Zilele Turzii ( 2 X 1 )

1 Septembrie 2008 la 9:03 am | Publicat în Personal | 8 comentarii
Etichete: , , , , , , , , , , , , , ,

De 3 zile dorm ca dracu`. N`am stare`n pat. Mă foiesc şi ba mi`e cald, ba fac ţurţuri. Noaptea, în timp ce mă străduiesc din răsputeri să adorm, mă gândesc la toate porcăriile. Habar n`am de ce , dar noaptea e momentul când îmi adun eu toate gândurile de peste zi şi încep să le disec.

Vineri, Sambătă, Duminică – zilele oraşului. De atunci n`am mai savurat eu o porţie gustoasă de somn. Mda…3 nopţi pierdute aiurea. Abia aştept să scap de oboseala acumulată, fumul ce parcă mi`a pătruns în piele [ueaccc], ochii suprasolicitati şi să doooooorm.

Ieri, 30 Aug 2008, s`au încheiat zilele oraşului. Şi`au strâns şatrele şi s`au cărat fiecare la căsuţa lui., exact ca`n vorba aia „alelui, alelui, fiecare`n patu` lui”. S`a restabilit ordinea [asta dacă în Turda a existat vreodată aşa ceva], dar haosul din trafic se menţine de acum înainte. Aaaa, da. În caz ca nu stiaţi, s`au REtrasat liniile de circulaţie de pe şosea , iar acum sunt 2 benzi dinspre Centru spre Micro şi numai una de catre Micro spre Centru. În asemenea momente, îmi pare a dracu` de bine că nu`s şofer şi nu`s nevită să mă crizez că fac Turda – Cluj în 2 ore jumate [ mai nou se poate ajunge şi`n 3 ore datorita lucrarilor dinspre Sibiu-Alba şi Cluj- Oradea] Dacă tot suntem la capitolul maşini să vă povestesc cum ,azi noapte, am văzut două TIR-uri gigantice cum rulau prin oraş cu vreo 80km/h într`un loc în care e permisă o viteza de maxim 50km/h. Pe mine nu aveau cum să mă măture de pe pământ. Aceasta satisfacţie o va avea doar o maşină cu număr de AB [până acum vreo 3-4 m`au ratat] , dar am simţit cum mă desprind de pe stradă atunci când a trecut un TIR intr`o curba. O mare porcărie mi se pare şi programul taxi-urilor. Adică cum, dom`le ? NU judeci? NU`ţi dai seama că, după stingerea artificiilor, o gramadă de oameni vin înspre Micro? În învălămşeala aia până stai să chemi un taxi te ia mama dracu` deoarece bou` ăla va pierde o jumatate de oră până va onora comanda căci el , cultu`, nu s`a gândit să fie deja in Centru. La fel a patit`o şi un coleg de`al meu din Câmpia Turzii [ oras la 7 km de Turda]. A venit şi el fain frumos la zilele Turzii şi, dimineaţa pe la 3, ca tot omul, a simţit si el că e cazul să meargă acasă. Oooo, da! Mergi dacă ai cu ce. Amabilii [not] taximetriştii turdeni nu au vrut să`i ia.Cum vine asta? Să te ducă el pana`n Câmpia? Şi inapoi ? El ce face? Vine fără clienţi? [ la 3 a.m nu vine nici dracu` către Turda] Măcar mă simt împlinită că nu am fost singura care a facut ţurţuri Yupyyyyyy. Daboc a rabdat ca şi mine .

Ieri şi alatăieri m`am dat IAR în linghişpir. De dăţile astea nu s`a mai luat curentul şi nici n`am rămas suspendaţi la Domnu`n Ceruri. O grămadă de mănării se fac şi cu jocurile alea. Mă pufnea râsul de fiecare dată când treceam şi`i vedeam pe săracii baieti cum se omorau să dea cu pumnul într`un balon în speranta de a depăşi recordul de 999 puncte. Cuuuulmea [not] că mulţi au ajuns până la 995 puncte dar, de acolo, nu mai trecea nici dracu`. Zmuhaha, fraierilooor!

Ieri am fost o nesimţită. Oooo, da! M`am dus să`mi iau bilet pentru linghişpir şi`i dau tipului o bancnotă de 5 lei. Eu, aiurită ca de obicei, fredonam liniştită o melodie [ Akon– Dangerous], iar el se uita ca disperatul la mine şi`mi făcea semne din care am inteles„ câte bilete? Unu`?”. La care eu „da, unu`” şi`n mintea mea „ câte biletele dracu` vrei să`mi dai de 5 lei ?” Şi uite aşa m`am dat eu pe gratis, tipul dându`mi înapoi ÎMCĂ 5 lei. Laura râdea cu gura până la urechi, spunând că o merită cu vârf şi îndesat tipii din TG Mures [ ăia ce`au venit cu linghişpirul]. Nu`mi pare rău. Am mai zis`o şi`o repet: te fur/ te păcălesc ori de câte ori am ocazia, asta`n cazul în care nu eşti „de`al meu”. Zicea Nico la un moment dat „ Hoatza tot Hoatza e până moare”. Mdeah…aici trebuie să`i dau dreptate.

