Vrăjitoarea blondă şi sexy

31 Octombrie 2008 la 4:24 pm | Publicat în Personal | 12 comentarii
Etichete: , , , , , , , , , , , , , ,

ea este Natalia.

nu muşcă prea tare, aşa că-i puteţi spune şi Naty

fiţi politicoşi şi uraţi-i un călduros LA MULŢI ANI căci da, azi e ziua ei 😀

a îmbătrânit, de azi vin greuţăţile pentru ea. . . a împlinit 18 ani…uauuu…e majoră 😦

băbuţa blondă şi sexy…exact…asta e 😉

ne-am cunoscut anul trecut. o mai văzusem eu prin liceu , dar până de Colindat n-am intrat in contact direct cu ea… de ce ? habar n-am. faza e că ale mele scumpe colege mi-au descris-o foooarte frumos ( not) , iar eu nu înşelegeam ce draci au scorpiile astea cu săraca fata.

parcă acum o şi văd pe ea pe culoarul liceului. vedea de la baie cu mersul ei săltăreţ. avea fusta aia tare faină cu ceva imprimeuri de flori sau frunze ( nu mai reţin exact) de culoare verde cărămiziu. mă tot uitam la ea şi nu înţelegeam de ce astea o vedeau ca pe o vrăjitoare. ce la făcuse ea încât ele să-şi plece capu-n pământ când trecea pe langă ele , moment în care cotrihaliţele astea începeau să şuşotească. în fine . . . nu m-a mirat prea mult al lor comportament pentru că..ummmm..cam atâta lucru ştiu ele să facă şi..nah..nu-i poţi cere omului mai mult decât poate ( ptiuuu, drace, ce frumos am spus-o . deja se vede că încep a învăţa să mă autocontrolez )

în noaptea de colindat a venit şi ea cu noi , lucru ce nu prea a fost pe placut dragilor mele colege. astea o vedeau pe Naty ca pe un fel de zgripsoroaică ce le ataca teritoriu, lucru ce le-a determinat pe astea să inventeze povceşti cum ca Natalia ar fi fost iubita ba a lui Ionuţ , ba a lui Bobo. mi-a plăcut că pe ei 3 i-a durut fix în cot de gurile rele ( nici acolo, dar ..nah..) şi au continuat să se simtă bine împreuna. bravo, măă, sunteţi tari.

eu şi Naty ştiam una de cealaltă, ştiam ce ne place, cum ne place şi , mai ales, că aveam o pasiune comună pentru citit ( încă mai avem această slabiciune pentru Limba şi Literatura Română), ea fiind cea care l-a ajutat pe Ionuţ să se decidă în achiziţionarea unei cărţi pentru mine . ( Suad- Arsă de vie …mi-a plăcut foarte mult, fapt pentru care am citit-o de 3 ori ) . . . tot ce mai urma acum era să facem banala cunoştiinţă, aia cu strângere de mâna, cu ” încântată de cuoştiinţă” -” şi eu” şi ala bala d-astea. cum Ionuţ nu ne-a făcut introducerile de rigoare, ne-am descurcat noi două singurele că, deh, neuronii ne funcţionează .( ea chiar dacă e blondă, are mai mulţi neuroni activi decât multe brunete sau roşcate.. şi NU, nu o periu aici …NU şi iar NU pentru că ea detestă lucrul ăsta ) şi uite aşa am început eu să o cunosc .

În dimineaţa zilei de 25 Dec 2007 eu eram cu ea şi cu Ionuţ în cartierul Primăverii ( Turdenilor, ăsta-i un detaliu doar pentru voi, că ceilalţi nu au cum să-l înţeleagă ), pe zăpadă, cu ţurţuri pe mine şi cu picioarele îngheţate. nu-mi mai simţeam buzele, mainile nici aşa, dar nu regret. a fost foarte faină seara aia.


ce frumos zâmbesc eu când mă hrăneşte Naty cu specialităţile ei culinare 😀

NU mint, dar de la ea am mâncat cele mai bune clătite moldoveneşti , plus colţunaşii ăia ce au fost pur şi simplu delicioşi.

yumyyyyyyyyy

yuuuuuuuuuuuuuuum

îmi cântă maţele live când mă uit la pozele astea şi-mi amintesc ce bunătaţi ştie Naty face , iar eu momentan mănânc cozonac cu mac şi beau apa plata :))

Cică azi e Halloween-ul , dar cum eu m-am născut în sărăcăcioasa Rrrrrromanie, voi da dracu’ toţi dovleceii, fantomiţele şi spiritele şi voi serba o vrajitoare blondă şi dată dracu’ rău de tot

La mulţi ani, băbuţoooooo !

