La multi ani, doamna profesoara !

20 August 2008 la 6:46 am | Publicat în Personal | 33 comentarii
Etichete: , , , , , , , , , , ,

Clasa a 8 a a trecut a dracu` de repede. Până să mă dezmeticesc eu din obişnuita`mi lene, buuuum : Capacitate 2006. Cu chiu cu vai, a trecut şi asta. Mi`am luat examenele cu o medie de 9.25 şi`am intrat la liceul dorit..

Vacanţa maaaaaaare – perioada mea preferata din an- când stai şi diuguleşti cât e ziua de mare , soare, ştrand, bronz catifelat, ala bala d`astea. La un moment dat, se trezesc “deştepţii” că lor le e dor de şcoală. Îl aud pe unu` că se plictiseşte şi că parcă, parcă i`ar plăcea să se ştie din nou în şcoala generală , chiar dacă doar de dorul de a auzi “ 6, vine profaaaaaaaa”. Alt pui de einştein behaie că , vezi Doamne, ii e dor de X şi că „ar fi fooooarte tareee, frate” [ sunt singură la parinţi..aşa că n`am nicio legatură cu individul în cauză] să`i mai tragem „tz- H2O” profei de română. [aia de rânjea a dracu` de ironic când zicea „ doiuţuuuu`” ]

„ Ale, eu abia aştept să înceapă şcoala. Liceu…boboci…chestii , socoteli. Tu ? Nu aştepţi?”

La care eu, Ale, stau şi mă uit la interlocutorul meu ca la felu` 14. Îmi zic „WTF?” Niciodată nu mi`a plăcut sa merg la scoala.De ce aş fi făcut`o atunci? Chiar, DE CE? Liceu aka colegi noi, diriginte nou [ ulterior s`a dovedit a fi nouĂ], materii gen logică [ acum , că voi face economie, mi`ar plăcea să mai facem Logică şi Argumentare] si multe porcării care aveau să scoată dracii din mine la suprafaţă şi să mă facă să regret că a trebuit să mă despart de 8 B [ imi lipsiti, măăăăăă !]

Prima zi de şcoală: soare, flori, feţe necunoscute, căldură,nedumerire . Sunt pierdută. Nu realizez unde, cu cine şi ce fac. Mă las dusă de valul de elevi. Nu`i cunosc.Ajung în internatul Liceului Teoretic Livriu Rebreanu [ CHIMIE 1 pentru turdeni]. Intru in clasă . Mă asez cu Achim şi cu Ioana în bancă [ pe ei îi cunoşteam din generală]. Ma uit nedumerită „ Cine`s ăştia? Ce`i aici? Unde`i Dany? Unde`i dirigu`? Ce mama dracu` fac eu aici? Vreau să iesssss… Fugiiiii, Ale !” Întrebările astea au ramas fără răspuns. Dintr`o dată, pe uşa apare o femeie. O măsor luuung din priviri şi IAR mă intreb „ Cine`i? Ce caută? De ce a venit? Când pleacă?” În sufletul meu, eu incă îmi aşteptam dirigintele din şcoala generală, pe domnul Stoca, să apară pe usa şi să`mi zâmbească într`un fel în care numai el ştie s`o facă. Femeia „aia” s`a dovedit a fi doamna Mandroc aka diriginta din liceu. Buuun. Deja „făceam feţe-feţe”; nu mai aveam stare si mă foiam în bancă. Îmi venea să fug, să urlu, să mă dezlanţui dar, nah, m`ar fi crezut ăia mai nebună decât păream. Nu mai are rost să vă zic că am ramas mută de uimire in momentul când noua mea dirigintă s`a apucat de plâns în faţa noastră, a celor 30 de „boboci” , pe motiv că ii pare taaaare [ da` taaaaaaaaaare , mă] rău că nu am avut parte de o primire „ca la carte” din cauza grevei ăleia idioate pe care o făceau profesorii.

