Leapşa de la Sunshine

28 Octombrie 2008 la 11:53 pm | Publicat în Leapsa | 5 comentarii
Etichete: , , , , , , , , , , , , , , , ,

Ziua cea mai frumoasă ?

Mulţi dintre voi , dacă ar ” rezolva ” ( fără să vreau, gândul mi-a fugit la o carte…SUAD arsă de vie în care ni se prezintă crimele ” de onoare” săvârşite în comunităţile musulmane ) leapşa de faţă , ar sta să se gândească …şi ar medita … şi ar aduce în prezent amintiri trecute..şi tot aşa până iar ar ajunge la porcăria aia de cuvânt „cândva

Eu n-am răbdare să mă tot gândesc la o zi anume. care să fie cea mai frumoasă ? ummm…ar fi cam multe . de ce ? sau , mai bine zis, aţi spune voi ” really ? „. Da , mă ! Pe bune. Zău cu limba scoasă. A dracu’ să fiu eu dacă n’am avut parte de zile fooooarte frumoase până în momentul vorbirii.

N’are rost să tot intru în detalii nesemnificative pentru voi, cei care nu mi-aţi fost alături în acele momente. Pentru a finaliza odată ( până şi eu îmi dau seama că am bat câmpii rău de tot ) vă zic că ziua de azi şi cea de ieri un mâţuc mi-a tors în braţe. ( mâţu’ ăsta e taaare bleguţ el de felu’ lui şi de aia ne e drag nouă, tuturor , daaar în special mie )

Lucrul cel mai uşor ?

Să mă joc cu nervii TĂI şi să văd cum crăpi de ciudă intrebandu`te ” mă, da` Ale chiar nu încetează dracu` odată ? ” şi, ca să vezi, a dracului fiinţă, simpatica de Ale chiar NU încetează 😀

Cel mai mare obstacol ?

Bariera creată de mintea omului. Dacă un anume individ nu vrea să te lase să pătrunzi în lumea sa, atunci rămai un intrus pe viaţă în acel teritoriu privat. N’ai ce face. Trebuie să te obişnuiesti cu ideea că nu vei păşi VECI PURURI amiiiin dincolo de graniţele trasate de X .

Cea mai mare greşeală ?
Să te renegi pe tine însuţi. Atâta timp cat tu nu te accepţi aşa cum eşti, ce aşteptări mai poţi avea de la ceilalţi ?!

Cauza răutăţilor ?
Mintea mea draconică acompaniată de o imaginaţie bolnavă [ + o gură spurcată şi maaaare] 😀

Cea mai mare înfrângere ?
Acele clipe nefaste în care te împiedici de un ” Ceva ” în viaţă şi nu reuşeşti în niciun chip să treci peste 😦

Prima necesitate ?

Acea forţă interioară ce ne ajută să ne împacăm cu al nostru trecut, să ne bucuram la maximum de prezent şi să aspirăm la un viitor mai bun . ( fiţi optimişti că nu vă costă nimic … poate doar câteva zâmbete laaaargi în plus dar , în rest, nimic mai mult )

Cel mai mare mister ?
Dacă voi avea un fiu pe nume Alex sau nu 😀 [ de taică`so nici n`are rost să întreb, căci nici eu nu`l cunosc ÎNCĂ..sau poate da…who the fuck knows..it doesn`t matter anyway]

De fapt, cel mai mare mister e legat de următoarea întrebare existenţială ce mă frământă : WHO AM I ?

Cel mai mare defect ?
Al meu este minciuna şi prefăcătoria ( te joc pe degete, fraiereee, şi tu nici nu`ţi dai seama de asta)

Persoana cea mai periculoasă ?
Eu în timpul noptii ( don’t bother to ask why 😛 )

Cel mai urât sentiment ?

Cel ce’ţi lasă amara impresie că traieşlti într’o colectivitate în care, deşi ai avea muuulte de spus, nu te ascultă nimeni sau, cel puţin, ei nu dau semne că ar recepta informaţia transmisă de tine.

( pe mine simt că mă iau toti dracii când mă străduiesc din răsputeri să’i explic cuiva ceva şi acel cineva stă şi se holbează la mine mai ceva ca bou’ la poarta nouă )

Cel mai frumos cadou ?
Lănţişorul primit de ziua mea . E singurul lucru de preţ ce mi-a mai rămas de la tata . . .

Cel mai bun remediu ?
Muzica şi urlatul ( la mine mai merge şi cititul , but only if I am in the right mood at that time )

Protecţia efectivă?
” Depinde la ce te referi. Prezervativul :)) .In alt sens prietenii ” zicea Rozza ( căreia îi şi mulţumesc de leapsă pe această ocazie ) şi cu care sunt şi eu de acord 🙂

Cele mai necesare persoane ?
Carmelita_sexoasa_cu_4_săbii ( aşa îi zic prietenii mei mamei…prietenii ştiu de ce :)) luv ya , hoherilor 😛 ) , o Ciupă mică şi bleagă , la care s’ar mai adăuga vreo 4-5 persoane ( pentru suspans, păstrăm anonimatul )

Sentimentul cel mai frumos ?

. . . e prea frumos să vi’l zic şi voua. sunt o egoistă. da, ştiu! mi s’a mai zis , nimic nou sub soare 😉 însă , aşa egoistă cum sunt eu, mă gândesc totuşi la voi şi vă las sa descoperiţi singuri sentimentul de care tot aberez eu aici 😀 I only hope that you all gonna find it out 😛

5 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Prezervativul =)))))

  2. „o Ciupă mică şi bleagă ” deeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

    m-ai zis si pe mine 😀

    si ce faci tu noapte tu?/:)

  3. Alex – 😀
    Ciupa – iar te roade curiozitatea :)) 😛 ? vei vedea tu ce fac 😉

  4. Poate preiei si leapsa cu banii de la Lotto de la mine .. 😀 Danke anticipat.

  5. @DJAx3L
    Pai ce,nu prezervativul e 98& sigur? :))

    De ce zici ca esti prefacuta?


Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

