Roboţei grăbiţi

9 Octombrie 2008 la 2:11 pm | Postat in Copilul din mine, Personal | 13 comentarii
Etichete: , , , , , , , , , , , , , , ,

Ce faci când eşti pe stradă ?

Chiar, măăă, TU ce faci ?

Timp de 10-15 minute cât am stat şi l’am aşteptat pe Ionuţ ( vezi blogroll) să’şi plătească factura la Banca Transilvania , m’am uitat la oamenii de pe stradă.

NU m’am holbat la ei deoarece ştiu că nu’i frumos şi nici mie nu’mi place lucru ăsta. ( NU’s un exponat de la muzeu, aşa că nu’ţi benocla ochii minute’n şir la mecla mea ).

Mi’a plăcut să’i pun sub microscop, pe EI, toţi ăia ce au trecut pe la Materna în jurul orei 1 p.m

Îmi face plăcere să cred că eu ” prind rădăcini „, iar ceilalţi trec pe lângă mine în neştire.

Eu îi văd, ei pe mine NU.

De ce ?

Chiar nu ştii ? Eh, na. Acum faci şi pe prostu’. Hai, măăă, răspunde’mi la întrebare. De ce ei nu mă vedeau pe mine ?

Retorica asta . . .

Am avut contact vizual cu mulţi, dar ei au trecut ca raţa prin apă pe lângă mine. NU’şi dădeau seama că eu ii disecam pe viu, acolo, în stradă.

Şcolari, muncitori, pensionari, cadre didactice, paznicul băncii, vânzătoarea de ziare, cea de legume, florăreasa infectă de la colţ, colegii mei ce ” mâncau pământul ” spre casă…TOŢI erau foarte grăbiţi. Treceau unu’ pe lângă altu’ fără să’ţi dea seama că’s nişte simplii roboţei ai societăţii zilelor noastre.

Unde mama dracu’ se grăbeau ăştia ?

Pierdeau chiar aşa mult timp dacă mă priveau drept în ochi preţ de 2-3 secunde ?

De ce nu’şi puteau susţine privirea dreaptă ?? De ce se putea vedea atâta angoasă în ochii lor ?

De ceee ?

Eh, acum şi eu…Ale, bleagoooo, la ce te aştepţi de la nişte maşinării ?

Uneori am impresia că le pretind cam muuulte celor din jurul meu. Azi nu a fost deloc aşa. Nu am cerut nimic, doar câteva fracţiuni de secunda. Nimic mai mult. NU’s dureroase, ba din contră. În acel mic interval de timp ne puteam da seama de numeroasele gânduri ale celui de lângă noi.

De ce nu’mi pricep mie mulţi mentalitatea ? Ummmm…. poate datorită faptului că nu se ştiu juca cu ochii minţii, sau poate pentru că nu ştiu să observe cum trece viaţa pe lângă ei.

Păcat de ei. Pe bune. Maaare păcat. Toţi grăbiţii aştia se vor trezi peste câţiva ani buuuni şi’şi vor da seama că nu au nimic. Chiar nimic, rien, nothing, nada, zero barat.

Atunci va veni vremea lor să se întrebe ” De ce oare ?? „. Va fi prea târziu însă.

Timpul nu’i o clepsidră portabilă pe care să o putem întoarce după bunul nostru plac.

Singurii ce nu se grăbeau au fost acele mogândeţe adorabile şi infantile. Poate de aia ne priveam îndeluuuuung. Mdeah, înclin să cred că asta’i motivul. Vorbim aceeaşi limba; eu şi ei, BEBELUŞII.

Vă mulţumesc bebeilor pentru privirile pătrunzătoare şi zâmbetele largi pe care mi le’aţi oferit.

13 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. sa cresti mare ale 😀
    si mie mi-o placut ca te-ai uitat si tu in ochi mei :”> :))
    si sa moara aia cu bancile…

    P.S. mulsumesc mami >:D:P

  2. si dai si pupa maine…am uitat sa zic >:P

  3. Aaaa.. din pacate timpul trece repede, si nu ne dam seama de asta, sau o sa observam knd va fii prea tarziu..
    Te pup LllOooBotZzzeLl [in traducere „robotel”, am vrut sa scr si eu fensyYyYy :)) ]

  4. Eu as sta ore intregi, zile, saptamani in mijlocul oamenilor, pe strada. Sa-i privesc, sa le studiez gesturile, sa gasesc asemanari…ciudat, dar relaxant :))

  5. Ciupa – taci cu Ale >:D<
    Bebe – ala da scris :))
    Vyio – e bine sa stiu ca nu`s singura ciudata 😀 welcome in my world 😉

  6. sigur nu te vad? eu observ foarte repede cand o tipa se uita dupa mine si pare interesata. Cum am vazut ca studiaza ma duc la direct si bag un opener scurt si funny…

    cat despre mersul pe strada la mine: par mandru si cand merg si imi place sa intorc capul dupa orice imi face cu ochiu. nu ma grabesc sa prind semafoare… fiindca intotdeauna vine altul 🙂

  7. eu nu ma uit dupa oameni 😛
    eu ma uit IN OCHII oamenilor 😉
    greu gasesc d`aia ce reusesc sa`si mentina privirea ridicata…de obicei cei mai multi cu care am contact vizual pleaca ochii`n pamant in momentul in care ajungem unul langa celalalt
    cred ca bag eu frica`n ei..asa se explica :))

  8. sincer si eu sunt una dintre persoanele care nu dau importanta cine trece pe langa mine :”>
    dar cand apuc sa stau intr-un singur loc si eu procedez la fel, analizez persoanele din jurul meu 😀

  9. sa faci bine sa`ti casti ochii data viitoare >:P s`ar putea sa treci pe langa mine si sa nu ma vezi 😦 si stiu ca ti`ar parea rau daca s`ar intampla asta 😛 :))

  10. normal ca mi-ar parea rau…dar daca ma vezi tu da-mi un cot ceva ca sa ma trezesti din „visare” :))

  11. acum mi`am amintit de o faza in care unu` urla pe strada dupa un ciocus „uarbuleeeeeeeee, ma vezi?” :)))
    mno, ceva`n genu`ti voi face si eu 😀 doar ca mai delicat 😉 ca , nah, vom fi in „za capitala” :-@
    nu`mi prea plac UNII mitici >:P

  12. 😀 si la mine se uita luuuung copilasii. Si nu stiu daca ai observat, dar astia mici nu se uita la oricine 😀 cred ca ne simt ca suntem mai copilaroase. Probabil se vede in privirea noastra ceva ce numai ei stiu sa citeasca:))

  13. de multe ori intorc capu` dupa ei..si ma uit luuung…am o satisfactie ce nu poate fi masurata`n cuvinte atunci cand imi „trag” cate un zambet d`ala laaaaaaaaaarg, cum numai ei pot avea 😀


Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