Prima impresie contează foarte mult – aşa se zice. După întâlnirea cu noua dirigintă, am rămas putin . . . hmmm…cum să zic…şocată [ e cam mult spus, dar nu găsesc alt termen momentan pentru a`mi defini starea de atunci ]. Deliciul oricărui inceput de şcoală : prima oră de limba română. Oooo, da. Trebuie să recunosc. Ador ora aia. O aştept cu maaare nerăbdare . În scoala generala am avut eu „mici” probleme cu profa, aşa că eram curioasă de cum va fi in liceu. Sinceră să fiu, mă săturasem să`mi transform clasa intr`un câmp de luptă ori de câte ori aveam română. Buuun. În „scenă” işi face aparitia doamna Laura Radu –noua profesoară. Prima impresie? Un sec „ hmmm…e ok…pare de treabă…să vedem cum va fi pe parcurs.” O ţinea numai într`un zâmbet. Avea ea o tehnica secretă prin care se ştia face plăcută de către cei din jurul ei. La început, am fost reticientă în privinţa ei. Cu timpul , am ajuns s`o îndrăgesc şi să aştept cu placere orele de română. Mă fascina modul în care ea reuşea să mă domine [chiar dacă nu i`am dat niciodată ocazia de a vedea acest lucru]. Se juca cu mine, cu mintea mea. Mă făcea s`o plac şi să mă uit ca un copil tâmp la ea în timp ce părăsea clasa. În gândul meu era „ şi mâine? Va fi ea oare la fel ca azi , zâmbitoare, draguţa, grijulie? Sau se transformă în bestia ce`am lăsat`o`n generală?” Nu mi`am bătut capul prea mult cu asta. Era doar o altă profesoară. Una din multe altele. Dacă ar fi plecat în momentul acela definitiv,n`ar fi fost nicio problemă. N`aş fi avut nicio remuşcare deoarece n`a ajuns să mă cunoască , deci nu avea cum să`mi pese de ea. Daaaaaaaaaaaaar ,din fericire, n`a plecat aşa curând. M`a incurajat să mă duc la olimpiadă [ sunt foarte mândră de mine că am luat premiul 3 la judeţeană] . Şi`a pierdut timpul cu mine. Mereu m`a sprijinit in tot ceea ce`am făcut. M`a surprins plăcut faptul că ţinea la punctul meu de vedere , cu toate că, mai mereu, eu o contraziceam. Până atunci, la orele de română din generală, când eu aveam ALTCEVA de zis [ e in natura mea să stârnesc dispute interminabile] eram amenintată cu „doiuţu`” sau, pur şi simplu, profa îmi zicea`n faţă că nu mă suportă [si , ca să vezi, cuuulmea, nici eu pe ea].

Pe d`na profesoară din liceu îmi păcea s`o ştiu în prezenţa mea. Nu pot explica de ce.. Pur şi simplu, mă simţeam bine ştiind`o pe ea situată undeva, acolo, in clasă, la caţiva paşi de mine. Nu`mi doream prea multă atentie. Nu, nu. Eram sătulă de aşa ceva.. Vroiam să rămân „ aia mică cu gura mare”. Da, aşa mă ştie lumea. De aia mi`a zis cândva Filiputz „trompetă” . Am hongu` mare şi nu ezit nicio fracţiune de secundă din a`l utiliza.

În dialogurile cu d`na Laura mai mereu nu`mi vedeam lungul nasului şi dădeam in nesimţire [ sunt o fire recalcitrantă, greu de controlat]. Aproape de fiecare dată leoaica din mine îşi arata colţii, lucru vizibil de intreaga clasă. Mulţi m`au mustrat, îmi ziceau că nu`i bine, să mai tac şi eu că prea, prea uit de statutul meu de elev. După cum era şi de aşteptat, nu i`am bagat in seamă. Am continuat să fiu EU. Nu mi`a stat prea bine şi de lucrul ăsta nu mi`am dat seama decât abia târziu , acum, când nu mai are niciun rost, căci timpul nu poate fi dat inapoi. Cu toate astea, d`na profesoara nu m`a certat niciodată. Presupun că a ajuns a mă cunoaşte destul de bine dacă şi`a dat seama cum să jongleze cu stările mele oscilatorii [ zâmbeam iar, dupa 5 minute,îi trimiteam la dracu` pe toţi din clasă]. M`a inţeles. Şi`a dat seama că nu mă voi schimba niciodată şi m`a lăsat să`mi joc jocul în continuare după propriile`mi reguli. Să fi fost oare o decizie inţeleaptă a dânsei? Eu zic că da. De ce? Pentru că, daca nu`mi acorda libertatea de care aveam atâta nevoie, cu siguranţa ajungeam să`i zic în faţă „ nu vă suport” [ asta i`am zis cu neruşinare în faţă doamnei Copil, profa cu „doiuţuuuuuu`”]

