Do you feel me ?

16 Septembrie 2008 la 3:52 pm | Publicat în Uncategorized | 10 comentarii
Etichete: , , , , , , , , , , , , ,

Toti vorbesc acum despre inceputul scolii.

Toti devin brusc nostalgici.

Toti zic ce frumoooos e sa vezi taspe mii de plozi cu flori in mana stand si asteptand in ploaie un pofesor care sa le indice calea spre moarte.

Toti rad de „ boboci ”. Sari`ti`ar slitu` de la pantalonii aia ai tai Kenvelo, da` tu n`ai fost „boboc”? Sau , nuuuu. Tu direct pe`a 11`ai sarit. Au fost uimiti profii de desteptaciunea ta si ti`au zis „ ma scuzati, domnisorule elev, dvs sunteti prea destept, va rog sa ne acordati onoarea de a va avea elev in clasa a 11a” .

Toti ne prezinta “first”`ul lor in ale scolii. Majoritatea nu`si mai amintesc cum a fost , dar stiu sigur ca “ pe vremea mea …” …ala bala d`astea de parca ei acum ar avea cine stie cate decenii la activ. Asta ma oftica : o puta de maxiiiim 25 de ani care vine cu un aer de “ super`mega`extra`giga`tera” [superlativele lu` dracu`] ADULT si povesteste de parca ar fi deodata cu bunica. Daaaa, ma! E o femeie simpla, de la tara, a facut 7 clase , dar are mai multa minte decat ai tu cu tot cu alea 2 facultati ale tale. Spre deosebire de tine, ea are facultate mintala, pe cand TU esti doar un alt inadaptat social ce incearca din rasputeri sa se afirme intr`o lume in care trebuie sa ai gura mare si uneori plina [ scoate organu` din gura , maaaaa] pentru a ajunge in varf. [ woooai ce`mi place sa te vad cum planezi de acolo si sa te strivesc ca pe`un gandac scarbos]

Toti ” suna ca dracu`. Mie`mi place muuuult mai mult cum suna EU. Mdeah, sunt leu, iar pentru lei „eu”-ul are o semnificatie aparte [ suntem egoisti. Asa, si? Ce mortisorii tai iti pasa?].

Pentru ca EU scrie, EU va prezinta clasa si liceul in care EU , ipotetic vorbind, invat. Ia`ti distomocalmul inainte de a citi . EU nu stiu daca voi avea rabdarea necesara sa folosesc cuvinte placute retinei tale. Apropo, inima`ti va bate tot mai tare si mai tare pe masura ce citesti , TU putandu`te incadra in urmatoarele categorii: 1) ori zici „ I feel you, Ale” dupa ce ai citit , 2) ori incepi sa behai si s`o dai in sentimentalisme saaaau, si mai penal, s`o arzi in Fanta, astfel ca dam in diabet [nu`ti acord libertatea asta, asa ca, de pe acum iti spun ca te voi hartui. Nu sexual, nu nu , ca aia ti`ar placea, ci VERBAL].

N`ai somn toata noaptea. Inainte, aveai un alt program de somn, orar ce ti`a fost dat dracu` peste cap odata cu data de 15 septembrie. Tot foindu`te, vezi ca`i 2 a.m si tu INCA nu dormi. Mai stai ce stai si iar te trezesti=> vezi ca`i 6. Adormi in cele din urma si ai parte de o portie buuuuna de somn . Daaaar, life sucks sometimes si telefonul vibreaza in apropierea capului tau..Dimineata la 07:22 ,un pui de einstein te suna si`ti zice sa va intalniti ca el, exact ca mine, nu poate merge singur pe strada la scoala, de parca l`ar manca mamonu` sau l`ar viola o batranica ce se plimba cu cadrul metalic [ pe la „opt fara” a.m numai astia si elevii sunt pe strada]. Picura si parca in capul tau e „pic pic pic..mortii matii de scoala borata”. Dupa 10 minute de mers prin frig, ajungi si tu la intrarea`n liceu . Ce sa vezi aici? Un gras cum coboara din masina lui si se indreapta spre „Intrarea Profesorala” ,scarbit de tot ce`l inconjoara.

E clar ca dimineata mea a fost CA DRACU`. Nu`i de mirare ca ma doare capul acum. Saracul de el face TIC TIC BUUUUM si, vorba cuiva „ gandeste`te ca`i numa prima zi”. Sunt sigura ca nu va veti mira cand va voi spune ca urasc scoala, atat institutia,cat si porcaria aia ce se numeste „Invatamant”.

