Prima tigara

8 August 2008 la 9:45 am | Publicat în Copilul din mine, Leapsa | 18 comentarii
Etichete: , , , , , , , , ,

Zuzu este foarte darnic si m`a cadorisit cu o leapsa. Da, una noua. Incep sa`mi placa si sa ma obisnuiesc cu ele.

Leapsa asta are ” ceva „`ul ala care ma atrage. E un „ceva” mai altfel decat regulile [v`am mai zis ca nu stiu ce`s alea] intalnite la cele doua lepse de pana acum.

Zuzu e curios si vrea sa afle ce imagine de pe mapamond ma caracterizeaza pe mine in momentul de fata. Trebuie sa recunosc ca`mi place cum suna „Cerinta”. Hai sa vedem impreuna ce`mi mai debiteaza mintea si de data asta . . .

starea mea actuala poate fi analizata privind imaginea alaturata =>

Celia zicea intr`o piesa de`a ei ” Trag aer in piept/ Ma indepartez incet . . .

Cam asta simt si eu acum. N`am chef , dom`le ! Chiar n`am ! Presimt ca va azi va fi o zi pierduta pe nimicuri banale, aberatii cotidiene care imi vor ocupa cele 12 ore ramase pana maine. Tomorrow is another day – yeah, right. Panzelele sus, Alex`andra !

Maine „decolez” din starea asta si voi zambi laaaaaaarg, privind inapoi si zicand „ce bleaga ai fost ieri” . [ da, se mai intampla sa am si eu „blonde moments”…pana si eu le am, asa ca nu va mai mirati aiurea ]

N`are importanta ca tipa din imagine a pozat nud. Chiar NU are. Ce daca? E corpul ei, face ce vrea cu el. Goala ma simt si eu acum. Nu am ce ascunde , chiar daca toti ma analizeaza. Oi fi eu vreun cobai si nu stiam. Mdeah . . . Nici asta n`are importanta. Uneori imi place sa ma stiu privita [ nu te holba la mine ca`ti invinetesc ochiu`] pentru ca in acele momente am o satisfactie de tip machiavelica stiind ca ” individul” isi pierde pretiosul sau timp cu mine. Il pierde, alegerea lui, satisfactia mea. Oricum, la final,astept notitele sale, sa`mi impartaseasca si mie concluziile la care a ajuns dupa ce m`a pus „sub microscop” .

Tipa din poza are o atitudine ” Talk to the hand „. Se stie impune – asta e un lucru clar. Are o atitudine aroganta si ne crede , pe noi, nedemni de a o privi in ochi. La fel , ma uit si eu la voi si nu vad nimic special, nimic care sa`mi retina privirea pret de cateva minute asupra voastra

Stau pe balcon, razele soarelui se joaca pe fata mea. Undeva, nu foarte departe, aud un scancet de copil [ iar urla copilul ala descreierat de la etajul 1]. Nu`mi pasa de nimic. E problema LOR, eu le am pe ale mele , asa ca nu`mi mai complic existenta.

Eu nu fumez, la noi in familie nu se fumeaza si, cu toate astea, papilele mele gustative tanjesc dupa o tigara „buna” [ pe dracu`, nu exista asa ceva. . . stiti voi poezia].

Mi`aduc aminte de prima tigara fumata…

Eram in clasa a 7 a. Se implementase o noua regula in politica scolii pe care, noi, elevii, trebuia s`o executam : stateam , pe rand, de serviciu la intrare`n scoala. Ce trebuia sa facem ? NU prea multe: sa pierdem 7 ore pe un scaun/ fotoliu, in fara unei mese pe care se afla un pix[ nu m`am putut abtine si l`am furat si asta] + un caiet in care notam cine, ce unde, pe cine si de ce cauta. Era o mare porcarie, dar mie imi placea pentru ca nu eram nevoita sa asist la ore.

Dupa ce toti plozii enervanti s`au dus acasa, ce ne`a traznit noua, mie si lui Dany? Oare ce ? A luat nastere, dracu` stie de unde, pasiunea mea pentru tutun. Pana atunci nu mai fumasem niciodata o tigara intreaga. Recunosc ca mai trasesem cateva fumuri, dar nimic mai mult. Pana sa`mi bag eu mintile`n cap, m`am trezit cu tigara`n gura si cu gume Orbit in buzunar [ ne lua mama dracu` daca ne simtea/prindea careva ca fumaseram in incinta scolii].