Cât ai zice „Ale” incepe septembie => şcoala, colegi, profesori, flori . . . 11B . Şi profa? Ea, Laura Radu ? Cu ea ce se va intampla? Ce va face acolo, departeeee, in Sibiu ? Ştiu că va avea emoţii. Chiar ea mi`a zis asta. Ştiu că va pierde cateva lacrimi şi că asta o va durea. Va incerca să fie tare, să muşamalizeze situaţia, să nu`şi lase elevii să vadă că e slabă şi ca, la fel ca mie, îi va veni să fugă cât vede cu ochii [ ce mi`ar plăcea să „dea o fugă până`n Turda” şi să nu mai plece] . Sper ca totul să fie bine. Să facă faţă. Să „facă pe dura” [ figura asta îi reuşeşte a dracu` de bine] . Am incredere`n ea şi ştiu că nu mă va dezamăgi. Până acum nu a facut`o şi sunt ferm convinsă că nu o va face niciodata.

Vă mulţumesc că m`aţi inteles şi că aţi incercat să`mi cizelaţi comportamentul. [ intr`o mică-mare măsura aţi reuşit ; dar şhhhhhhh . . . nu le ziceţi LOR]

Vă multumesc că v`aţi străduit să ne ajutaţi să ne cunoaştem unul pe altul , în calitate de colegi, de prieteni. Piesele de teatru care, fara dvs , nu le`am fi făcut au avut un importantrol in cadrul comunităţii 10B.

Am mancat o gogoaga infuriată pentru dvs (cu vişine, bineînţeles). M`am gândit la dvs în acele momente. Va astept in Cluj sa mergem din nou la Mc Donald`s ca atunci , cu olimpiada, si sa mancam banane, cu toate ca as prefera o gogoasa .

Vă aştept la Turda. Mi`aţi promis că ne vom vedea în vacanţa asta. Oricum, eu vă promit că`i voi bate pe ĂŞTIA la cap să „dăm o fugă” şi noi până la dvs în Sibiu (totuşi, cam departe v`aţi dus ). Vin la dvs să`i dau dracu` pe ĂIA care mă vor inlocui, pe acei elevi care vă vor face sa o uitati „pe Ale”.

Închei aici. E de ajuns cat am aberat ,ăsta fiind cel mai lung articol de pe blog. Mda, ştiu, stilul bombastic. N`am ce` i face m`am obişnuit cu el. Mai am să vă zic un singur lucru: LA MULŢI ANI !

33 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Timpul este prietenul cel mai bun al omului,el este cel care aduce la momentul oportun persoanele de care avem nevoie,el este cel care ne face sa uitam tristetile,el aduce bucuriile,ca un vant, si ne lasa amintiri care pot fi hrana sufletului nostru in prezent si in viitor.Tot acest timp care ne-a adus pe clasa a 9a o persoana foarte draga noua, o persoana care ne-a facut sa punem mai mult suflet in ceea ce facem si o persoana care,pe mine tot timpul ma incuraja,tot timpul ma sprijinea si avea incredere in puterea mea de a-mi indeplini visul.Acea persoana ne-a facut sa ne cunoastem mai bine,ne-a determinat sa stim mai bine ce ne place sa facem cel mai mult,si sa ii facem pe cei din jurul nostru sa se bucure de succesul nostru.Acea persoana este profesoara de romana ,Radu Laura,care in 2 ani de zile a fost pentru noi ,nu ca o profesoara care pretinde superioritate si vorbeste de la o alta „inaltime” cu noi,elevii, ci ca o prietena impreuna cu care am colorat timpul acesta transparent cu intamplari minunate,de care cu drag ne vom aminti toata viata.Aceasta zi speciala pentru dumneavoastra,ziua de 20 august sa va aduca pe tot parcusul vietii numai bucurie,multa sanatate,multa intelegere si dragoste in tot ceea ce faceti.Imi spunea fosta mea diriginta intr-o zi”o sa fii fericita fiindca o meriti”. Aceeasi vorba va spun si eu acum [stiu nu-s „originala ” ,dar mie imi plac citatele stiti asta :)) ] dumneavoastra pentru ca meritati din plin fericirea.Va spun un sincer „LA MULTI ANI” si sa nu ne uitati ca in viitor tot vom face noi o excrusie in Sibiu,vorba aceea „Si sa vreti tot nu scapati de noi” :)) „LA MULTI ANI ” si va pup dulce dulce

