Ying si Yang de Turda

7 August 2008 la 5:33 am | Publicat în Copilul din mine, Personal | 6 comentarii
Etichete: , , , , , , , ,

* Imi place cand ne certam, imi plac disputele si le gasesc interesante si amuzante [ provoaca`ma , dar nu intinde coarda prea tare !]

Detest momentul cand EU trebuie sa`mi cer scuze [niciodata nu zic „Iarta`ma! ” ]

* Imi place sa privesc cerul, sa studiez norii, sa las soarele sa`mi gadile fata [ sunny sky makes me smile]

Detest sa fiu „pe fuga” si sa nu pot observa anumite detalii care`mi fac ziua mai frumoasa [ cerul de exemplu ]

* Imi place mirosul de cappuccino ce ne imbie sa stam la o poveste, doar noi si cestile de cappuccino [ nu beau cafea; ceaiul nu`mi place ]

Detest apa plata cu lamaie si coca`cola [ Pepsi Twist for life – I`m addicted to it ]

* Imi place sa ma joc „ de`a psihologul ” cu gandurile tale

Detest cand nu ma lasi sa intru „in” mintea ta

* Imi place cand ma alinti

Detest sa te matai [ o dam in diabet si nu e sanatos]

* Imi place sa te privesc.

Detest cand vorbim si NU avem contact vizual.

* Imi place faptul ca radem mai mereu , chiar daca se zice ca ingrasa [yeah, right . . .]

Detest sa vad oameni posomorati, cu maxilarele inclestate, ce nu au simtul umorului [ Don`t worry, Be happy ]

* Imi place sa ma copilaresc atunci cand te imit [ironia puternic conturata poate fi pozitiva ]

Detest cand nu ai nimic de spus , cand taci si nu`i dai de ales decat sa fac si eu acelasi lucru [ eu NU tac nici in somn ]

* Imi place dansul suav al picaturilor de ploaie calda pe trupul meu zglobiu.

Detest vantul puternic si toamna [ cu toate ca ador furtunile , fulgerele si tunetele ]

* Imi place sa`i prostesc pe prosti

Detest faptul ca unii prosti nu`si dau seama ca`s prosti

* Imi place diversitatea din toate punctele ei de vedere

Detest discriminarea .

* Imi place ca ma citesti, ca te amuza infantilitatea mea, precum si faptul ca te straduiesti sa ma intelegi si sa treci de bariera mintii mele , chiar daca nu vei reusi niciodata.Detest criticile facute doar din morbita placere de a ma reduce la tacere [ niciodata nu se va intampla…NICIODATA]

6 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. 1 mie mi-ai cerut odata sa te iert
    2- sti ca pot sa te fac sa iti inchizi gura
    3-te imit mult mai bine
    4-imi place sa te alint cu palme :))
    5-te cunosc prea bine ciupa ESTI PREA PREA PREA PREA PREA PREA PREVIZIBILA 😛

    Atat am avut de spus.

    Si PS. esti tareeeeee =))))

  2. ai dreptu` sa taci 😀 cel mai bine ar fi sa ti`l exerciti din plin 😉
    si yo te iubesc =))

  3. si noua ne place de tine ;))
    ps: faza cu rasul, de fapt cica rasul slabeste 😀

  4. d`aia n`am yo burta :)) acu` inteleg de ce 😀
    ms anca :*
    voi avea un raspuns bun la intrebarea „tu de ce n`ai burta :O ?”

  5. mie mi-e somn.

  6. nani-nani adultule >:d<


Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