Ma simteam o infractoare si imi placea tare mult. Frica de a fi surprinsa de femeile iscoditoare si rautacioase de serviciu nu`mi dadea pace. Dany era agitata si ea. Incepuse sa ploua. O usa s`a auzit , undeva, trantita de perete. M`am speriat, Dany nu mai stiu ce a zis [in orice caz, nu era de bine ] si m`am speriat , scapand tigara peste geam [ nu m`am impacientat, doar mai aveam alte 2 de rezerva]

As mai zice eu mai multe privitoare cu ziua aceea si cele care au mai urmat dar, trag aer in piept. . . ma indepartez incet

Regatul meu pentru o tigara BUNA si, cum nu exista asa ceva, regatul ramane tot la mine . [ yeah, I`m a lil` selfish devil]

Sunt un copil razgaiat si asta`i cea mai mare calitate a mea.

___________________________________________

Vyio si Ciupa sunt invitatii mei speciali in a prelua leapsa .

18 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. eu nu am avut niciodata curiozitatea sa fumez…nu m-a atras, cu toate ca am foarte multi prieteni care fumeaza/au fumat, pe mine niciodata nu m-a tentat sa incerc ;))

  2. n`ai pierdut mare lucru :-j

  3. Ăla e un sân? 😀 mişto. Oricum, în legătură cu prima ţigară întotdeauna m-am amuzat când auzeam fete povestind despre prima lor ţigară 🙂

  4. DA, Zuzule 😛 ala`i un san 😀 celalalt i`a fost extirpat si de aia nu`l vezi 😡
    Mie nu`mi prea place sa povestesc de „first time”`urile mele :-s

  5. aha prima mea tzigara fumata a fost azi=))) eram sing akasa .. am ieshit afara … am furat pachetu’ mamei de tzigari :))) shi am tras …. da akum ma simt km ametzita da na ….. E MIJTO!!:x:x

  6. sa`ti fie de bine :)) vezi sa nu pierzi numarul lor 😛

  7. Mda… Eu.. prima tigara in prima zi m’a durut capu ingrozitor … si mia venit greata am dormit 5 ore dupa amiaza… si uite acum dupa aproape 3 ani… nu mai pot sa ma las 8-| am incercat sa ma las sincer de vreo 10 ori … si cel mai mult am stat „nefumat” o sapt… 8-|

  8. Eu n-am fumat niciodata si nici n-am fost curioasa cum e..mie una nu-mi place fumul de tigara. bleeah 😐

  9. Si prima mea tigara a fost intra’ 7-a. in baia scolii.inca imi amintesc ca ma simteam ca dracu si ca bagam la gume de mestecat ca sa nu se prinda profii si mai tarziu acasa parintii:)). a fost ft tare pt o perioada . dupa aia parintii mei sau prins atunci cand mau scos de la spital din coma alcolica ca miroseam a tigari si de atunci fumez doar ocazional. Deci iddea e ca mam lasat in felu urmator. miam luat un pachet de tigari si dupa ce lam terminat am bagat in el bomboane. si de fiecare data cand vroiam o tigara imi luam o bomboana. si dupa 5 ore imi venea sa ma injur singura. eram ceva de genu ” ba esti proasta, cum dracu ai ajuns tu sa mananci bomboane dintrun pachet de tigari. bolndo!!”.

  10. Eu primul foc lam tras in clasa I de atunci mam schimbat mult am icneput sa lipesc de la ore ca stau la tigari iar bani pe care ii primeam de la parinti cumparam tigari la bucata la un momendat amvrut sa ma las dar nu am putut iar acu am ajuns la 3 pachete pe zi:P

    • să-ţi trimit o imagine cu plămâni să vezi cum arată ei ?! că tu cu siguranţă nu mai ai la 3 pachete pe zi :))

  11. ahh sincer azi am fost trimis la director pt ca mau prins profii cu tigari 🙂

    Aporpo adulti sunt corupti azi un batranel mia dat un foc si de obicei taximestristi imi dau brichete peste gardul de la scoala

  12. apropo alexandra iti recomand sa te lasi de fumat nu iti recomand sa ajungi ca mine sa fumezi cu pachetele pe zi :p

    anul asta de cand a inceput eu am 30 de absente deja deci cam vezi ce fac tigarile din copii :))

  13. azi naspa zi ma prins un prof cu pachetu de tigari la scoala pff mia scazut nota la purtare si ce ii si mai rau mia confiscat si pachetu de tigari =)))

  14. :))))) foarte calumea :)) ..
    Anonim, si eu care ma gandeam ca fumez mult =))) .

    • repede te credeai tu mai special, dar ţi-a luat-o Anonimu’ înainte :))

      • ee na.. am zis si eu =))..

  15. anonimu’ e baiatu rau a scoli detine recordu de absente 😛
    Azi colegii mau turnat la director si sunt aproape de exmatriculare 😛


Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

