De`acum , totu`i doar fum . . .

5 August 2008 la 8:12 am | Publicat în Poveste | 4 comentarii
Etichete: , , , , , , ,

Flacăra s`a stins demult. Ce`a mai rămas a fost făcut scrum. Doar jarul mai mocneşte lin; în gură am un gust amar, ca de pelin .

Mă uit la mucul de ţigară. E tot ce mai deţin acum. Tronează deasupra tuturor. E vârful piramidal din scrumieră. Spre deosebire de mine, el e norocos, fiind invidiat de către celelalte rămăşiţe din pachetul de Carpaţi datorită poziţiei sale impunătoare. Dar eu? Cu mine cum rămâne? La fel ca până acum! Voi continua să pretind că pot reaprinde scânteia, cu toate că mă mint singur şi eu ştiu asta …

Eu însumi m`am preschimbat într`un chiştoc mohorât. Abia mai scot cate un fum. Zac in fotoliul ăsta vechi. Ochii mi se închid ; mi`e frica să nu fie ceva definitiv . . . Duc o existenţă mizerabilă, plină de regrete. Am ajuns să`mi fie silă de mine. Când mă gândesc cum eram cândva si mă uit la ce`am ajuns, două rotogoale greoaie se preling pe obrajii mei ridaţi. Ultima dată când am verificat, tavanul micii mele garsoniere era izolat, deci n`are cum să`mi plouă`n casă. Dar , oare , nu plouă altundeva . . . in interiorul meu ? Tot ce`i posibil. Oricum, nu mai pot repara nimic.

Am imbătrânit şi asta doare . . .

-Tinere, n`ai cumva un foc ?

4 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. N-am 😛
    super povestea, dar totusi, tigari Carpati? :)))

  2. le`am ales pe cele Carpati pentru ca n`am stiut o alta firma de tigati din vremurile ” de demult ” care sa fie mai penala decat imputitele tigari Carpati

  3. du-te tuh,pruna..k tu suferi..:)) :> nu-i bai..stii k yo te besc :X :X q tat q tzigarile tale imputzite..–> ORBIT/AIRWAWES/WINTERFRESH..etc..:> :))) si trece…(sper..:-s..)

  4. tre` sa fac o lista cu toti/ toate care ma iubiti :X
    si lista va fi kilometricaaaaaaaa 😀
    uhhh , i love myself too 😉


Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

