It sucks !

5 Septembrie 2008 la 7:16 am | Publicat în Personal | 3 comentarii
Etichete: , , , , , , , , , , ,

Demuuult n’am mai dormit 12 ore/noapte. Allah mă iubeşte pe zi ce trece tot mai mult şi, ca semn al dragostei lui necondiţionate pentru mine, a făcut o minune ( gându’mi zboară deja la duhul lămpii lui Aladin) , iar eu am dormit ieri până la 12:30 la amiază. A fost al dracu’ de bine. Mă simţeam la fel ca şi Carnal după 5 energizante amestecate cu Coca-Cola. Aveam bateriile încărcate => Morning, sunshine !

Deja mă simţeam prea bine : home alone, BUG Mafia la maxim, mâncare gătită, suc pus la rece în frigider, soarele ce dădea buzna cu nesimţire în camera mea ..etc etc (detalii ce ne fac ziua mai frumoasă decat cea anterioară ). Se produse o atmosferă prea,prea feerică pentru str. Narciselor. Ceva trebuia să mă determine pe mine să’l invoc pe dracu’ încă de dimineaţă. Guess what ? „Ceva”-ul nu a întârziat să apară. Demolatorul de vecinu’meu mă iubeşte atât de mult, încât s’a gândit să’mi zică „ Neatza, Aleeeeeeee! ” printr’un sunet iritant, o muzică ce’mi zgâria timpanul, zdrăngăneală produsă de răzuitul pereţilor. (a urmat apoi clasicul poc-poc…poc-poc…pooooc, dar cu asta sunt obişnuită deja )

Somnoroasă cum eram, constat (cu întârziere) că mă sună varu’meu , Bogdy. Ca să nu mă dau de gol că am diugulit până aproape la 1 la amiază în pat, îmi schimb brusc vocea şi adopt o tonalitate vioaie. Zâmbetul mi se scurge încet, încet de pe buze atunci când aflu că îmtr’o oră sunt obligată să mă prezint acasă la bunica. Plina de nervi, arunc pe mine primii pantaloni şi primul tricou ce i’am vazut în dulap şi mă îndrept spre taxi. Guess what (again) ? Taximetristul părea pur şi simplu fascinat de sânii mei. Tipu’ era de’a dreptul hipnotizat. În loc să fie atent la condus (v’am mai zis că se circulă infernal), el mă studia minuţios. Şi la picioare ? De ce morţişorii lui se uita ?Habar n’am, că doar nu eram în fustă. Am scăpat şi de ĂLA şi am dat de alţi cocalari pe str. Fabricii ( aproape de Armata Roşie…colonie de tigani…” pisi, hai să’ţi vând un mp3 ” ..ala bala…stuff like that)

În afară de Paşte şi de Crăciun, există o data X din calendar când îţi vin rudele pe cap. Neamurile ţi’s neamuri. Nu le poţi schimba. Odată cu trecerea anilor, te’ai acomodat ca, o data în an, să faci pe ipocritul, să arunci ventuze lipicioase în stânga şi’n dreapta şi să te joci de’a „ strânge masă / pune’te masă” . Detest ipocrizia. Urăsc falsitatea. Sunt alergică la oameni care practică pupinCURismul „ pentru că dă bine ”.

Am o familie mare, chiar dacă părinţii mei nu au fraţi. Îi iubesc pe fiecare’n parte. Cu toţii mi’au fost alături atunci când am avut nevoie de ei. La noi, familia joacă un rol foarte important. Lucrul ăsta l’am învaţat de la mama Aurică. Daaar, în pofida acestei maaari iubiri pentru my big happy family, am unele rude pe care nu le prea agreez. Prezenţa lor mi’e total indiferentă. Vreau să zic că, dacă mâine s’ar infiinţa un act de DEZrudenie (<= creaţie proprie) în care ar scrie „ de azi, Alexandra Raţiu rupe orice legăturp de sânge cu X şi Y ”, ar fi tot un drac pentru mine.

Sunt sigură că deja v’aţi dat seama ce muuuult mi’a plăcut mie reuniunea de familie de ieri.Pe scurt : some of my cousins SUCK really bad! (multumesc că ai fost cu mine, Bogdy.NU vreau să’mi imaginez ce „ m’aş fi distrat ” fără tine )

Eu abia aştept urmatoarea reuniune. Uuu, deja nu mai am răbdare. Parcă, parcă vă doriţi şi VOI să fi fost acolo, alături de mine. Pariu fac că si vouă vă e dor ca cineva să vă ciupească de gropiţe all day long şi să vă zică „ ce maaare te’ai făcut” [ NOOOOT !]

3 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Tu te plangi?
    Cum zic eu.. alta data poate sa fie mai rau.. 😀 😛

  2. vai draga… toti sunt hipnotizati cand te observa :)) Adultul de mine nu mai e luat cu „vaaaai cat ai crescut” si ciupeli de obraz. Acum ca ai spus-o tu… mi-am dat seama din nou cat de copila esti :)) „vaaaaaai ce maaare te-ai facut”.

  3. imi place sa fiu copil
    poate ar trebui sa incerci si tu „sportul” asta
    sa stii ca nu doare 😛
    si pe tine nu te ciupeau de obraz pentru ca NU ai o gropita sexy ca a mea ;;)


Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