Sâmbăta a fost cel mai fain. Un spectacol de zile mari ne`a fost oferit de bunocii de la Mandinga. Uhhh , deja parca`l vad pe Omar când şi`a dat tricoul jos, a înghenunchiat în faţa clapelor şi canta. Cei trei cubanezi [ Omar, El Nino şi Zach] au fost atracţia serii. Au facut un show de zile mari prin numărul lor de dans salbatic combinat cu un stil latino. Nu vă pot descrie ce bine a fost in primul rand, la vreo 10 m de scena.

[ mai multe poze găsiţi pe Hi5-ul fetelor din Turda. L`au împânzit deja. Aşa se întampla la orice eveniment]

Poate că nu toţi cei care mă citiţi ştiaţi că eu am o obsesie pentru oamenii de culoare. Aş fi în stare să mă uit la ei ore în şir, să le studiez fiecare cută e feţei şi, nu în ultimul rand, să contemplu contrastul dintre dintii lor albi şi negreala pielii. Ca să vă faceţi o idee de cât de mult îmi plac mie negrii, vă voi povesti o întamplare de luna asta, când am fost cu fetele`n Cluj. Eram la o terasă. Tot povesteam nu mai ştiu ce când, din senin, văd că pe trecerea de pietoni era una bucată negru bunoc cu buzoaceeeeeeee [woai..uhh..damnn…i`m lovin` it]. Fetele dai si dai cu poveştile. Ele n`au ochiul format ca şi mine , dovadă că eu am sărit ca din puşca [era să răstorn şi scaunul şi să calc dracu` pe ghiozdan] şi am fugit pe strada vreo 10 m după tipul ăla… Nu le fac nimic, doar că`mi place foooooooarte mult să`i privesc.

Cei de la Mandinga au fost foarte prietenoşi. După spectacol, au stat să facă cu noi poze si au impartit o gramadă de autografe. Nu aveau deloc fiţe de vedete bucureştene. Chiar din contră, au stat până ce ultimul om a plecat multumit. Însă eu am fost cea mai fericită dintre toti. Eu l`am pupat pe Omar. Uhhhh ce bine a fost. Are tipul ăla un obraz fin, ca de bebeluş. [mâncu`i buzele lui sexoase] Iar noul solist [vezi poza], Alejandro, mi`a trântit doua zâmbete luuungi şi largi. Păcat că nu e aşa bun in finalizarea zâmbetului. Nu contează, aş putea să`l învăt în particular. [nici nu mi`ar plăcea tare…nici nuuu…]

Sâmbătă s`a făcut pogo pogo la concertul celor de la Viţa-De-Vie. La Iris n`am mai stat că deja picioarele`mi erau sloiuri de gheaţă [dracu` m`a pus să îmi iau sandale şi pantaloni ¾]

Duminică mi`a placut concertul celor de la Rednex. E foarte fain să vezi oameni de toate vârstele dansând pe acelaşi stil de dans vechi. La final, au fost artificii.

Iar acum , am ajuns şi eu la capatul puterilor. Mi`e foame. Mi`e lene. Mi`e somn. Sunt obosită şi home alone => sunt prea leneşă să mă duc până la frigider, aşa că IAR rabd foame.

8 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. moama la voi tine sarbatoarea 3 zile si 3 nopti?la anul vin si eu sa sarbatoresc cu voi ca vad ca v-ati distrat 😀

  2. Si in Gl tin 3 zile si 3 nopti, in noiembrie, in preajma Sfantului Andrei. Atunci orasul e plin de lumini si de oameni:X

  3. ca`n basme :)) 3 zile si 3 nopti 😛
    bineinteles, poti sa`ti prelunegsti singur sarbatoarea 😉 depinde cat te tine chefu` si..banii 😀
    amandoua sunteti invitatele mele >:D< si ne vom da toate 3 in linghispir :X [sa vada si anca ce`i aia . ca ea, bucuresteanca, nu stie ce inseamna „linghispir” :)) :P]

  4. razi de un biet copil care nu stie ce e aia linghispir >:P
    te tin eu minte ;))

  5. eu nu stiu cand sunt zilele sibiului… mai importanta e ziua mea oricum :>

    PS: alejandro ala nu e cubanez, e un fel de banel nicolita nascut si crescut pe plaiurile mioritice :))

  6. anca- nu da, tanti, ca`s minora :))
    Nosfer – stiu ca esti gelos pe cubanez ca el are poza cu mine si tu nu 😛
    ” SA MAI CRESTI” [parca si aud un adult cum zice asta] si`ti voi acorda si tie onoarea de a face poza cu mine :)) 8)

  7. Eu l`am pupat pe Omar. Uhhhh ce bine a fost. Are tipul ăla un obraz fin, ca de bebeluş. [mâncu`i buzele lui sexoase] Iar noul solist [vezi poza], Alejandro, mi`a trântit doua zâmbete luuungi şi largi. Păcat că nu e aşa bun in finalizarea zâmbetului. Nu contează, aş putea să`l învăt în particular. [nici nu mi`ar plăcea tare…nici nuuu…]

    Asta e o chestie pe care de multe ori nu am inteles o deloc la femei in general 😐

  8. in locul tau nu mi`as tura motorasu` ca sa inteleg femeile :))
    sa`ti zic un secret 😛
    da` sa nu mai zici nimanui :-$
    nici noi, femeile, nu ne intelegem 😉


Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

