Păzeaaaaaaaaaaaaaaaa că vine Zinca Stăpânu’

3 Noiembrie 2008 la 1:54 pm | Publicat în Uncategorized | 19 comentarii
Etichete: , , , , , , , ,

” palpitanta ” mea conversaţie cu acest dinstins handicapat/ bou/ idiot/ tâmpit / tembeloid / experiment eşuat / măgar / futincurist a luat , din păcate, sfârşit atunci când a început să se lege de mama

neavând altă alternativă, a trebuit să-l îndemn la supt . . . şi nu e vorba de laptele lu’ măsa ( aia ce l-a avortat pe lumea asta ) mămicuţei lui . . . nu nu . . . ci de . . . ummmm. . . aici vă las pe voi să vă jucaţi cu imaginaţia 😀 show me what you`ve got

concluzie: mă iau toţi dracii când am astfel de proşti la mine-n listă şi-mi turez neuronii la maxim.

ieri am făcut iar depopulări în masă din cauză că-mi pierd timpul cu astfel de bromtozauri

trăzni-i-ar ! amiiiiiiiiiiiiiiin

19 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. ciupa…nu stiu unde ii gasesti pe toti…da yo cred ca esti un magnet pentru prosti…doar il ai pe cel mai mare langa tine =))

  2. @buddhadude – bă nu zi niciodata asta ca te lucreaza tipa :))

    cat despre compania02srl? cum sa fii atat de dura cu el? are si pejo la avatar, era irezistibil si tu nici macar o sansa nu i-ai acordat. daca te indragosteai iar pe net… cum ai facut-o si cu mine?

  3. moah cate specimene exista in romania

  4. coleg de celula nu mi-a fost 😐 – EXCELENT. Niciodata nu m-am gandit la asa un raspuns =))))))))))) AHAH

    good job

  5. Compania_SRL
    Suna a firma de pompe funebre.

  6. ce rea ai fost cu el mai alex’andra 😆 …eu ii dadea ignore direct dupa a 3 a replica, ca sa nu ma enervez prea tare…ca vorba aia „unde nu-i, nici Dumnezeu nu cere” 😀

  7. eu ma mir cum de a rezistat atata fara sa te injure, ca la cum l-ai luat de tare de la inceput. ..
    Nuu inteleg ce au astia in cap cu schimbul lor de liste. Stau toata ziua pe messenger si nu au viata. Sunt ca tembelii aia care imi dau toata ziua bipuri pe cosmote (ca deh, au minute si nu au ce sa faca cu ele) sau ma suna in miez de noapte sau ma suna si ma intreaba „ce faci dreaga?”. Tara plina da prosti. Hai ca imi creste tensiunea de nervi, Astia nu stiu sa citeasca o carte si sa isi faca prieteni?? prind curaj in spatele calculatorului si telefonului si au numai basini in cap.

  8. @ nosfer – e buddhalova….nu „buddhadude” te rog nu poci numele

    si P.S. Tu nu o cunosti pe Ciupa cum o stiu yo si sa sti ca nu ma „lucreaza”…si in caz ca nu ti-ai dat seama…eram ironic 😛

  9. cate fenomene nu ai tu in lista….si ink le mai ti acolo sa faca pui…8-|

  10. astfel de conversatii obisnuiam si eu sa tin dupa ce mi-am facut un alt id, cauza deschiderii unui nou cont de YM fiind numarul exagerat de id-uri pe care le aveam pe id-ul vechi…acum la intrarea unui id nou in lista am o intrebare simpla si la subiect : Cn eshti si de unde ai id-ul ? …in caz ca subiectul da raspunsuri aproximative mai apelez la o intrebare si anume : Si ce treaba ai cu mn ? …din cauza ca lista de ignore este full dat fiind faptul ca id-ul este vechi din 2007 am ales cea de-a doua optiune de ignore adik ignore pt oricine nu este in lista usurandu-mi si mie treaba trebuind doar sa apas pe delete 🙂

  11. are masina.. ce stii tu ? :))
    saracu.. caz pierdut

  12. mi-a placut ce i-ai zis 🙂
    „pi pi…driacu” 🙂

  13. Ciupa – nu`i gasesc eu..pe bune…ei ma gasec 😦 crede`ma ca m`as lipsi de toti handicapatii astia cu cea mai mare placere 😀
    Nosfer – voi ignora din start comentariul tau . de cand te adresezi tu cu „bă” ? Parca era ceva cu ” niciodata nu o sa raspund la “ba” sau alte apelative de doi lei. Ma respecti, te respect e reciproca chestia.” ummm… a dracu` reciprocitate 😛
    sunt – si cum romanii sunt ataaaaaaaaaat, dar ataaaaaaaaaaat de savanti , tot timpu` va aparea „pe piata” un nou specimen esuat 😀
    WaTzaP- tre` sa recunosc ca si eu am preluat`o de la bunicu` 😀 maaaare mistocar e el ( se resimte si asupra nepoatei lui ..cine stie, cunoaste 😉 )
    Alex – in curand ma va ameninta de acolo :)) se incadreaza cel mai bine in acel decor 😉
    anca- ce dracu` sa`i mai dau ignore? ca nu mai am unde`l baga ( la maica`sa`n origini nu`l trimit…nu de alta, dar nu mai incape 😀 ) e full lista de ignore :”>
    cory – asta`i tare ? oioioooo, atunci nu m`ai vazut pe mine in actiune 😀 ar trebui sa zica „multumesc” [da`i prea tampit, asa ca n`are asa cuvant in saracaciosul sau lexic] ca i`am vorbit asa frumos
    gaga- obo draga, nu fac ei niciun pui …ieri am facut curatenie si i`am lichidat, asa cum au facut aia cand era`n tara faza cu griva aviara :))
    trilulilu89- eu ii primesc pe toti in lista mea , insa dupa aia hotarasc fiecare cat stationeaza 😀
    raducea – vaaaaaaaaaaaaai ce bleaga am fost 😦 cum dracu` nu am putut eu observa masina lui 😦 offf…maybe next time..la urmatoarele amenintari :))
    zippo – daca ei ma ia cu „pi”, eu il tratez cu`un „pi pi” =))

  14. well,

    @ trilulilu..optzeci..si nu’s cat..ca’s beat : nick u vai de pula ta. Daca m-ai intreba „cn esHti” din prima ti-as raspunde MATA. Eu am id-u de prin ..2002. Cand vad lista de ignore plina, ma prefac ca’s fericit, si le scot la toti ignoru. Se intampla, ca altii sa-si fi lasat alte id-uri..etc. Si uite’asa scap de ratati.

    E ziua mea, am scris ca un analfabet…ma doare-n pi pi

  15. food fight 🙂

  16. nusht cine te pune sa le dai accept … 8-| biata de tine .. 8-|

  17. pisi – mama dracu` m`a pus 😀 chiar aia 😉 eu le dau accept in lista mea tuturor pentru ca nu stiu ce au de discutat cu mine [asta in cazul in care ar avea ceva ] spre exemplu, sunt cativa care mi`au luat idul de aici, de pe blog, si eu nu aveam de unde sa stiu ca ei ma citesc 😛 plus ca nu era frumos din partea mea sa le dau direct decline caci ar fi fost ceva`n genu` „n`ai ce cauta`n lista mea…jet ! „

  18. Chiar ca prostii fac schimb de link. oare nu-i doare prostia pe unii?

  19. Pardon de lista:D


Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

