Se limbă plimba-n gură

10 Septembrie 2008 la 7:33 am | Publicat în Personal | 9 comentarii
Etichete: , , , , , , , , , ,

Azi dimineaţă la 2 a.m eu iar nu aveam somn. Habar n’am de ce, dar faza e ca mă zvârcoleam în pat. Simţeam cum mă sufoc, cum mi se termină Oxigenu’ . Allah mă iubeşte prea mult şi a zis că mă mai lasă să trăiesc şi ziua de azi , să pot să vă zic cât sunteţi de proşti dacă voi credeţi că azi murim cu toţii .

Cănd n’am stare’n pat, mă plimb prin casă. Azi noapte mi’era muuuult prea lene, aşa că am început să mă gândesc la vrute şi nevrute. Printre multe aberaţii nocturne, mi’am amintit că’mi făcusera observaţie diverşi indivizi. De ce ? Pentru că, vezi Doamne, eu îmi permit să nu dorm nopţile dar, în acelaşi timp, nici să nu scriu articole pentru blog. Da, eu UNEORI scriu şi citesc noaptea , însă nu tot timpul.

Din gând in gând , a ajuns şi la blog. Azi vă alimentez cu o porţie copioasă de râs. I hope you’ll enjoy it.

.

.

.

Ieri , cam pe vremea asta, dupa o tura de shopping în mall , doua dive tipe nebune se destainuie una alteia.

Y : Ştii ce vreau să-mi iei de ziua mea ?

X : Ce ?!

Y : Limba-n gură.

Râzi neamuleeeeeeeeeeee pentru că Y şi X sunt două persoane de sex FEMININ .

Eu nu pot zice decât un cuvant : Loaleeeeeeeeeeeeeee

Pentru cei care suferă cu inima şi consideră acest articol drept unul foooarte vulgar: vă invit dragii mei să vă îndreptaţi către butonul ăla roşu din colţul dreapta sus. Nu ezitaţi să’l apăsaţi.

Pentru cei ce au simţul umorului : râdeţi fraţilor că şi pe mine mă bufneşte râsu’ ori de câte ori îmi amintesc.

Y şi X NU sunt lesbiene.
I kissed a girl and I liked it
The taste of her cherry chap stick
I kissed a girl just to try it
I hope my boyfriend don’t mind it
It felt so wrong
It felt so right
Don’t mean I’m in love tonight
I kissed a girl and I liked it
I liked it

( Katie Perry )

9 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Sunt total de acord cu tine

  2. si eu vreau sa asist la asemnea scene si discutii :)) O sa-mi iau popcorn si o sa savurez fiecare moment ;;)

    PS: iar nu poti sa dormi din cauza mea? 😦 I’m sowwy [cuvant pocit made in china]

  3. Hai mai ca nu-i deloc vulgara chestia :))
    E foarte funny :)).Si in definitiv,cu o fata poate ai mai multe satisfactii..ce stim noi :))

  4. Animalici45 – mintile luminate gandesc la fel :))
    Nosfer – nici n`ai tu mari pretentii 😛 nu vrei cumva sa stai si`n primul rand ?
    vezi vezi ca poa` te trimit yo`n China :-w
    Sunshine – Sunt unii care ma citesc si care se oripileaza cand citesc astfel de chestii 😀 d`aia poate fi considerat vulgat de catre EI
    ma abtin sa zic ce stiu si ce nu :))

  5. Eu nu vad nici un buton rosu in dreapta sus 🙂

  6. nu pot sa stau doar in primul rand… adica noh stau o perioada si acolo dar apoi ma implic si eu :)) isi baga si dracu coada.

  7. Lucian – atunci stai unde esti , ca stai tu bine 😛
    Nosfer – ai vrut sa zici ca`si baga dracu` limba, nu coada :))
    apropo, anunta`ma cand te trezesti din visare :))
    ps : comentariul tau era o tentativa de fantezie :-” ?

  8. imi plac limbile straine :)) chiar mi-am zis zilele trecute cand tot era faza cu sfarsitul lumii „pai se duce lumea asta si eu inca nu mi-am realizat toate fanteziile?” am multe. cred ca pot scrie o carte dar asta mai incolo.

  9. taci maaaaaaaaa =))) [ sunt pe jos de atata ras]
    tu sa scrii despre fantezii ?
    ooo da
    ce frumos visezi [AGAIN]
    tu n`ai atata imaginatie si curaj incat sa le transpui in „format virtual” :))
    nu ma face sa incep IAR si sa urlu dupa tine sa ne prezinti [ noua, bloggerilor] o fantezie de`a ta 😀


Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

