Gravidă sau NU ?!

6 Octombrie 2008 la 2:31 pm | Publicat în Uncategorized | 14 comentarii
Etichete: , , , , , , , , , ,

ce tbe sa fac sa nu raman gravida

zicea ieri, la ore târzii, o fătuţă proastă pe Google

” tbe” mai mult de 14 ani e grav dacă ai

de ce ?

well, la 14 ani eu ştiam ce TREBUIE să fac pentru a nu rămâne gravidă

în nefericitul caz în care, stimată domnişoadă, ai peste 14 ani, e jaleeeeeeee

crede-mă 😉

eu zic să-ţi bagi minţile-n cap, să nu te mai uiţi la atâtea telenovele şi să nu mai stai în limbă după EMO-istu’ ăla major ce ţie ţi se pare ” coo00!L ” ( habar n-am cum morţişorii lor scriu ăstia mai fensi, aşa că nu râdeţi de mine că vă calc în gură )

o poate ajuta careva pe săraca idioată ?

şi nu, NU îi uraţi un gloante plăcut 😛 nu de alta, dar ar fi o adevarată risipă de muniţie extrem de preţioasă

sărăcuţa de ea aşteaptă sfaturile voastre …hai, măăăă, nu fiţi rai şi îndrumaţi-o către lagărele lui Hitler

încep eu 😀

nu te mai gândi la futai de pe acum !

NU e pentru tine ( momentan )

The most important thing for you right now is NOT TO FUCK !!!

14 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. las-o domna sa experimenteze fata…sa faca ce a vrea…

    trage-ti-o fata pana nu mai poti ca doar noh…”Mama prostilor e vesnic gravida”…asa ca fii tu prima din generatia asta de prostalai

  2. Ce tare e aia din poza 😀 :p
    PS: verificati mailul

  3. Prefer sa ma abtin de la comentarii! :))
    Nu de alta, nu sunt cuvinte intocmai ortodoxe.. >:)

  4. Ciupa – da` ce tu domna >:P ? n`o las yo ? sa mearga sa se dea`n barci pana i`or sari capacele si dupa sa`l intrebe pe bietu` nea` Gogu` daca`i gravida sau nu :))
    Alex – multumesc de mail 😀 incerc sa`ti raspund la el 😉 numa` faza penala e ca de juma` de zi dumnezaiesc yahoo`ul ala prost ce`mi tine blocat mailu` X(
    Bebe – nu`ti fie jena, ca nu`s prea multi „ortodoxi” [scz..am vrut sa zic „pudici”] prin zona 😉

  5. :)) aia da…da’ unde le gasesti „domna” si p-astea?:))..de fapt…na..nu cred ca le cauti prea mult..:))…in ziua de azi..orice e posibil..:))…da…sfatu’ tau e brici!:))

  6. Da-ti foc fato!
    Daca are sub 14 ani,e nasoala treaba.Daca are peste 14 ani.. e si mai nasoala!
    Nu-mi vine sa cred ca traim intr-o lume plina de informatii si ai si net si tot ce plm vrei..si tu inca mai esti cu mentalitate de om tampit,care nu stie cum sa se protejeze!Asta n-o fi auzit de anticonceptionale,prezervativ,pastila de a doua zi [daca e chiar nevoie] etc..?
    Geez ce oameni maa !!
    Scuze dar ma infurie prostia :))

  7. YOana- frantzu` le cauta :)) cred ca nici ala 😀 iti explic yo maine cum ajung astia la mine pe blog
    [ pe scurt : ei scriu toate magariile pe google, si eu am o sectiune aici, pe blog, numita ” Termenii motorului de cautare” unde`mi arata ce poieti sunt dansii pe nea Gogu`]
    Sunshine – nu te scuza 😛 ca asa am reactionat si eu 😉 da` n`am ce`i face prostului,ca tot prost moare [ muri`o`ar macar odata…da` nu mai moare..a dracului 😦 ]

  8. ei, dar lasa ca tot incurajeaza basescu femeile sa faca bebelusi

  9. […] de limbă cu graviduţa de ieri şi faceţi schimb de […]

  10. da da, le incurajează, dar nu le şi trimite la ginecolog pe google =))

  11. alex’andra, unele fetite, mai … naive, ca sa zic asa, nu sunt informate, nu discuta cu mama lor sau cu o persoana mai mare, de rusine sau inhibitii. Pe de alta parte, fetitza noastra iubeste, sau cel putin, asa crede. Si eu m-am indragostit la 11 ani, bine, ca nu ma gandeam la sex e alta chestie, dar s-au schimbat vremurile si serios asa e. eram zilele trecute in RATB si pe scaunul din fata mea, 2 fete, foarte dragute, radeau: „Doamne, ce proasta e Mihaela, daca o facea cu Nono[?] nu i-l mai sufla ANdreea de sub nas.” Vezi, ele gandesc prin prizma altora, influientate de tot felul de ziare si reviste idioate. ele nu stiu sa se bucure de varsta pe care o au, grabesc lucrurile influientate fiind de anturaj. De aceea, seara, isi bat capul:s-o fac sau nu? si pentru ca nu au cu cine discuta…dau search pe google …e grav si e pacat ca asa au ajuns oamenii sa se informeze…e periculos pentru societatea care se dezvolta

  12. „nfluientate de tot felul de ziare si reviste idioate” cam asa e.. intr-un numar din Bravo la pagina cu sex era un articol mare despre „cum sa faci sex oral” si revista aceea cica se distribuia gratuit prin scoli :).. in loc sa le dea carti pt capacitate/bac..le da prostii dastea si CORNULET CU LAPTEEEE

  13. cn a scris asta?
    ce kkt

  14. daca tu esti un cacat umblator cu ochi si cu conexiune la Net, asta nu inseamna ca toti sunt la fel 😛 o seara faina`n continuare 😉


Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