  2. Nu este nici momentul potrivit si nu am nici inspiratia necesara sa las un comentariu ca cel al mariei,sau sa incep sa insir amintiri ca alexandra…doar,ii doresc un sincer ”la multi ani” doamnei profesoare si mult succes in a-i influenta si pe viitorii elevi la fel cum a facut-o cu noi…Don’t forget us!

  3. Datorita Alexandrei ne-am amintit ce frumosi au fost acesti 2 ani petrecuti alaturi de doamna profesoara de romana…si de aceea consider ca e frumos sa fim alaturi de ea in aceasta zi. ,,LA MULTI ANI!” doamna profesoara, multa sanatate si tot ce va doriti! O sa ne fie foarte dor de dvs. , dar cum zicea Maria si Ale, vom trece si pe la Sibiu sa va vizitam:D :*:*:* >:D<

  4. La mlti ani profaa>:D:D< sincer imi pare rau ca ati plecat din scoala, nu mi-ati zis nimic, numa nu v-am mai vazut:( da proiectele alea nu o sa le uit niciodata,inca-s agatate pe pereti tot felu;)) va dati seama ca nimeni nu o sa va poata uita 🙂 La multi ani inca o data:*:*:*

  5. incep cu LA MULTI ANI!! mersi Ale ca ne-ai amintit de doi ani in care am avut-o ca profa pe dansa.eu imi amintesc de clasa a 9-a cand,la vreo ora mai plictisitoare sau in pauze, fiecare avea cate o carte in banca si citea…va dati seama cat ne placea tuturor sa citim.acum nu stiu daca o sa mai fie la fel,adica sunt sigura,dar macar ne-a ramas ceva in astia 2 ani.referitor la excursie,o sa fiu alaturi de Ale sa ii batem la cap pe colegi.si referitor la ce zice natalia,ca nu a zis nimic cand pleca,probabil ca nu a facut-o pentru ca ii era si asa greu sa ne lase,asta ar ingreuna-o si mai mult.LA multi ani inca o data!!!

  6. La multzi ani d-na profesoara! Fie ca cel mai nefericit moment sa fie un vis, iar cel mai frumos vis o implinire! Sa avetzi parte de tot ce va doritzi!

  7. vai ce lungituraaaaaaa… mi-e lene sa citesc. ziceai ca ma uimesti cu ceva senzational nu cu o chestie care nu se mai termina 😦

  8. taci si`nghite !
    aici n`ai dreptu` la prea multe pareri
    te urasc X(

  9. ehh…ce chestie..citind articolul si unele comentarii de mai sus..m-a apucat nostalgia..melancolia chiar…:(..desi recunosc ca am lacrimat putin in ultima ora petrecuta cu dumneavoastra..nu credeam ca va voi simti lipsa intr-atat;spuneam unor colege ca nu am stiut sa va pretuiesc precum ati meritat si mi-e ciuda pentru ca n-am stiut profita de timpul petrecut impreuna asa cum trebuia s-o fac.Stiu ca ma veti uita..o veti uita pe „Simina”..ulterior „Ioana”..dar vreau sa stiti ca eu cu siguranta n-am sa va uit!!Sincer..la inceputul clasei a 9a mi-a placut de dumneavoastra..asa cum erati…ironica..glaciala cateodata..draguta si buna cand era cazul..pana intr-una din zile..cand – impulsiva cum sunt,tot raspundeam fara sa „ridic mana”..-mi-ati inchis gura si-am jurat in fata unei colege ca atat timp cat imi veti fi profesoara,la ora dumneavoastra n-am sa mai vorbesc niciodata,cu exceptia orelor in care ma ascultati.Hmm…da..stiu..e ciudat..:))..dar..spre surprinderea mea..promisiunea…s-a dus dracu’..:))..fiindca,ati observat ca ma suparasem pe dumneavoastra si nu m-ati mai lasat sa tac :))..Eee…dup-aceea mi-ati fost tare draga!>:D< Am uitat ora in care m-ati „lovit” cu niste vorbe ironice,dure…Da..si pana in ziua de astazi,imi sunteti draga.A,da..sa nu uit:spunea cineva ca sunteti printre singurii profesori care au lasat la o parte diferenta dintre noi,elevii si dumneavoastra,doamna profesoara.Fapt admirabil!:*
    Gata cu vorbaria…:(..pentru ca oricum…am ramas

