Frânturi de gânduri

7 Noiembrie 2008 la 5:12 pm | Publicat în Personal | 5 comentarii
Etichete: , , , , , , , , , ,
  • 1404983192_695b2f3afc_mÎn primul şi-n primul rând ( asta până nu uit, aşa că trebuie s-o tastez urgeeeeeent ) , azi trebuie să-i urăm cu toţii lui Gabi un răcoros LA MULŢI ANI ( el oricum stă în C-ta, aşa că , în curând, va face ţurţuri pe faleză )

17 ani… zmuhaha, minoruleeee ( râd de el deoarece e mai minor ca minora de moi 😀 )

  • Educaţia sexuală … despre asta am vorbit noi azi la engleză ; în fiecare vineri dezbatem câte o tema aleatorie , astfel ne mai exersăm şi noi abilităţile de a discuta despre un subiect ” la prima vedere” ( drace..vine bacu’..de ce trebuie să-mi amintească toată lumea de asta ?! ) profa noastră e una ” de modă veche” şi am fost chiar surprinsă atunci când au auzit-o azi ce subiect ne-a propus să discutăm. iniţial, mi-a stârnit râsul. nu mi-o puteam imagina niciodată pe Tweety ( porecla profei ) vorbind despre aşa ceva.

de ce zic asta ? umm..let me tell you something…se făcea că anu’ trecut ne-a adus tezele la engleză. maaare bucurie pe capul lui Daboc ( un coleg ) că luase 8 în teză . foarte fericit, copilu’ ( care ţin să precizez că mi-a fost şi coleg de bancă în ora aceea ) ,m-a luat in braţe şi m-a pupat PE OBRAZ !!, moment în care profa a început să bolborosească, să se agite şi să-i zică astuia să lase năvălirile erotice (cele două cuvinte nu le vom uita nici eu şi nici Daboc prea curând 😀 ) pâna dupa ora ei. . .mai pe scurt, să se controleze . . .I mean…wtf ? the guy was feeling happy and he expressed his feelings , is that a crime ?

în altă ordine de idei, voi ce ziceţi ? ar trebui sau nu să se bage în programa şcolară ore de educaţie sexuală ? chiar sunt curioasă de opiniile voastre pentru că la noi în clasă părerile au fost împărţite .a_safer_fuck_you_by_borda

  • parcul central al oraşului a fost vandalizat. ieri am fost pe acolo şi am rămas mască. nu m-am gândit niciodată că în 2 saptămâni ( atât a trecut de la ultima mea vizită ) leagănele vor fi incendiate. stau eu fain-frumos şi mă întreb ? cine mama dracu’ e de vină ? când eram mică mi se zicea să nu cumva să fac aşa ceva, pentru că asta nu ar putea fi făcută decât de nişte ţigani . . . pe vremea aia toţi adulţii speriau copiii cu poveşti aburite despre ţigani. azi eu stau şi le arăt semnu’ păcii ălora ce pun toate stricăciunile pe seama tiganilor
  • de o săptămână telefonul meu e în plop şi plopu’n aer. de ce ? pentru că s-a frecat de amiază display-ul. mama măsii de treabă. am fost la o firmă să-l repare şi mă tot amână de pe o zi pe alta. neavând ce face, m-am conformat. azi m-am dus iar ( ţin să precizez că am strabătut jumatate de oraş până la sediul firmei şi, crede-ţi-mă, după o zi de şcoală, am alte lucruri muuult mai bune de făcut decât să tot mă crizez în autobuz ,plus multe altele ce mă scot din sărite foarte uşor .) acum urmează să mă sune tipul şi să-mi zică pe când îl termină de reparat. nu vreau să cobesc eu de pe acum, dar nu ştiu ce de Mamon am eu impresia că mai trebuie să fac pe puţin încă vreo 2 drumuri până acolo

ce mă amuză la faza asta e că mulţi mă întreabă ” woaaaaaaaaaaai, Ale, da’ tu cum poţi sta fără telefon atâta timp ?” ( am un telefon de-al mamei între timp în cazul în care mă sună careva, dar ăla nu-l port în permanenţă cu mine) . . .eu nu-i înţeleg pe ăştia . .. ce mare scofală ? am ajuns să fim dependenţi de telefoanele mobile ? chiar asa Bill Gates ne credem încât să nu ne putem duce până la wc fără telefon ? dacă da, atunci eu ma simt foarte bine în pielea Alexandrei Raţiu

  • ieri i-am dat o uşă în cap unei doamne. chiar nu am vrut să se întâmple una ca asta şi mi-a părut tare rău de săraca mecla femeii , însă eu nu sunt de vină că ea doarme în picioare.

ieri, intram la Iulia ( magazin de haine ) şi apăsat de clanţă pentru a intra în magazin, numai că am făcut asta concomitent cu doamna de care vă ziceam. cum eu sunt repezită din fire, n-am zăbovit prea mult până să împing amărâta aia de uşă. faza nasoală a fost că tanti ori se uita dupa cai verzi pe pereţi, ori a adormit preţ de 2 secunde, interval în care s-a trezit cu o uşa în plină faţă. cum am mai zis, mi-a părut sincer rău, mi-am şi cerut scure, dar doamna nu a părut a fi părea mulţuimită de ale mele umile scuze.

  • mai am ceva de zis, după care mă tirez şi eu la mâncat cozonac cu mac şi cu apă ( aproape pot face pariu că până acum n-aţi mai auzit această reţetă ) . . . îmi place la nebunie atunci când o persoană care nu mă cunoaşte absolut deloc îşi dă cu părerea în mod gratuit cu referinţă la persoana mea . ( sper să crape inima-n voi şi eu să fiu prima invitată la a voastră pomană de ADIO !)
5 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Pai eu am stat fara telefon jum de an. La inceput am crezut pur si simplu k turb, dar apoi.. incepeam sa-i compatimesc pe cei cu tel. >:) =))
    Cat despre ore de educatie sexuala, nu-mi vine sa cred ca nu am chiar nici o parere! >.<
    Pusy bebe. :*

  2. pentru inceput….La Multi Ani! Gabi…sa cresti mare si voinic :))

    la tanti aia cu usa tre sa te imping sa ii dai mai tare sa cada in cur
    da sti ce sa o intrebam noi pe tweety data viitoare?o intrebam „Doamna profesoara….cand v-ati pus-o?:>”

    P.S. Sa iti fie de bine cozonacul cu apa :*

  3. ti-am zis eu ca s-a transformat in blog de MLA asta :)) ore de educatie sexuala? neah… e bine sa fie initiati si neinitiati sa se faca clar diferenta, oricum daca sunt predate de profi ca tweety aia ma gandesc ca prostesc toti la cap. mai jos de-atat n-am mai citit ca mi s-a dus interesul

  4. vezi ca vine bacu’ ;))

  5. bebe – si vezi? n`ai murit 😛 dovada ca inca tastezi si azi :)) nu ne face noua viata mai fericita un telefon :-j
    Ciupa -sa`mi fie de bine 😀
    Nosfer – ala`i net copt ce ai tu =))
    Trilulilu89 – multumesc ca mi`ai amintit >:P daca nu`mi ziceai, a dracu` sa fiu daca stiam >:P hate you for this one :))


Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

