Alex`andra is back !

3 Octombrie 2008 la 2:35 pm | Publicat în Personal | 7 comentarii
Etichete: , , , , , , ,

Missed me ?

Nu vă obosiţi să`mi raspundeţi ; stiu că da şi că vă sunt simpatică…asta e …gropiţa mea cea sexy face multe victime.

M`aţi tot înnebunit în ultimul timp cu întrebari de genul “ Ale, ce s`a întâmplat? Laşi baltă blogu`?” sau “ Ale , de ce n`ai mai postat ? ”.

Chiar asa, nesimţitoooo…cum mama dracu` ţi`ai permis TU să nu scrii , să nu aberezi, să nu le dai ĂSTORA pe ce să`si strice ochii în faţa monitoarelor? A dracului fiinţă. Chair şi eu mă mir zilnic de nesimţirea TA ce pare a nu avea limite

Ruşineeeeeeeee să`mi fie. DA ! Ruşine mie . Huoooooooo.

Dacă tot sunteţi curioşi şi vă pasionează viaţa mea şi ceea ce fac eu când nu scriu pe blog, fac o faptă bună pe ziua de azi şi vă voi introduce în lumea mea , un fel de talmeş balmeş unde stările oscilează cu dezinvoltură.

Săptămâna ce tocmai a trecut a fost una mai aparte, dacă pot zice aşa. De ce ? Pentru că în aceste ultime 7 zile cei din jurul meu au putut cunoaşte o alta faţă a mea, o alta Alexandra, o fată morocănoasă, cu o privire tăioasă, fără zâmbet, cu ochii „ uzi ” şi care se interiorizează doar pentru a nu le permite celorlalţi să vadă că suferă şi că asta o doare a dracu` de mult.

Mulţi dintre cei care mă cunosc – şi aici nu mă refer la gloata aia de amici de care mă pot lipsi oricând , atâta timp cât alături de mine sunt acele puţine persoane care chiar contează – n`au ştiut cum să reacţioneze, ce să`mi zică sau cum mama dracu` să mă scoată din „lumea mea”. La fel de mulţi au încercat şi au avut răbdare cu mine. Le mulţumesc pentru asta. Ceea ce au făcut ei pentru mine a însemnat enorm, chiar dacă nu am ştiut să mă manifest încat să le demonstrez adevăratele mele sentimente. Din păcate, de cele mai multe ori nu ştiu să le transmit oamenilor ceea ce se petrece acolo, înăuntru .

Puţini sunt cei ce m`au vazut plângând. De obicei, sunt tipul omului sociabil , mereu cu zâmbetul pe buze, râzând cu gura până la urechi. Zilele anterioare unii „ au avut onoarea ” de a vedea cam multe rotogoale maaari de apa prelingându`se pe gropiţa mea. Cei care au fost martori la acest eveniment au fost 2 la număr – ai dracu` de mulţi după a mea parere-şi cu siguranţă nu vor mai vedea asa ceva prea curând. Da , maaa! Ale plange. Pe bune, nu glumesc. Alexandra chiar a vărsat lacrimi, şi încă d`alea adevărate, d`alea ce`ţi inundă orbitele. Can you belive it? Ai face bine să da, căci în acest post sunt cât se poate de sinceră.

NU`mi place să vorbesc foarte mult de acest alter ego ce`şi face simţită prezenţa din an în Paşte. Cu toate astea, el e prezent, vorba aia „ viu prin TINE !” şi a fost tot mai al dracu` lately. Cu chiu cu vai [ + ajutorul unora…vă iubesc, măăăă !] am reuşit să`l potolesc. Nu ştiu pentru cât timp, dar e important că acum s`a dus la dracu` buuu şi`mi dă pace să revin la normal, asta dacă în existenţa mea de până acum am cunoscut conceptul de „normal”.

Vreau să uit, să dau dracu` tot, să o reîntâlnesc pe Ale. Mi`e dor de ea. Cu siguranţă şi vouă vă e dor de copilariile ei. Ştiu că e aşa pentru că v`aţi obişnuit cu ea şi v`o doriţi în preajma voastră.

Începand de acum, e oficial : Alex`andra is back. Zmuhaha.

Get used with the idea coz you`re stuck with it.

7 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. sa iti fie rusine…nesimtito
    yo ti-am zis ca esti introvertita …tu nu ca batman batman 😀

    bine ai revenit…da-te dracu de ciupa >:D

  2. later comm : la ultima propozitie e >:D<

  3. i`m already in hell >:D<

  4. ai plans :)) ca copiii carora nu le cumpara mamica dulciuri. de tine nu mi-a fost dor, poate doar de gropitza aia destul de sexy.

  5. stiu ca ma iubesti 😛
    nu`ti fie rusine sa recunosti 😉
    si gropita mea..ummmm….e muuuult PREA sexy pt tine 8)

  6. Watch out, Ale „iz bec”.

  7. beware 8) zmuhaha 😀


Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

