La mai multe postari, bebe meu !

1 August 2008 la 6:40 am | Publicat în Personal | 12 comentarii
Etichete: , , , , , , ,

A trecut deja o luna de cand eu mazgalesc aceasta pagina virtuala. O luna . . . 31 de zile…uauuu….sunt tare! [mai tare ca tine , Ciupa ! na`na`na`na] Cine ar fi crezut ca`mi voi face eu blog, ca voi intra in familia Wordppress ? Cum cine? Ce intrebari, dom`le. . . Evident, oamenii care ma citesc si se minuneaza de aberatiile mele si sfarsesc articolele facandu`si cruce [nah, credinciosii de ei; d`aia ma iubeste Allah numai pe mine]

Aici se cuvine sa le multumesc sustinatorilor mei [” sustinatori” – ce nasol suna, de parca tastatura mea ar sta pe umerii lor. . . ale dracu` sintagme] Sowwy , dragilor! Acum n`am chef. Poate mai incolo . . .

1 Iulie 2008.Vorbesc cu Gajica mea pe Messenger. Ea stia deja ce mi`a traznit mie tărtăcuţa, caci aflase cu o saptamana inainte ca, pe data de 1 iulie, vreau sa`mi lansez blogul. Bineinteles, singura nu aveam cum sa fac asta , asa ca, draguta de ea, mi`a sarit in ajutor. Dupa iesirea in oras cu Anku, Adela se tine de cuvant si`mi explica toate minunatiile ce tin de limbajul bloggerilor: blogroll, trafic, link exchange, track back, HTML, header, spam si alti brontozauri de genul astora.

Era trecut de miezul noptii cand am ales imaginea pentru header. Eu nu mai dormisem de 3 zile. Ochii imi cadeau in gura si abia mai puteam tasta o fraza coerenta. Adela a observat acest lucru si m`a trimis la culcare. A doua zi, dimineata, in partea de sus scria fain frumos ” Alex`andra se joacă de`a viaţa” [casca ochiu` , neamuleeee] si o aveam pe Ade in blogroll. A dracu` de curioasa, am inceput sa ma joc cu butoanele, sa vad care ce face, la ce e bun; mi`era putin teama sa nu dau dracu` blogul peste cap. Gajica facuse deja prea multe pentru mine si nu era frumos din partea mea sa`i tot tulbur existenta cu intrebarile mele de copil prostut [nu`i „prost„, prost esti TU!] ce vroia adrenalina. Tot pe 2 Iulie a aparut si primul meu articol , am uploadat prima imagine, mi`am imbogatit blogroll`ul si am continuat sa o bat la cap pe Adela. [habar n`am cum m`a suportat, dar a facut`o ; o alta dovada ca Allah ma iubeste. Multumesc frumos, Gaji !]

Final de luna; e momentul sa facem inventarul: 166 comentarii si 21 de articole. Pot afirma ca am fost foarte activa, avand in vedere ca eu nu postez Duminica. De ce n`am scris zilnic? DE AIA si de`a dracu` ! Sa ai tu ce ma intreba. Alta intrebari ?? Nu`mi pasa. Abtine`te !

Imi place sa scriu , sa aberez si sa`mi fac gandurile cunoscute . Scrierea unui articol , la mine, are un adevarat ritual de indeplinit. Reteta: se ia una bucata pix [ai grija sa aibe pasta , sa nu`ti moara, asa ca EL ], se alege o noapte luuuunga, minim 2 coli albe de hartie, si se lasa mana sa danseze in delir pe ele. A doua zi, toate aberatiile nocturne se trec intr`un document Word.Apoi, se cauta imagini de pe deviantart [ vizionez cel putin 10 pagini pana sa aleg poza finala] ca, intr`un final, sa dau un gingas CTRL +V aici, pe blog. Eram ferm convinsa ca sunt singura ciudata de acest fel. Presupunerile nu mi s`au adeverit. Am discutat cu ZuZu [blogger din Campia Turzii] pe Messenger si am aflat, spre marea mea mirare, ca si el procedeaza la fel cu scrisul articolelor, de cele mai multe ori. E bine de stiut ca nu sunt singura (A)normala de aici. Yeah, baby, i`m not aloooooone !!! [cam sexy Enrique Iglesias asta]