  10. * doar cu amintirile..:(..Va urez un sincer „LA MULTI ANI”!!!!!Sa aveti parte de tot ceea ce va doriti!

    P.S.: 1.SA NU NE UITATI,VA ROG FRUMOS!
    2.Stiati ca pentru multi dintre noi,elevii din B,ati fost mai mult decat profesoara de limba romana?;)Mai ceva decat e o diriginta pentru o clasa de elevi..dincolo de asta.

  11. Un calduros ”LA MULTI ANI”!!!!!!Off….d-na profesoara cat de rau imi pare ca ati plecat:(,ptr ca m-ati ajutat extrem de mult,intotdeauna ati tinut cont de opinia mea si din prostiile pe care le ziceam,intotdeauna ati incercat sa gasiti ceva bun.Dar nu-i nimic,adica stati linistita ca de mine nu scapati asa de usor si de colegii mei,deoarece o vizita la Sibiu tot o sa facem:x!Citind articolul Alexandrei mi-am adus aminte de activitatile pe care le-am avut cu dvs,activitati care au contribuit la ”iesirea mea din cochilie”!va multumesc mult..shi nu o sa va uit!:*:*

  12. e greu sa zic ceva…au fost 2 ani pe care nu stiu daca pot sa ii cuprind …oricum….fara sa fiu „siropoasa”…cred ca ati fost mai mult decat o profesoara pt noi…pt fiecare dintre noi …si stiu ca ati lasat in inima noastra o parte din ….„doamna profesoara radu laura„….
    LA MULTI ANI !

  13. LA MULTI ANI!

    vreau sa va spun….(acuma fara periaj k stiu k nu va place:D)….k sunteti deosebita atat ca persoana cat si ca om.Din denumirea de profesor ati iesit in evidentza si ati ajuns aproape de inimlie noastre poate pt k ati facut putin mai mult decat toti ceilalti se asteptau sa faceti.Ati incercat sa ne intelegeti si sa va apropiati de noi…ne`ati facut sa ne simtim speciali!!!

    Vreau sa va doresc foarte multa fericire si implinire!Sa aveti pe fatza un zambet larga larg larg si mare kre sa exprime multa multa bucurie!!!!

    si ink o data LA MULTI ANI!!!

  14. Imi pare nespus de rau ca nu o sa ne mai fiti profesoara, dar si mai rau imi pare ca nu mi-am dat seama la momentul potrivit ca sunteti o persoana deosebita. Va urez succes in continuare… La multi ani!

  15. Sunt sigura ca noi toti din 10 B in special astazi ne-am amintit cu bucurie cei 2 ani petrecuti alaturi de d-voastra,timp in care am invatat sa ne apreciem pe noi insine si sa ne descoperim calitatile si pentru ca azi e o zi cu totul speciala va uram un sincer LA MULTI ANI!va pup :* sa aveti grija de dumneavoastra >:D<.Sa ne mai vizitati NU UITATI DE NOI!!!.Eu deja va simt lipsa,nu mai zic d atunci cand va incepe scoala o sa fie greu,atat pt mine cat si pentru restul colegilor,o sa ne fie greu sa ne acomodam cu alta profesoara.Mereu o sa ne amintim tot ce am realizat cu ajutorul dumneavoastra.PROMIT!;)

  16. Si eu am fost in generala in 8B si acuma tot litera B sunt.

    Si stii..te inteleg.In generala nici eu nu ma prea suportam cu profii,pentru ca is cam aceasi fire ca tine,cu deosebirea ca eu nu obisnuiesc sa le zic in fata ca nu-i suport,doar sunt nesimtita la ore si le comentez urat si sarcastic.Si la romana era la fel.Desi eram vazuta ca un copil bun,foarte inteleigent si bla bla bla,nu mi-a placut deloc materia..poate si din cauza profei care era o lingusitoare si oricum nu stia sa predea.

