Familia Modernă a Secolului 21

20 Octombrie 2008 la 9:35 pm | Publicat în Uncategorized | 13 comentarii
Etichete: , , , , , , , , , , , , , , , ,

( puradelu’ ) – Tati…Tati… !!

. . .

( puradelu’ ) – Taaaaaati !!

… … …

( puradelu’ ) – Taaaaaaaaaati !

… pauză publicitară în care manelele urlă-n cărămida portabilă…sowwy..am vrut să zic telefonul de ultima fiţă…

( puradelu’ ) – TTTTTAAAAAAAAAAATTTTTTTTTTTIIIIII !

^^ semne de nervozitate infantilă

( cocalaru’ şef ) – Da, copilu’ meu …

( puradelu’ ) – Măăăăăă, tatăăăăăăăăăă, MĂĂĂ !!

( acelaşi cocalar …aka_părintele puradelului _ ) – Da’ mai strig-o şi pe MĂTA !!

la care .. ” măta „, foarte ofticată, vezi Doamne, de limbajul inadecvat al consortului .

. .

( ” Măta” ) – Măăăăă…nu-i frumos .

( soţiorul grijuliu ) – Taci, făăă ( la rostirea acestui apelativ atât de romantic s-a resimţit

dezgustul în glas ) , dracu’ din gură !!

crâmpei dintr-un dialog suprins de mine pe stradă azi, pe la vreo 7 p.m, în drum spre aerobic .

cuvintele boldate reprezintă tonul ridicat al personajelor REALE cu care nu-mi doresc să mai intru în contact vreodată

vorba aia ” ce-i prea mult, strică” 😀

mai vreţi să vă mai zic ce captivantă a fost în continuare discuţia familiei demne de urmat ?! neeeh, eu cred că nu 😉

13 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. da halooooooooo tuhhhhhhhhhhh ca dik aia …ca daca la haia 3 puradei li fome hapai yo she sa mai zac….beu gura ta haia faina :X

  2. Duminica. Zi linistita. Un baiat (subsemnatu) si cu o fata, aflati in „masina” (bucurestenii nu cunosc termenul autobus) 131, se indreptau spre zona Baneasa. La un moment dat intr-o statie se urca un grup de 4-5-6 puradei, + o hahalera de sex feminin, in zona din spate a „masinii”, langa noi. Putoare de nedescris, comportament de primată, agatat de bare, sarit, ascultat manele „life-uri” la telefon, ragaituri, putoare de salam, etc. Ne-am mutat in fata, restul calatorilor aflati in zona aia urmandu-ne ulterior. Dupa astfel de intamplari, cum sa nu fiu de acord cu fata cu care eram, cand zice „Sunt rasista, si nimeni si nimic nu poate sa imi schimbe parerea, pt ca nu am vazut exceptii!” ? Subscriu. I-as omorî pe toti.

  3. ciupa – abtine`te ca esti in public 😀 😛
    bogdanel – neneeeeeeeeee, ce „bun” si „tolerant” esti 😛

  4. Nu ai vazut exceptii Bogdanel ? Adica ce nu ai vazut rromi sa se comporte exemplar ? Pai mai iesi in lume..
    Nu toti se comporta ca babuinii si put, am avut un coleg rrom in liceu si pot sa iti zic ca nu sunt multi romani ca el.

  5. Amice, nu stiu cat de iesit in lume esti tu sau cine naiba iti permite tie sa imi oferi mie un sfat de genul ala. Te asigur ca daca s-a nimerit sa ai un coleg rrom care sa fie un om mai bun decat restul de teapa lui nu inseamna ca vei mai gasi des unul la fel. Si data viitoare inainte sa oferi tu sfaturi altora, gandeste-te ca nu cunosti persoana careia ii oferi sfatul. Si ca sa iti raspund, am umblat prin lume, si nicaieri, fie in tara, in mijloace de transport in comun, pe strada, sau afara, nicaieri nu am vazut vreun TIGAN sa se comporte macar normal. Daca PUTEAU si stateau in banca lor, nu ziceam nimic. Comportamentul lor m-a intrigat.

  6. discutia e casual pt rromania :)) dar problema e: deja te-ai apucat sa mergi la aerobic pentru mine? :)) arati destul de ok dar chiar apreciez asta :p

  7. important e ca se iubesc, ca au obiceiul de a comunica fara jena si ca sunt mereu in lumea lor.

  8. Ce fain ca faci aerobic..mie aia mi-a sarit in ochi :))
    Dra pe de alta parte dialogul m-a facut sa rad pe burta =)).Is funny asa sa le citesti,dar cand te gandesti ca dai la tot pasul de ei..parca incepe sa devina trist.

  9. Alex – si eu am vazut multe cazuri fericite in care rromii erau de enspe mii de ori mai romani ca romanii. cat despre ceea ce i`ai zis tu lu` Bogdanel, ummm, nu cred ca e nevoie neaparat „sa iesi in lume” [ sunt sigura ca el a inteles „a`ti largi orizonturile” 😀 dar yo, I feel you 😉 ]:P
    Bogdanel – hai sa ne calmam putin 😉 uite, ca sa vezi ce buna sunt eu [ ptiuuu, a dracu` modestie :D] iti dau si o tzooca :*
    Nosfer – „dragul meu” ;;), ce perspicace esti tu 😀 cum ti`ai dat seama ca FIIIIX pentru tine ma duc yo la aerobic 🙂
    Team Building – mdeah, e si asta un punct de vedere ;), cu toate ca m`as putea descotorosi uneori de astfel de moduri de comunicare 😀 in fine, alelui alelui, fiecare cu a lui 🙂 daca ei sunt fericiti, aia`i tot ce conteaza si eu ma bucur pentru ei
    Sunshine- ras cu plans…. [ stii tu continuarea 😛 ]

  10. Stiu, toti am fost crescuti in spiritul – nu face rele ca te dau la tiganii, tie ti-a ramas chestia asta impregnata. Asta e mentalitatea romanului, daca e tigan inseamna ca fura, omoara, etc. E exact chestia de la italieni cu romanii , daca e roman inseamna ca e periculos. In fine, nu e loc de cearta aici pe blogul unei fete, de fapt nu e de cearta deloc, nu ne stim, amandoi ne`am zis parerile, gandim altfel, am vazut lucruri diferite, etc. Sa ai o zi buna.

  11. Mai sunt si exceptii, dar mai rare! 😉 (genul de primate stil babuin am vazut si eu…)

  12. halo,mo scoti destu den orechi mo,ca io ghavoli mo bre,mo.

  13. toate ca toate, da`i mortala aia cu ” că diiiic mo” :))


Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