Woooai cat am lungit aberatia asta de post.Ce mama dracu` mai trebuie sa scriu aici? Hmmm…let me see.A,da! Ziceam mai sus de ceva multumiri.Mdeah, si cui se presupune ca trebuie sa le adresez? [in afara de Adela, careia ii raman datoare pe veci]? In prmul rand, lui Allah; el a fost cel care m`a inspirat mereu si care si`a demonstrat dragostea sa MUNAI pentru mine. Apoi, mamei mele, Carmelita, ca mi`a platit factura la Internet si ca mi`a dat bani de pixuri ( ce`am furat de la scoala s`au terminat demuuuult; asa ca, dragi colegi, paziti`va pixurile…zmuahah]. Medalia de bronz o primesc cei 4-5 vizitatori care ma citesc zilnic, chiar daca ei nu comenteaza la fel de des. Iar, mai apoi, ar fi noile cunostiinte virtuale facute pe blog, de genul Anca si al ei DJ pinguit John, Nosfer ( ardeleanul adult-nu`i cereti o varsta exacta, caci veti primi un ironic ” ii am pe toti. n-am pierdut nici unul. [putin peste 21]” -care nu are curajul de a`si publica pe blog a sa fantezie cu o EMOida), Cms [ cel care are o ironie puternic conturata.Hell, yeah. he`s good], Cory [ se plimba prin străinătăţuri si someaza momentan cu blogul] si mai cine? Vyio si Dedeea nu se incadreaza aici, pe ele cunoscandu`le dinainte. Asa ca, nu mai stiu! Nah. . .

Lenea ma tot suna. Nu`mi da pace nici sa termin articolul asta. Somnul, de asemenea, ma cheama la datorie. Lui Mos Ene i s`a facut, in mod subit, dor de mine si ma invita sa savuram impreuna o poveste siropoasa [ ueaccc…diabetuuuuuu`] de amor . . .

Ba`bye, internautilor!

Pijamalele , pampersii si, la culcareeeeeeeeeeeeeee !!!

12 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. La cat mai multe articole cel putin la fel de bune ca pana acum 😉 .Imaginatie ai,tupeu la fel,ce-ti mai trebuie? Aaaaa da,rabdare 😀

  2. d`aia nu voi avea niciodata, chiar daca Allah ma iubeste 😦

  3. eu mi-s doar cunostinta virtuala? i deserve more than that.

  4. meriti ? chiar meriti? :>
    atunci si eu merit…stii tu ce….fantezia postata la tine pe blog 😀
    [intr`o buna zi te vei satura tu si , ca sa scapi de gura mea, vei scrie…sau..i hope so] 😉

  5. La mai multe posturi si comentarii…mie si lui John ne pare bine ca avem o prietena ca tine, mai ales John care ma tot intreaba cand ii dai lista cu fetele interesate de el :)))

  6. ai lav iu tu >:d<
    lista inca nu s`a incheiat 😀
    mai asteptam domnişoade…scuze..domnisoare pinguine =))

  7. pruna…pfai…esti buna..nah!..;))..app..ce dreaci tot ai cu Allah?=)) de unde si pana knd esti tuh musulmana?:O :))…:-j..nevoie..stiu..:-j…mult succes si-n continuare..nah..;) :*! si yo intru knd vad k ai kte o „aberatie” 9 pe blog..sa stii :>…n-am scapat nici un post!;) :>…:* poop..si..take care,dracoaico!>:D<

  8. ” pruna…pfai…esti buna” – conotatiile sexuale sunt pur intamplatoare :-” [ eu nu stiu nimic…eu bebe mic :”> ]
    multumesc , „pruna” 😀
    Allah ma iubeste. [PUNCT]
    cuvintele sunt de prisos in situatia de fata 😛

  9. Bafta in continuare!

  10. Multumesc ZuZule 🙂

  11. succes in continuare alle… cand implneste un an[blogul] vreau tort facut de carmelita 8->… hmmm c bun o fost:X:X

  12. taciiiiiiii… ca deja mi se lasa apa`n gura :)) uhhh =p~ tort a la Carmelita 8->
    Mesc, carino meu >:d<


Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