    In liceu,am dat peste o profa superba.Tot ce citim,citim pentru ea,poate chiar daca nu ne place cartea in mod deosebit.Si avem un respect senzational pentru ea,pentru ca stie sa isi faca materia placuta si sa o integreze in viata,intr-un mod realist.

    Imi pare rau ca plecat profa ta.Din toate comentariile se vede ca ati tinut mult la ea.Dar cine stie,poate o sa va mai vedeti :).

    Ii zic si eu „La Multi Ani!”,chiar daca doar cu gandul :).

    Parca ma tenteaza si pe mine sa scriu o asa postare despre scoala..pentru ca mi s-a facut dor.. :-<

  17. Se pare ca amandoua am avut norocul a a avea parte de o profa buna in liceu 😉
    Abia astept s`o torturez luna viitoare pe „aia noua” zmuhaha 😀

  18. Daca o sa stie sa iti faca fata,in sensul bun,ai noroc.
    Daca iti fute tot cheful de romana pe care l-ai avut inainte..e nasol.
    Sper sa ai parte de o profa la fel de ok ca precedenta :*

  19. nosfer lasa fata sa se simta bine 🙂 nu-ti place treci peste 🙂

  20. mai, mai , mai
    ce onoare :>
    insusi claudel ne ia apararea noua, fetelor 😉
    nosfer „dragule” , tocmai ti`am gasit un prof 😀 fuji repede la meditatii :))

  21. ohh da…n-am ce zice…de profa sigur imi va fi dor chiar dak in al doilea semestru al clasei aXa pe mine cel putzin ma plictisea[acu pot sa zic k oricum nu mai poate sa ma noteze:D]adik imi cautam ocupatzii sa nu adorm…dar oricum profa m-a invatzat multe[nu pot sa exemplific pentru k nu imi vine nimik in minte 8-}…]…shi chiar dak mai tarziu ii urez un sincer shi racoros[k e vara shi e cald :D]LA MULTI ANI!shi sa ne traitzi…imi aduc aminte k noi[profa shi cu mine]nu ne-am inteles bine de prima data shtiu k am intarziat shi cand am intrat in clasa ea statea cu o privire k o sabie cu doua taishuri rezemata de catedra shi privea „idiotzii” care ishi permiteau sa intarzie la ora ei…:Dshtiu k ma certat atunci shi iam purtat pik…in clasa a9a ne punea sa lucram pe grupe eu eram in ultima shi stateam cu spatele la ea eram cu ionutz[ciupa]in grupa shi shi shtiu k ii puneam tot felu de porecle k nevasta lui tutankamon,mumia sau dealea [mi se parea o femeie atat de acra de dak era pusa in borcanul de muraturi shi lasata peste iarna nu puteai manca din el]oricum shtiu k ma certat iar pentru asta k ionutz radea de ce ziceam eu shi profa credea k ma sramb la ea…saraca dadea ce era mai bun din ea shi eu o jigneam atat:(…mai tarziu ne-a intrebat ce porecle are la noi in clasa nu i-am spus nu mi se mai parea atat de rea shi acra…era atat de dulce[n-am gustat-o zik doar k de o gustam faceam naibii diabet]…dar la clasa la care era diriginta i se zicea pirania…=))..[eu nu m-am gandit la asta=))…]…oricum inca odata LA MULTI ANI!…nu ne uitati k noi sugur nu o sa o facem…shi chiar dak multzi s-au ferit sa o spuna VA IUBIM shi atzi insemnat toata shcola pentru noi…adik d-nul Pintea[de care ne e dor],dumneavoasra[careia nu mai trebue sai spun k ne va fi dor shi dak nu ne place de profa nouavenim shi pe sus va luam shi va aducem inapoi]shi proful de istorie Rigman…shi totushi ma intreb oare toztai o sa plecatzi ?deja doi shi-au luat zborul…nu vrem sa plece shi oarcolul k atunci chiar k shcoala o sa fie nashpa…shi gata k prea ma lungesc cand apuc la amintit nu mai termin…va pup shi gata:*

