stăteam şi îl analizam. Îmi plăcea să observ jocul flăcărilor albastre-roşiatice. Cu chibriturile am fost prietenă ( nu ştiu dacă toţi dintre voi ştiţi că se numesc astfel deoarece majoritatea cretinilor zic ” îmi daţi un pachet de chibrite / cribite ?” ceea ce e total greşit! ) dintotdeauna. Mă jucam cu ele şi aprindeam pachete întregi. Bineînţeles, am fost şi eu ameninţată, ca aproape toţi copiii de altfel, de faptul că voi face noaptea pe mine în pat dacă mă joc cu chibriturile. Din fericire pentru mine, nu s-a întâmplat asta şi poveştile de babe nu m-au determinat pe mine să las joaca asta periculoasă deoparte.

De ce joacă periculoasă ? Ummm… imaginaţi-vă un copiluţ cu 2 bluze pe el şi o geacă de fâş stând închis în casă, cu lumânări aprinse în mână, în apropierea aragazului care mergea , la care să mai adăgaţi şi o beznă totală în casă ( iarna se întunecă foarte repede, aşa că pe la 6 p.m e întuneric ) . . . ce ziceţi de asta ? mie mi se pare a dracu’ de cunoscut. oare de ce ? ummm….oare pentru că eu eram copiluţu’ ala ? hell , yeah 😀

Auzisem şi eu de oamenii preistorici şi de modul lor de trai. Nu puteam înţelege nici în ruptul capului cum ei au trăit în peşteri. nu-mi intra ideea asta în căpăţână şi cu asta basta. când sunt obsedată de ceva, nu mă liniştesc până ce nu reuşesc să-mi explic mie însămi de ce a fost aşa si nu altfel .

Cum altfel putea înţelege copilu’ de ce Mamon au trăit ăia în peşteri ? Chiar, măăă, cum? Numai prin exemplu personal, bineînţeles. Şi astfel mă plimbam eu prin casă cu ziare aprinse şi lumânări în mână, crezându-ma într-o peşteră maaaaaaaaaaaaaaaaare, grotească şi înfricoşătoare. 😀 spooky, no ? I know, I know it’s a lil’ bit weird 🙂

când îmi aduc aminte cât a plâns mama din cauza rebeliunilor mele şi a imaginaţiei mele bolnave…woaaai…mi se rupe sufletul. abia dacă mai putea merge la muncă. tot timpul îmi spunea să stau cuminte, să nu-mi trăznească din nou te miri ce idee năstruşnică de-a mea. o adusesem la sapă de lemn cu tâmpeniile mele, măgării care , pe mine, mă fascinau de-a dreptul şi mi se păreau mari descoperiri personale, considerându-mă foarte deşteaptă că am putut înţelege de una singură modul de trai al strămoşilor noştri.

ptiuuu pe mine , pui de Einstein ce m-a făcut mama.

un lucru vă zic. să nu vă dea Domnu’ un copil ca mine. nu v-aţi dori. credeţi-mă. nici dvs şi nici vecinii dvs. de ce ? pur şi simplul din cauza faptului că ţineţi prea mult la casele voastre şi nu vreţi ca, după o zi obositoare la muncă, să vă întoarceţi acasă şi, casa…ia-o de unde nu-i, căci ea a fost arsă până la temelii din cauza exploziei de gaze ce s-a datorat unui joc cu focul nesupravegheat.

( casa ca şi casa, dar unde mai pui şi eventualele pierdetri de vieţi omeneşti…)

Eu am fost, sunt şi voi fi mereu o mică piromană.

Voi de ce boală mintală suferiţi ?

18 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. ce-o fi fost in capul meu cand m-am gandit ca ar fi frumos sa te cunosc nu stiu… 😦

  2. sper ca acum ai inteles care e treaba cu „cribitele” si focul 😛

  3. Porcius – ete na, dom`le…ce timidut suntem pe blog :))
    Anca- nici in ziua de azi nu mi`a intrat in cap ca „cribitele” ( ce ca dracu` suna cuvantu` asta ) sunt rele pentru sanatatea mea :))

  4. du-te domnaaaaaa ….. ca si tu erai exploratoare….

    apai yo vreau copii ca tine 😀

    P.S. yo era sa dau foc la casa cu petarde 😀

  5. La mine zice ceva legat de mancare, asa ca nu am mai postat :))

  6. ^ don`t be ashamed of your big belly :))

  7. Incep sa cred in chestiile astea cu testele, tie ti se cam potriveste :)) /irony :)))) >:) scuze scuze!

  8. eu cred ca e o magarie :-/ mi-a dat la fel

    „Felicitari! Inca un pas si vei deveni un senil cu tentinte de psihopat! Nimic nu se compara cu mutilarea celor dragi…ia stai, ai uitat sa inchizi aragazul? „

  9. sterge ala de mai sus ca nu stiu cum a venit numele alea de-am p..lea :))

    doamne ce test penibil a fost astaaaa :)) nu pot sa cred ca am chiert 5 minute sa dau next acol la 20 de intrebari. Mie mi-a zis ca am probleme cu mancarea, ciudat – daca ma uit in oglinda am un corp super bine definit!

    La aia cu “ai avut 10 gagici in ultimele 3 luni” trebuia sa fie raspuns “chiar mai multe” sa am si eu ce bifa :))

  10. Alex – cand ne vedem, iti dau foc :))
    WaTzaP – nu`i nicio magarie faptu` ca noi 2 gandim la fel :-” :))
    Nosfer – deja incepi sa semeni cu tipu` ala „Funny..auzi, dom`le, cica ” Car tuning” :)) daaaamn, you fat boy =)))))))

  11. taci ma ca abia am reusit sa-mi pun si eu poza secsuasa 🙂 greu cu tehnica asta

  12. Foarte fain post-ul. Scrii bine, sa stii. Astept alte post-uri interesante. De bun gust, asa cum este acesta si celelalte.

  13. Nosfer – braaaaaavo nene :)) intr`adevar, ai facut o descoperire ce va revolutiona blogosfera romaneasca =)) si poza asta nu`i secsoasa deloc 😛 e doar editata`n photoshop 😉
    si, vorba lu` WaTzaP, ” Nu te da Photoshop-er ca si Paint-ul a fost candva celebru” [ un fel de maxim mai voalat 😀 ]
    Liviu – multumesc frumos 😀

  14. chestia aia cu „ai uitat sa inchizi aragazu” lam primit si eu, oricum cred ca e o vrajeala…

  15. ^ si eu m`am convins de asta dupa ce mai multi au facut testul si au primit acelasi rezultat ca si mine 😀

  16. Cred ca aia care or facut testu or lasat aragazu aprins 😉

  17. […] prin junglă, însă nu! Nu mi-am transformat casa într-o junglă, la fel cum am făcut cu lumânările din peşteră ), Cuore ( eram foarte indignată când citeam diferenţele de clase sociale evidenţiate aici, mai […]

  18. Am citit despre ceea ce ai scris in acest post al tau si imi place. Continua tot asa.


Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

