Dragostea şi Nebunia

28 August 2008 la 9:34 am | Publicat în Uncategorized | 16 comentarii
Etichete: , , , , , , ,

Se spune că demult s’au întâlnit câteva sentimente şi câteva calităţi ale omului. Când PLICTISEALA bombănea a 3 a oară, NEBUNIA a propus : Hai să ne jucăm de’a ascunselea.

INTRIGA a făcut pe mirata, iar CURIOZITATEA, fără să se abţină, a intrebat : De’a ascunselea ? Şi cum e aia ?

„Este un joc în care eu mă fac (îmi acopăr faţa) şi încep să număr , de la unu la un milion, în timp ce voi vă ascundeţi.Când termin de numărat, vă voi cauta până vă găsesc” , explică NEBUINIA.

ENTUZIASMUL dansa de multumire, iar BUCURIA ţopăia pentru că a reuşit să convingă INDOIALA şi chiar

INDIFERENŢA, cea pe care n’o interesa nimic.

Dar nu toţi au vrut să participe. ADEVĂRUL a preferat să nu se ascundă. De ce ? Pentru că , la sfârşit, îl găseau mereu.

ORGOLIUL considera că jocul acesta era o prostie.În fond, îl deranja că nu fusese ideea lui. Iar LAŞITATEA a preferat să nu rişte.

NEBUNIA a început iute să numere.

Prima care s’a ascuns a fost LENEA care, aşa cum face mereu, s’a tolănit pe prima piatră care i’a ieşit în cale.

INVIDIA s’a ascuns după TRIUMF care, prin propriile puteri, a reuşit să se urce în copacul cel mai înalt.

GENEROZITATEA aproape nu reuşea să se ascundă. Fiecare loc i se părea minunat pentru oricare dintre prieteni.

Lacul cristalin pentru FRUMUSEŢE.

Coroana unui copac era perfectă pentru TIMIDITATE.

O adiere de vânt i se părea magnifică pentru LIBERTATE.

În fine, după ce s’a gândit la toţi, GENEROZITATEA s’a ascuns într’o rază de soare.

EGOISMUL , în schimb , a găsit un loc foarte bun de la început. Era aerisit, comod, doar pentru el.

MINCIUNA s’a ascuns după curcubeu.

Iar PASIUNEA şi DORINŢA, printre vulcani.

Când NEBUNIA aproape terminase de numărat, DRAGOSTEA încă nu găsise un loc să se ascundă, căci toate erau ocupate.Până ce, într’un târziu, a văzut o tufă de trandafiri şi s’a hotărât să se ascundă între flori.

„Un milion!”, zise NEBUNIA. Şi începu să caute. Prima care a apărut a fost LENEA, care era la doi paşi.

Fără să vrea, a găsit INVIDIA. Şi’a găsit imediat şi TRIUMFUL.

Pee EGOISM nici nu a trebui să’l caute, că a ieşit singur. Ascunzătoarea lui era, de fapt, un cuib de viespi.

De atâta căutat, Nebuniei i s’a făcut sete. Şi, apropiindu’se de lac, a descoperit FRUMUSEŢEA.

A fost mult mai uşor sa găsească ÎNDOIALA. Stătea şi nu putea să se hotărască unde să se ascundă.

Aşa i’a gasit pe toţi.

TALENTUL era în iarba crudă.

NELINIŞTEA, intr’o peşteră întunecată.

MINCIUNA în spatele curcubeului.

Şi a găsit chiar şi UITAREA, care uitase că se joacă de’a ascunselea.

Dar DRAGOSTEA nu era de găsit.

NEBUNIA a căutat în fiecare copac, în fiecare izvor, pe creştele munţilor. Şi, când era să se dea bătută, a văzut tufa de trandafiri. A luat un băţ şi a încercat să mişte crengile. Imediat s’a auzit un ţipăt de durere. Spinii răniseră ochii DRAGOSTEI.

NEBUNIA nu ştia ce să mai facă să se scuze. A plâns, s’a rugat, a implorat , a cerut iertare şi a promis să rămână mereu împreună.

De atunci, DRAGOSTEA este oarbă şi NEBUNIA este mereu lângă ea.

De aceea se spune „ Să iubeşti e o nebunie, dar măcar să iubeşti nebuneşte !

_________________________________________________________________________________________

Voi cum vă jucaţi de’a ascunselea ?

cui ii trebuie PPS’ul din care am luat textul , să mă caute pe Mess

16 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. mie mi-a trimis slide-ul Maria..vroia sa-mi arate cat ma iubeste ea pe mine nebuneste :)) :”> :-$

  2. şi ca să’ţi arăt şi eu cât sunt de egoistă şi de’a dracu’ iţi zic că mie mi’a trimis Maria prima PPS’ul
    NA!
    zmuhaha 😀

  3. dai bine. imi place

  4. i`m glad 😉

  5. Ej..si eu stiam chestia asta.Te pune asa pe ganduri 😕

  6. cam da 😦 si cand ma gandesc ca ma tot ascund „dupa un curcubeu”, o si iau razna 😀

  7. interesant 😛

  8. La mine se joaca de-a hotii si vardistii… si ideea e ca Nebunia a scos ochii Dragostei cu pistolul, pentru ca Dragostea era vanata de Nebunie… Nebunia a fost izgonita atunci de Plictiseala iar intr-o seara, Egoismul, Gelozia si Minciuna i-au venit de hac Dragostei pentru ca se vaicarea prea mult.

    Za end!

  9. imi place la nebunie textul asta 😛 ^^

  10. farasens- i agree 😛
    tezeu – saraca Dragoste :)) au dat`o dracu` aia :)) in orice caz, mari razboinici 😛
    chidori13- te inteleg 😉

  11. initial credeam ca e o alta lungitura marca alex`andra :)) dar chiar mi-a placut articolul. marcant, plin de subintelesuri dar eu aleg varianta fara dragoste si fara nebunie.

  12. oare cand va veni ziua in care vei recunoaste ca`ti plac „lungiturile” alea ? 😛 [ „la anu` si la multi` ani” – mai mult ca sigur ;)]

  13. acuma nu va mai certati ca pe toti va iubesc ;)Da e interesant textul..un joc ii aduce unui copil si nu numai acestuia, imaginatie,creativitatea,bucuria invingerii,tristetea infrangerii,astlef printr-un joc se imbina multe sentimente,se nasc sau reapar.Putina imaginatie nu ar strica la fiecare,dar sa fie utilizata spre binele tuturor!!!

  14. d`aia zicea cineva [:-„] SA FIM COPII 😉

  15. cea mai tampita chestie pe care am citito in viata mea….

    • iar tu, dragul meu, nu esti printre cei mai destepti cititori ai mei 😛


Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

