Zilele Turzii (1)

30 August 2008 la 9:19 am | Publicat în Copilul din mine, Personal | 7 comentarii
Etichete: , , , , , , , , , , , , ,

Ieri s`a produs minunea : am mancat vată de zahăr. Uraaaaaaaa. Nici nu mai ştiu de cât timp îi înnebunesc pe apropiaţii mei “ Vreau vată de zahăr. Da` yo vreau, măăăăă. Mi fooooooooome. Mi poftăăă” şi mulţi mă trimit pe la ginecolog şi alea, alea crezând că`s gravidă. Dar NU, chill că încă nu`l veţi vedea pe bebele meu ALEX. Mai aveţi de aşteptat [a lil` while…mai mult]

Vineri, 29 August, a fost deschiderea zilelor Turzii. Şi, ca tot turdeanul mândru de oraşul său [ bullshit…scuze..cred că am răcit aseara şi d `aia tuşesc] am dat şi eu o raita prin oraş. Înainte cu vreo 2 ore, habar n`aveam cine mama dracu` va cânta şi, mai ales, la ce oră. Până una-alta, m`am documentat şi eu de AICI şi am aflat că vor concerta cei de la Dj Project, Directia 5 si Replica [ ma bad, căci nici azi nu ştiu cine`s ăia]. Toţi se isterizau „wow, Dj Project…yeeeeeeee…” şi eu „ wtf ? what`s such a big deal? ”. Eu nu`i suport nici în ruptul capului pe cei de la Dj Project. Ori de câte ori o văd la TV pe solistă, îmi vine să`mi înfig unghiile`n gâtul ei. N`am un motiv anume ci, foarte simplu, mi`e antipatică, la fel ca bleaga aia de Alexandra Ungureanu [ damnnnnnn că`mi poartă şi numele. Fuck you, bitch!] Ironia sortii [or NOT] a facut ca traficul în oras să fie unul infernal. Se circula bară`n bară, aşa că n`am ajuns la concertul celor de la Dj Project. Nu`i mare pierdere pentru mine personal ,dar mai bine îi suportam pe ĂSTIA decat manelele de jale ale lui Guta[ pwtza coada de maimuţă] din taxi. Turdeni, azi sau mâine, dacă mai mergeţi la zilele oraşului , lăsaţi dracu` taxiurile şi autobuzele [ maşinile personale nici nu are rost să vi le inghesuiţi acolo] şi luaţi`vă fain frumos bicicletele că ajungeţi muuuult mai repede la concert [ trust me ; i know what i`m saying ]

Tot ieri m`am dat şi`n linghişpir. Yeeeeeeeeeee ! Eu, Nico, Simo, Steli, Laura [eu n`am muşcat`o de buză. Ea minte. Ea m`a pupat cu forţa. Eu bebe…eu CUminte…eu nu ştie postii ] şi Luiza ne`am dat „în roată”. Era un fel de roată maaare şi dezechilibrată ce ne azvârlea de colo-colo. Faza tare a fost că linghişpirul ăla era amplasat între mall şi…şi..BISERICĂĂĂ. Trenuleţe, d`alea in care dau proştii musculoşi cu pumnii, popice, aruncatu` cu sageţi, loc de tras pe fese şi multe alte d`astea au fost „ trântite ” direct lângă Casa Domnului. Nici nu`i de mirare că`n timp ce eram în linghişpir s`a luat curentu` [ Primareeeeeeee, reglează`ţi conturile cu ăia de la Electrica] şi`am rămas suspendaţi acolo. Vorba aia, „ DumnezEU nu culcă`te ” [ miticii nici nu mă aştept s`o inteleagă]. Să vedeţi urlete şi oameni crizaţi. Înainte să urcăm, Steli şi Nico au cobit referitor la faza asta, fetele pătind`o şi anul trecut. Eu, foarte bine dispusă şi relaxată, am râs laaaarg , cu gura până la urechi. Eeee, dar când am fost acolo sus [nu`n Ceruri, băăă, că n`am ce căuta acolo], am inceput să behai în stânga [Steli] şi`n dreapta [Nico] : „ Tuu eşti de vina. Tu ai cobit. `tu`ţi boscoanelee! Te omor când cobor!”

