Jocul Minţii

15 August 2008 la 8:57 am | Publicat în Copilul din mine, Personal | 7 comentarii
Etichete: , , , , , ,

Ceata totala. Nu vad nimic, cu toate ca ma straduiesc din rasputeri sa ies din acest vid. Pe bajbaite, incerc sa descifrez vastul labirint ce mi se intinde in fata ochilor mei; negura noptii se asterne peste ei . . . Nu mai are rost sa ma fortez; am orbit. Cele doua felinare nu`mi mai folosesc chiar la nimic de acum incolo.

Trebuie sa intru in joc. Fara sa vreau, devin unul din pionii principali. Mai bine zis, singurul pion ,caci ceilalti presupun ca stau pe tusa, doar eu nu`i vad nicaieri. Poate se ascund, poate nu vor sa`si dezvaluie identitatea , sau poate, pur si simplu, ei exista doar in imaginatia mea bolnava. . . Totusi, cam multe ipoteze. Mica este probabilitatea ca una din ele sa aibe valoarea de adevar pozitiva. Ca sa aflu asta, trebuie sa actionez, sa fac prima mea miscare. Doar in felul acesta ma voi apropia de deznodamant, putand concluziona adevaratele reguli ale jocului cu care eu sunt pe cale de a ma familiariza.

Doar eu si EL. EU mica, nesigura si putin speriata ; EL nemarginit, arogant si sobru. Fac un pas inapoi, EL pare ca se apropie tot mai mult. Eu tac, EL reda fidel ecoul mintii mele. Ma panichez, EL pare mai sigur ca oricand. Razboiul mintilor incepe; nu mai exista cale de intoarcere. . . 2 jucatori, 1 singur maestru, 1 singura miza: perosnalitatea mea, modul meu de a gandi si de a actiona, „ la pachet ” cu gandurile, sentimentele si trairile pe care le`am interiorizat.

JOCUL incepe. Nelinistea din mine dura deja de prea mult, mult prea mult, timp. Subconstientul meu se hranea cu sperante desarte. De ceva vreme incoace, ma minteam pe mine insami [ it hurts so bad ] ca „va trece”. Ce doare insa cel mai tare e faptul ca faceam acest lucru aflandu`ma in deplinatatea facultatilor mintale. Inca nu s`a nascut medicul pentru a diagnostica acest tip de suferinta. Sufletul meu urla in surdina. Cere o protectie superioara, greu de inteles pentru mintile de rand. Si toate astea, de la cine oare ? Cum de la cine ? De la mine , bineinteles! N`am nevoie de nimeni si nimic din exterior. Sunt sigura ca, la finalul luptei, leoaica va triumfa. [as always]

Ne masuram din priviri unul pe altul. Pe masura ce ne apropiem, imi pare tot mai impunator, avand un statut colosal. Ma simt ca o furnica sub bocancul nemilos al unui urias. Se zice ca multii pot fi mutati din loc cu ajutorul mintii. Cum ar fi daca, cu ajutorul mintii mele infantile, l`as putea si eu strivi acest URIAS? Ar fi al dracu` de bine . . .

Pana sa`mi dau eu seama pe ce pozitie ma aflu, EL ma nimiceste; ma tranteste la pamant. Zac intinsa, ca un cadavru viu. Parca`s prinsa intr`o transa. Aud un glas familiar ce ma striga, ma cheama. Acest imbold imi da putere, forta de a ma ridica si de a`i analiza fata LUI bulversata. Nu se astepta sa rezist atacului sau. Mdeah, prostu`, m`a subestimat. Ghinionul lui. Incetul cu incetul, imi recapat curajul in propria`mi fiinta. Un alter ego isi face debutul. De data asta, intrarea are loc „pe usa din fata”. Toti ma admira, ma aclama. Asta da primire`n ring. Asa parca`ti mai vine sa rastorni muntele din loc. Avand un astfel de staff tehnic, am un avans colosal.Iata si pionii de care vorbeam. AS-ul din maneca mi`a fost de mare ajutor in aceasta partida.

Roata morii se`nvarteste tac-tac-tac ” si in felul asta cel dominat ajunge dominatorul, iar varful piramidal s`a dovedit a fi o simpla bucata inerta de lut.

Lupta se incheie civilizat, fara prea mult tam-tam. Cele 2 minti isi dau seama ca au puteri egale, niciuna din ele neputand`o zdrobi pe cealalta.Cum era de asteptat, EA castiga partida si trece la NIVELUL URMATOR, stagiu in care va intalni un alt el,mai avansat decat cel din partida tocmai castigata.

To Be Continued . . .

nu incerca sa intelegi ceva din ce`am zis caci, pur si simplu, e prea mult pentru mintea ta

7 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. leoaicele nu castiga decat cand le lasam noi sa castige :)) [bine, aici o exclud pe mama care castiga orice-ar fi]

  2. eu ma autoexclud din categoria mai sus mentionata de tine 😀
    las` ca vii tu`n mana mea , iti dau yo tie b-(
    [si nu, nu aer ca`n faza de ieri :P]

  3. sigur 🙂 scoate-te scoate-te :p

  4. stii ca te urasc :)))
    de ce ma obligi sa marturisesc si`n public >:P ?

  5. acum m-ai facut curioasa sa vad ce se va intampla cu „tine” in urmatoarea lupta cu un alt el 😀
    te rog sa continui ca sa nu mor curioasa 😛

  6. […] tina mintea ocupata si chiar de as gasi… nu am timp de pierdut cu asa ceva. Mai nou imi place jocul mintii si ador sa ma joc cu cuvintele. Intra si astea la jocuri […]

  7. Anca- prima lupta am castigat`o :X asta nu`i nicio noutate 😛 era de asteptat 😉 cat despre „urmatorul nivel”, nu`s chiar asa nerabdatoare sa`l ating. Nu vreau o alta confruntare cu urmatorul EL pentru ca asta s`ar putea dovedi mai puternic decat mine si chestia asta ma sperie a dracu` de tare 😀


Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

