Allah mă iubeşte

29 Iulie 2008 la 11:47 am | Publicat în Personal | 21 comentarii
Etichete: , , , , , , , , , , , , ,

Long time no written… oare mai stiu cum se face? Hell, yeah ! Imi era dor sa mazgalesc cu pixul o coala alba de hartie, sa o strivesc sub scrisul meu apasat ca, mai apoi, la final , sa n`am rabdare sa o recitesc . Chiar daca a mai trecut un an , tot nerabdatoare am ramas. Asa si, ce daca? It`s my life…only mine !

Nuntile din basmele populare tin 3 zile si 3 nopti. La mine, serbarea venirii mele din Iad pe Terra a tinut anul asta 4 zile si 4 nopti. Sunt eu mai a dracu` si d`aia. Un alt motiv, ar fi acela ca Allah ma iubeste NUMAI pe mine ( stiu, sunt posesiva, mi s`a mai spus, asa ca TU nu te mai obosi). Zilele trecute au fost foarte aglomerate pentru mine si mama. Gara de Nord s`a mutat pe Narciselor: unu` venea, altu` pleca. Se mai intampla sa dea nas in nas la intrarea din H2 ( blocul meu) si se intorceau in apartamentul 2 pentru continuarea depanarii amintirilor „ de când Alexandra era atâtica niiiiiiia, mică mică…vaiii ce`ai mai crescut…incă un pic şi eşti majoră….si pe când ma chemi la nuntă? [ cine nu intelege graiul ardelenesc, il / o astept la o traducere`n particular ].

26 iulie 2008….ora 00.00 Darius are „ onoarea de a vorbi la telefon cu mine” [ al dracului , ce VIP sunt si eu nu stiam..mdeah…]. In sfarsit, imi aude vocea, ca ulterior sa remarce ca am o „ voce surprinzatoare”, el asteptandu`se ca ea „ sa fie mai acida, mai taioasa”. WTF ? Nu tai si nici nu spanzur prin telefon. Nu de alta, dar nu ma pot teleporta . Concomitent, telefonul vibreaza una-una, mesaje peste mesaje, care mai de care mai haioase. Am fost placut surprinsa de Carnal [deja m`am obisnuit cu asta], el incropiind cateva versuri prin care`mi ura „ La Multi Ani” ( Eminescu de Alba, unde se ascundea el ). Ulterior, s`a afirmat si varianta feminina a lui Eminovici, Laura [fhăiiiii, miss you, i also miss Dany ], dar trebuie sa recunosc ca mai original a fost Carnal.

Ziua de nastere mi`am petrecut`o in familie. La orice sarbatoare mare, vin la noi Mama Aurica & nenea Ion, Bibicu`, Pişti and so on. M`a onorat cu prezenta si tanti Cristina impreuna cu Laura [ cea careia i`am greblat eu peretele] . La masa, musafirii au facut nazuri, mentinandu`si silueta . Nu`i stres, pun la murat ce n`ati mancat si va dau la anu` pe vremea asta . Zmuhaha .

Duminica am planuit sa ies cu colegii la o pizza, la Milenium, asa cum cere „traditia”, obicei facut de „ einsteinii ” [ ai dracului culti ] de noi. Lansez invitatia pe Messenger si stabilim ca ne vedem la 6. Buuun. Intre timp, la mine ajunge si Anina , prietena mea din copilarie cu care, mai nou, nu ne prea vedem , ea fiind ocupata cu facultatea si cu munca.

La ora 6 trebuia sa ne intalnim in fara restaurantului Milenium. Ma imbrac eu fain frumos in rochita ca, nah, e sarbatoare si tre` sa fiu eleganta [s`a dus dracu` imbracamintea sport ]. Ma dichisesc si ,pe cand sa zic surazatoare „ VOILA ”, vremea`mi strica planurile, afara incepe sa toarne cu galeata pe un fundal armonios [not] de tunete si fulgere. Ooo, da. Exista o explicatie! [ zâ`iii] In urma cu ceva vreme, imi doream eu sa ies in ploaie , sa fug ca bezmetica si sa urlu de fericire cat ma tin plamanii. Well, am mai zis ca Allah ma iubeste, asa ca mi`a indeplinit dorinta. Cu toate ca nu mi`a convenit momentul cand a ales sa`si manifeste dragostea , m`am resemnat si m`am imbracat cu blugii mei dragi in care ma simt a dracu` de confortabil , purtand pentru prima data un tricou cu muuuuuuuuuuuult verde si putin galben, cadou primit de la Nico [ de vreo 2 ani caut un astfel de tricou si n`am gasit nicaieri: nici in Turda, nici in Câmpia Turzii si…cuuulmea, nici in Cluj].

