Just fuckin` happy

11 Octombrie 2008 la 11:11 am | Publicat în Copilul din mine, Personal | 22 comentarii
Etichete: , , , , , , , , , , ,

Mulţi care-mi citesc blogul nu ştiu cum arăt eu.

Well,asta-s eu.

Aşa copilă cum mă vezi, pot să-ţi spun că tu nu te-ai mai distrat aşa bine ca mine de foooorte mult timp.

Când a fost ultima dată când ai contemplat cerul ?

Când ai râs în hohote, fără să-ţi pese că cei de lângă tine se holbează ca proştii chinuindu-şi mintea cu întrebări de genul ” Asta ce-o fi paţit ? Nu-şi dă seama că-i întru-un loc public ? Chiar nu vede că mi-aş dori să înceteze din râsul ei draconic ?

Hai, încearcă să-ţi aduci aminte.

Ştiu că-ţi este greu pentru că tu ai uitat cum e să fii copil.

Nu-i nicio problemă. Voi încerca eu să-ţi reamintesc . Mie nu mi-e greu deloc pentru că eu n-am încetat niciodată să fiu  un copil zâmbăreţ.

Nu e nevoie să dramatizezi , să-mi vii cu texte tâmpite ca şi ” da, măăă, ce fain era odată

Tot ce-ţi trebuie ţie e să te uiţi la poza de mai sus. Să o analizezi.

Daaaar, cel mai important, să-mi observi mie zâmbetul. Îl vezi ? Priveşte cât de natural e. Tu ai aşa ceva ?

Aş vrea să ţi-l împrumut eu pe-al meu, însă nu-mi pot permite să-l pierd. Sunt urâtă în acele momente în care nu-mi etalez zâmbetul. Nu-mi fac eu probleme pentru asta. Stiu că mă iubiţi şi-n acele puţine momente în care am o faţă sobra.

TU trebuie să iei măsuri  URGENT.

Ce mai aştepţi ?

Hai, măăăă, demonstrează-ţi că încă poţi. Că n-ai uitat cum se face. Bucură-te de viaţă. Ieşi din casă acum, cât încă mai este puţin soare.

Ce dracu’ ai de citeşti ca şi cum nu ştii despre ce e vorba ?

show me what you’ve got.

I dare you.

Azi vreau ca TU să-ţi acorzi luxul de a zâmbi.

Nu-ţi va ieşi la fel de bine ca mine – cea ce e logic, eu având o gropiţă sexy – , dar nu fii supărat/ă.

Aruncă-ţi pc-ul / lap top-ul şi mişcă-te afarăăăăăăăăăăă.

Ummmm…I think I see a biiiiiig smile 😀 am I right ?

.

.

.

Titlul articolului spune multe .

22 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. me happy 2 =)))

  2. beu sandalu tau…:)))
    :*:*:*

  3. Ciupa – and I think I know why 😛
    bbb – mitzutziiiii >:D< :))

  4. those lips ^^

  5. yeah, they are big 😀 :”>

  6. mai am si eu momente cand ma distrez de minune :p

    imi place fundul tau bombat, trebuie sa pun mana intr-o zi pe el :))))

  7. dacă ţii la mâna ta, ţi-aş recomanda să NU 😀

  8. alex’andra deja se indragosteste lumea de tine :X:P
    trebuie sa recunosc ca si eu rad ca nebuna zilnic din orice, deh… imi place sa fiu copilaroasa, la 21 de ani 😀

  9. Titlul ariticolului spune mai multe ..ei bine e interpretabil titlul articolului .. :)))) adica fuckin` ala =))

  10. Anca – mdea, toti ma iubiti, stiu prea bine asta :)) [a dracu` modestie 😀 ] asta e 😉 deja m`am obisnuit sa`i placa lumii de mine 😛
    Alex – oioio, ce ne mai stim noi la analiza literara :>

  11. A zambi poate fi pentru unii un lux, dar sunt altii care fac asta cu usurinta. Sunt inzestrati cu buna dispozitie si o imprstie si celor din jur. Cam asta observ ca ai facut tu aici. Felicitari deci! 😉

  12. Dane, te regasesc si aici? 😀 Imi corupi toti prietenii din blogosfera 😉

  13. nu mi te imaginam deloc asa:D esti frumoasa rau (sa nu intelegi ca imi imaginam ca esti urata, Doamne fereste :D, nu!). Credeam ca esti bruneta si cu buze subtiri 😀 si cu breton

  14. Nebunule – multumesc 😉 din acest punct de vedere, sunt fooooarte bogata 😀 si`mi place luxul de care vorbeai tu => 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀
    Bogdanel – esti gelos cumva 😛 ?
    Cory – ai grija cu declaratiile astea 😀 ca iar ma acuza ASTIA ca as fi lesby :”> ummm…ar fi o idee sa ma vopsesc bruneta :> [cu breton…noooo way] iar buzele, neeeh, nu au fost niciodata subtiri…de aia imi si zicea bunica atunci cand eram mica ” Sofia Loren ” 😉

  15. ei, lasa, indiferent de ce spun ASTIA, sunt sigura ca toti sunt de acord cu mine: ALEXANDRA E O FRUMOASA !!!!!! nu-i asa ?????

  16. de frica, tre` sa fe, ca stiu EI ca`i ia mama dracu` de nu`mi fac pe plac 😀

  17. smile !!
    imi pl eseu asta,ale >:D<

  18. Ai perfecta dreptate…unii din noi am uitat cum e sa fii copil…dar u mi-ai adus zambetul pe buze si pt asta nu pot decat sa-ti multumesc:*>:D<

  19. rb – ma bucur 😉 lasa ca`ti „trantesc” si tie dimineata un zambet d`ala..daca n`oi fi prea ,prea obosita :D:D:D:D
    Dory – nu`mi multumi 😉 e gratis 😛 te mai astept :> ai si supliment din partea mea 😀 😀 😀

  20. @Bog’: mda, se pare ca-s aproape peste tot.
    @Alex’andra: mda, este un lux sa zambesti, dar atata timp cat o faci si pentru a-i face pe altii sa zambeasca, e OK. Satisfactia ta o sa fie mai mare! 😉

  21. Cat timp incercai sa gasesti pozitia perfecta pentru o poza sexoasa, vreo 3-4 copii plangeau in spate ca nu se puteau juca in cubu ala 😀

  22. Nebunule – satisfactia e imensa :X
    cms – da`i dracu` de plozi [ era ora de liniste atunci si ei erau dusi la nani buuu] :)) yo`s mai copila ca ei 😀 oricum, nu m`am chinuit sa fac poza…sunt foarte naturala in ea , plus ca eu n`am rabdare sa tot stau ca vedetele si sa pierd timpu` cu diferite ipostaze si poze facute de`am pixu`…una si gata..buna`i doar pentru faptul ca apar eu in ea 😀


Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