Deja nu mai am rabdare. Ce sa va tot zic ? Toate porcartiile astea voi deja le`ati trait. Poate unii dintre voi le`ati luat de bune, poate altii le`ati musamalizat si`ati sperat [ca unii prosti dintre NOI] „ca 2 ani trec repede”. Buuuun…2 ani. Si dupa astia? Ce urmeaza? Alti X ani care cu siguranta nu vor fi cu mult mai „buni” [ ma exaspereaza conceptul de „ bun/rau ”]

Din toate aberatiile de mai sus voi trebuie sa retineti ca :

ma doare capul ingrozitor [ mda, ma doare ca`l am]

ma streseaza profii cand scot pe gura cuvantul „manuale „ , manuale si …IAAAAR manuale

imi place sa`i vad pe aia de`a 12 a cum fug dupa noi ca sa`si scoata banii pe cartile cumparate in urma cu un an

n`am caiete, daaaaar am PIX [ si daca nu aveam nici d`ala, nu`i niciun bai, ca FURAM unul]

am boala pe toate tentativele esuate de ADULTI [ vezi Doamne] care vor sa`mi dea mie lectii de viata [ „ nu stii tu. Tu esti prea mica. Lasa ca`ti explic eu cum sta treaba, ca sa intelegi si TU”- de parca eu`s ceva batuta`n cap si nu vad ce`i in jurul meu] la doar 20 si un pic de „anisori” ai lor

mi`e scarba sa ma apropii de vreun magazin de haine [ mamaaaa, te rog nu ma pune sa ma duc acolo]

am un coleg nou pe care`l compatimesc ca a venit dintr`un loc linistit in jungla [ aka actuala 11 B din Chimie 1]

Sowwy ca azi nu avem diacritice. No nerves => no diacritics.

.

.

.

cat de proasta tre` sa fii incat , dupa ce ai avut rabdare sa pui cartofii la prajit, sa`i arunci pe acestia doar pentru simplul motiv potrivit caruia azi totul e cu curu`n sus?

^ asta n`are nicio legatura cu articolul de fata, dar are legatura cu starea mea actuala.

( revin cu raspunsul la intrebare dupa ce ma mai intreb pe mine insami de cateva ori cat pot fi de proasta azi]

10 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. yo stiu ciupa ce urmeaza astia 2 ani
    si stiu de ce te simti asa acuma
    si mai sti ca o sa iti fac viata un iad 😀
    si nu in ultimul rand : sti ca nu imi pasa de viata ta =))

  2. nu`mi pasa mie ce stii tu
    baza`i ca eu stiu un lucru => MA IUBESTI
    :)))
    pisi :>
    vaaaaai ca si acum rad =)))
    stii tu de ce 😛
    si acum, la final, cuvantu` ce incepe cu ” S „se continua cu …. si se termina cu „`m`ai” 😀
    TE URASC 😉

  3. EU (sunt egocentrist, sunt scorpion) am scapat de ce descrii tu in articol, am scapat de scoala, am scapat de toti cei cu sfaturile lor, now i’m on my own.

  4. ^ I hate you for that :((

  5. la scoala cu voi :)) promit ca o sa lenevesc eu TOATA ziua pentru tine ale pentru ca pot :> o sa savurez cu placere fiecare lungitura in care te plangi de scoala!

  6. stii ca pe tine te urasc cel mai mult, nu ? 😀
    ai nau iu lav mi >:D<

  7. Felicitari pt blog!e suuper tare…iar felul in care tratezi scoala…..:-? hm..yes I fell you..ce urmeaza in urmatorii ani de scoala,cel putin pana termini este deja un lucru pe care trebuie sa nu’l pui la suflet.Tu,Alle,la cat de mult iubesti scoala,ca si mine ,de altfel,sigur o sa’ti para „rau” cand termini…:))
    Stii,chiar daca esti leoaica(eu st varsator) ai destul de multe in comun cu mine..ca de ex ura pt inchisoarea aia stim noi care;)
    Inchei cu o urare dulce dulce pt u ;)):”Succes” in noul an scolar care tocmai a inceput…>:D<:*

  8. multumesc , iubirico >:D<

  9. Uhm,mi se pare mie sau esti putin revoltata?:))
    La faza cu „pe vremea mea”,pe cat e de tanpita exprimarea,pe atata e de adevarata.
    Pentru ca tu cand ai inceput scoala nu aveai mobil de exemplu.Tzancii de pe acuma au.Si e doar un exemplu..

    Dar da,sunt si unii care au nume ifose si cacaturi in cap,aici iti dau dreptate.

    Oricum,bafta anu` asta :* .Din cate am citit pe aici,n-ai bac sau ceva de genu 🙂

  10. bacu` mi`ar mai fi lipsit 😀 ca numai asa puteam sa fac pe Spider Woman in fiecare ora [adica sa ma catar pe pereti de nervi 😉 ..oricum, nu mai am multe pana acolo, asa ca ” Tineti Aproape!” ]
    apropo de tancii astia…duminica trecuta, ma opreste o fetita de vreo 9 ani si`mi zice ” Ale, am vazut poze cu tine de la Zilele Turzii” => am ramas masca
    ca tot omu` curios, „aaa…da? dar unde?”
    raspunsul fetei nu intarzie prea mult si suna cam asa ” pe net” si`mi afiseaza o fata d`aia gen ” d`ohhhh… tu chiar nu judeci?”
    in clasa a 3 a si eu stateam pe net…siiiigur…
    pe baza aia ma duc yo pana in fata blocului 😉 doar eu si ploaia [ mortii tai de ploaie ], ca nu mai am cu cine sa ma joc acum [ toti stau si belesc ochii la monitoare]
    va astept in fata la H2 😀


Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