  22. daca tot a venit vorba de porecle 😀 eu si Marius i`am zis Morticia :)) la momentu` respectiv pe noi 2 ne amuza a dracu` de tare asta 😀 si d`aia de multe ori radeam pe sub banca si venea profa si ne „spanzura” dintr`o privire :)))
    chiar daca eu detesc Istoria, de anu` asta`mi place si mie profu` de istorie :> [Preda lasa gelozia :P] ca intelegea omu` ca de vreo 4 ori eu m`am dus la control la ochelari [vorba vine :-” ] si multe altele cand eu ma ascundeam sub banca numai ca sa`mi dea pace si sa nu ma tot streseze cu istoria dracului x(

  23. da ale 3 profi au facut toata shcola…pintea profa de romana shi rigman dar totzi park sunt niste pasatri isi iau zborul cand itzi e lumea mai draga…ok accept au plecat doi a ramas unu care e posibil sa plece dar sper k dupa ce terminam a XIIa…sau se apre k noi suntem clasa care trebuie sa pierdem cate un profesor bun in fiecer an in a9a a fost pintea in a10a a fost profa de romana shi sper k in a11a diriga sa plece…k dupa ea sigur nu imi va fi dor [crapau-ar de mortaciune:D scuza-tzi limbajul dar asta e]

  24. dezvaluiri a la 10 B 😀
    puneti`va mana la ochi ca sa nu va doara INIMU` :))
    nu va platim spitalizarea 😛
    s`ar putea sa`mi fie simpatic daca anu` asta nu zice ca noi colindam pe 7 voci :))) si daca`mi da fiu`so soparla aia =))
    de pe acu` va zic dragi colegi 😀 [ce ma injura maria pt ce urmeaza sa zic] ca eu protestez daca avem 4 ore de istorie pe saptamana x(
    mama dracu`n ea istorie si cui ii place sa ma chinuiasca pe mine silindu`ma sa`mi pierd 3-4 ore pretioase/ saptamana din viata mea :((
    si mda, mi`ar palce sa mai face logica 😀 pacat ca psihologie…ala bala anu` asta..chiar m`ar fi interesat :X

  25. va iubesc!!! dar am de facut si eu cateva comentarii… sper sa nu va las prea mult timp sa asteptati:)… pana atunci : Imi e dor, tare dor de voi si va multumesc pentru… pentru ca existati…

  26. […] la educaţie civică şi eu l-am refuzat. Feri a zis că am plâns frumos la el la priveghi ), profa Laura şi profu’ Rigman, cel de istorie, care, deşi i-am zis la final de a 9 a că nu-i suport […]

  27. Frumos tribut, adus unui profesor. Brava.

  28. Esti la Chimie 1? Tot timpul, da tot timpul, am crezut ca esti la LMV! Mai sa fie! Poate chiar suntem vecine!

    • daca ai sti tu cum ma tot chinuiesc sa`mi dau seama de unde esti :)) bine ca te`ai „Descoperit” acum 😀 neaparat trebuie sa vii si tu la intalnirea bloggerilor din luna asta, pe data de 17. ce zici :> ? si atunci `om vedea si care cum si cu cine e vecin 😀

  29. Buna. Am gasit intamplator acest site si vreau sa va intreb daca profa despre care vorbiti e cea din poza? Intamplator eu sunt din sibiu si pe profa mea de romana o cheama Laura Radu, mi-ar placea sa va impartasesc parerea despre ea daca intr-adevar e cea din poza sau nu ( daca da, cred ca e o coincidenta pentru ca ea nu arata asa). multumesc

    • Salut , Alex, bine ai venit ,
      DA, dna prof. despre care e vorba în articol e cea din poză.Nu am mai vorbit cu ea de ceva ani buni,deci nu mai am nicio știre despre dânsa. dacă e sau nu profa ta, doar tu-ți poți confirma, însă e la fel de posibil să fie doar o coincidență de nume 😛

  30. multumesa pentru raspuns. nu, nu e ea, profa mea e putin mai plinuta si are ochelari, insa e o persoana minunata si tocmai de aceea mi s-a parut ca se potrivesc descrierile facute de voi. Din cate am inteles, e din hunedoara (numai de anul acesta o am ca prof) si a vn la sibiu

    • Enjoy while it lasts ! 😀


Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