Dacă tot mă laud cu acţiunile mele infantile, trebuie să vă mai zic şi faptul că ne`am dus toţi, cu mic[asta`s eu, fiind cea mai mică…damnn] cu mare [ Paul e inalt până la Mnezo şi`napoi] în parcul central. Aici ne`am dat în balansoar [nu`n barci, măăă. Aia faci tu] , cu hinta şi pe un fel de chestie prinsă`n pământ care se tot roteşte. Aici era sa mor. Mda, n`am murit pe linghişpir, dar crăp dracu`ntr`un amarat de parc. Ooood,da. Şi totul i se datorează doar lui Paul [ ce`mi venea să te iubesc în momentele alea . strânge`te`aş de gât] care, având o criza de hormoni [sper să nu citească, pentru că vreau să mai trăiesc], a înnebunit de`a binelea şi dădea avânt ca disperatul, în timp ce eu mă ţineam cu mâna de o simplă chestie de metal, iar corpu`mi era în aer [nu mai zic că era să dau cu capu` de pământ şi să mi`l zdrobesc, că asta`i deja altă poveste]. În fine, am trecut şi de asta şi`am urlat cât m`au tinut plămânii. Totuşi, cineva mă iubeşte: Dany si Laura au sărit în ajutorul meu; mai mult ca sigur le`am surzit cu hongu` meu şi astfel şi`au dat seama că eu eram moartă de spaimă şi că nu mă prefăceam deloc. Lui Steli îi gasesc eu o scuză : era ocupat cu pozele, deci nu m`a putut ajuta [ yeah, right]

Ar mai fi multe să vă povestesc referitor la ziua de ieri dar, sinceră să fiu, mi`e foooooarte lene şi somn. Azi noapte n`am putut dormi de la cei 2 L de Pepsi Twist ce i`am consumat singura. [ruşine să`mi fie] Plus că, azi dimineaţă , la 06.12, eu eram ca buha în balcon şi mă uitam după răsărit [când n`am somn şi`s obosită am cele mai idioate gânduri şi preocupări posibile şi Imposibile]

Tzooocatu`v`am eu pe voi. Acum mă retrag la somn. Moş Ene zice că`i e dor de mine şi nu`mi voi dezamăgi amantul fidel , aşa că zmuuuuuuuah şi NOAPTE BUNĂ ! [ ne vedem azi la Mandinga…ayayayyyyyyy]

7 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. imi pare asa rau ca am ramas in urma cu cititul la tine aici, ca sunt ocupata pana peste cap cu invatatul, dar promit sa recuperez cumva.
    Zici ca mi-esti suflet pereche pt ca nici mie nu imi place tipa de la dj project si ADOR vata de zahar 😀 mai ales sa o presez pana se face mai tare asa.
    Ma depaseste totusi un „cuvant” pe care l-ai scris „linghispir”??? :)) din context imi imaginez ce inseamna :)) dar nu l-am auzit in viata mea. E inventat de tine ?

  2. bafta cu licenta :*
    cat despre LINGHISPIR, nu`i inventat de mine 😀 la noi asa se zice 😉 si e ceea ce se vede in imaginea de la header-ul meu :))
    al dracu` cuvant =))

  3. LINGHISPIR!! A dracului.. mi rau si knd il vad.. =(( Si cu o mare parere de rau spun ca nu m-am dat niciodata.. si nici nu intentionez.. desigur.. dupa ce as vomita pe cateva persoane.. nu stiu dk as mai scapa vie! 😀

    Bun tu.. ti-am zis k nu mai stiu ce sa scr.. adik stiu..
    Mno te-am pupat bebe! :X:*:*

  4. uhh ce fain o fost vineri8-> mie mi`o placut la concert la dj project:D si in linghispir:X [apropo nu`s yo de vina k s`o luat curentu` yo numai v`am avertizat:D] btw it was a nice day:X

    ps. alle ai uitat sa zici de politistu` ala cu ochi albastri;;) ia povesteste`le la oameni scena aia k din filme8->

  5. CMC- tzoooca ,bebe meu >:D<
    Nico- orice zi in preajma mea e o adevarat placere pentru ceilalti [ stiu ca ma iubesti si ca imi cunosti modestia :P]
    mdeah..politistu`…intr`o seara am fost la film, dupa care am stationat cu fetele la cofetarie…ala bala toata seara…aberatii la greu…timpul a trecut , iar afara se innoptase deja, asa ca ne`am horata sa mergem acasa 😀 ies din cofetarie..merg ce merg..si, cum sunt eu cu gandu` aiurea, imi cad ceva bai din buzunar.Nico`mi zice, iar eu ma intorc si ma aplec sa`i ridic.Concomitent, un tanar politist cu niste ochi albastri suuuuperbi [=p~] s`a aplecat si el. Si, ca`n filmele americane,cand EL si EA se ciocnesc si`si aduna apoi hartiile, asa am patit si eu cu politistul „meu”
    za end 😀
    fetele zic ca a fost a dracu` de romantic
    eu nu zic nimic , doar ca mi`a placut privirea lui:P
    aaa, da…am zis si eu un simplu „mersi” 😉

  6. numai eu nu stiam ce e linghispirul :))) vreau si eu vata de zahar 😦

  7. se vede cine`s bucurestencele [tu si cory :P]
    si eu am salivat la vata aia de zahar…oioio….aproape o luna am visat la ea..ca`n Cluj n`am gasit si la zilele Campiei Turzii n`am ajuns x(
    a fost fooooarte buna =p~
    sa`mi fie de bine ;;) =))


Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

