Domnişoara Medic

6 August 2008 la 6:59 am | Publicat în Aberatii Nocturne, Copilul din mine | 3 comentarii
Etichete: , , , , , , , ,

Adesea suntem prea cufundati in problemele de care ne izbim in viata noastra banala, cea de zi cu zi. Din nefricire, “orbim” pe zi ce trece ( ai dracu` miopi ). Ne achizitionam o pereche de ochelari de cal pe care refuzam sa o mai dam jos. Lucrurile marunte, ce candva ne faceau sa simtim ca traim, s`au dus dracu` buuu in ultimul timp. Foarte rar , ne aducem aminte de ele, pe un fundal plin cu suspine amare. Frazele de genul „Aaaa, da…tin minte ca demult faceam...” sau „Asta e…a fost si nu mai este” sunt tot mai des intalnite. Analizand panorama, observ cam multe regrete, mult mai multe decat erau „ candva ”.

Ce e de facut oare? „ Ce vremuri erau odata . . .” Asa, si? Ce daca? Timpul nu`i deloc pierdut. E bine ca`ti dai seama ca te`ai instrainat de copilul din tine. Tine minte, o astfel de legatura nu poate fi rupta de nicio distanta! Cauta`l, depanati amintiri impreuna. Vorbeste cu el. Roaga`l sa`ti aduca aminte cum era sa fii TU! Cheia succesului : Monologul Interior.

Acum, ca medicul, Alex`andra in cazul de fata, ti`a prescris reteta ( aberatia asta de post ), NU mai pierde timpul si da o fuga pana la farmacie (propria`ti constiinta). Cu toate ca vei sta la o coada interminabila [ nu esti singur, multi ca tine se complac in situatii asemanatoare ], NU te da batut! Intr`un final, vei obtine medicamentul si boala ta (autismul) va fi invinsa.

******************************

Sugestiile Medicului ( don`t ask , just do it )

priveste zambetul unui bebelus ( i`m lovin` it )

admira un apus de soare ( speechless )

studiaza chipul celui / celei de langa tine ( TACI! Si fa`ti timp )

ajuta sa fii ajutat la randul tau ( eu ma simt al dracu` de bine dupa ce`am savarsit o fapta buna….suna cam a Biblie, dar eu n`am de unde sa stiu pentru ca n`am citit`o )

spune „ Multumesc ” din toata inima

respinge monotonia

lupta`te cu lenea

bea cappuccino cu Pepsi Twist ( fa`mi si mie unul daca tot te`ai deranjat sa`ti pregatesti tie )

. . . and so one

To be continued by YOU . . .

3 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Incepem asa: eu resping monotonia si te invit la un pepsi twist [logic vin cu trotineta dupa tine]. Apoi admiram zambetul unui bebelus si stam pana seara tarziu ca sa prindem un apus de soare. Tu imi spui multumesc in timp ce eu o sa-ti studiez chipul si in final eu o sa zic „keep dreaming”.

  2. bravo ciupa pentru articol 😛

    esti tare =))

  3. Nosfer – si se mai mira lumea de ce ma comport ca o „apucata”. tu esti de vina . si pt asta…stii tu b-( si inca o data si tot asa…moca…bonus numai pentru tine >:d<
    Ciupa – stiu ca ma iubesti :X :))


Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