12 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. „La Multi Ani Naty draga ….si sti ce fain o fost atunci pe mal….cand ne rostogoleam jos…si din greseala ti-am scapat un calcai in gura )) da tu m-ai iertat si mai stii cand ai fost cu mine sa aleg o carte pentru Ciupa …si mai stii ce bine ne-ai hranit cu clatitele tale alea bune ….si ca ai venit cu noi la colindat ce fain o fost ca atata am ras si am ramas dupaia pana la 4 dimineata yo ,tu si Ciupa si am vorobit ca batranii si am mai ras ….si dupaia in noaptea de Revelion…tu ai fost si te-ai distrat cand o fost Prodigy si am venit dupaia cu Ciupa sa iti zicem „An nou fericit” si ne-am batut joc de cateva persoane si ce fain a fost…si acu termini liceul si nu mai am dupa cine sa strig „FIGURANTOOOOOOO” ….o sa imi fie dor de tine…
    P.S. Nu ti-am facut cunostinta cu ciupa deoarece am stiut ca din prima clipa ca o sa va intelegeti bine….

    Nu ma mai intind si iti mai urez odata „La Multi Ani!” si felicitari Ciupa pentru articol >:D< :*

    Numa bine 😀

  2. LMA!

  3. Deci.. termin faculta si ma mut in Turda ca vad ca numai fete frumoase sunt acolo. La multi ani fetei din partea mea, happy Halloween la amandoua !
    Cu simpatie, Alex o:)

  4. LA MUUULTI MUUULTI MUUUUUULTI ANIIIIIII!!!!!!!!!!!!:X :X

    app: Era superba azi…8->…cand a intrat in clasa am zis catre Hajny:”Doamne..ce scumpa-i fata asta…si ce fain se-mbraca..uita-te la ea…8->”..JUR PE DINAMO CA ASA AM ZIS :D!
    Si NU o periu…sau etc..:)) pt k nici nu ma cunoaste(probabil) 😛

  5. happy birthday to her 😉

  6. La multi ani Naty:*:*>:D<…si multumesc inca o data ptr coltunasi…si ptr clatitele moldovenesti….uhh ce bune au fost:X =p~!!!!

  7. Ciupa – da`te dracu` maaaa :)) auzi la el ca cica ” si din greseala ti-am scapat un calcai in gura”
    Ade – mumtumim, gajico :*
    Alex – simpaticule :)) esti binevenit 😛
    Yoana – du`te domna :))
    trilulilu89 – msms, dar nu`ti dam tort 😛
    Simo – taaaaaaaaaaaaci ca`s apa`n gura deja..yumyyyyyyyy =p~

  8. of, daca la 18 ani e baba…la 30 cum ii mai spui 😀
    cine e in ultima poza? 😀 cine, cine?

  9. lasa, cory, nu`i zice ca`i tarana si sexy.. nu nu , las`o sa`si dea seama ca de acu` se face mai spurcata decat e >:)
    care, care poza :-” ? yo nu vad decat o minora bleaga in ultima poza 😀

  10. la multi ani si din partea mea…cu intarziere de 2 zile…:”>
    si eu mi-am cunoscut una dintre cele mai bune prietene la fel…toata lumea zicea ca e o fata rea, dar eu nu am vazut-o asa si am devenit de atunci prietene 😀

  11. hai, treaca de la mine [ :-” ] se accepta intarzierea :))
    multumim >:D<

  12. […] Ne-am distrat tare bine. Am fost cu colegii şi cu o prietenă. […]


Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