Piata „Noua” din Turda s`a transformat intr`o mica Venetie, atat eu cat si Nico fiind nevoite sa traversam baltoaca ce s`a format la 15 m de blocul meu. ( extra detalii: apa mi`a intrat in adidasi, trecandu`mi pana peste glezne, iar degetele mele de la picioare erau a dracu` de happy, simtindu`se libere`n apa, avand astfel posibilitatea de a inota intr`o piscina improvizata: noile mele sosete albastre, deschise la culoare] M`am simtit a dracu` de bine [not] cand 3 cocalari radeau de la balcon de noi, hlizindu`se si behaind un ironic „ bravoooo!” . Iar am draci numai cand imi amintesc moacele lor de manelari. N`o mai lungesc si va spun ca am ajuns cu bine la Milenium , unde am avut parte de o seara frumoasa in compania colegilor si prietenilor mei : Nico, Simo, Maria, Bobo si Ionutz.[ are Ciupa blog …oioio…]

Luni au ajuns si nasii pe Narciselor, ei sambata fiind la mama dracu` stie ce nunta. Nici nu vrea sa ma gandesc ca in august tre` sa ma duc la o alta, asa ca „trecem peste” , vorba cuiva. Tot ieri am fost si pana la bunicii din Micro 1 [cartier din Turda] . Aici ma abtin de la prea multe comentarii si va spun doar ca nu`mi face mare placere sa ma duc acolo [ Don`t judge me if you do not fuckin` know me] .

„Ce`ai primit? Ce`ai primit? – asta`mi canta toata lumea`n cap. Dupa cum vedeti, rabdare tot n`am primit. Dar am primit muuuulte flori. Mai multe ca`n orice alt an. Mama si`a amintit astfel de cununia ei, spunand ca numai cand a fost ea mireasa a mai avut atatea flori in casa.

Ionutz si Nico mi`au luat fiecare cate un buchet maaaare de crini regali…se vede cine`mi citeste blogul in mod frecvent. Nu mai are rost sa va spun ce fericita am fost la vederea lor. Datorita acelor crini ma trezesc in fiecare zi cu zambetul pe buze si fug in sufragerie pentru a le simti mirosul imbatator[ i`m lovin` it]

Bibicu` meu si Bobo mi`au adus amandoi trandafiri albi. Laura trandariri rosii, Mama Aurica roz [mama, ai cam dat`o`n bara cu culoarea dar, nah… Se accepta de data asta NUMAI!], Anina un frumos exemplar galben ( nu ma luati cu porcariile alea gen „ aia inseaman gelozie” ca va dau dracu` foarte repede”.

Am mai primit de la Pisti un aranjament floral din gherbere. Sunt florile preferate ale mamei,a sa ca ea s`a bucurat mai mult de ele decat mine [ am eu un fel soi de defect: nu imi stiu exprima trairile emotionale si de aceea multa lume crede ca nu`mi place un anumit cadou…nu`s prea expresiva in cazurile astea ..ce sa`i faci, la to(N)ti ni greu]

Mai ai rabdare sa citesti? EU nu`s modesta deloc si`mi place a dracu` de mult sa ma laud. In continuare ma mandresc cu bratara de argint de la Simo care sade foarte bine pe mana mea stanga, langa o alta bratara [tot de argint, bineinteles] cu o valoare sentimentala pentru mine. Noptile ce urmeaza voi avea de lucru, Maria ocupandu`se de aceast lucru. De la ea am primit cadou o carte cam ciudata, as zice eu, intitulata „ Dincolo de bine, dincoace de rau; Despre Iubire” scrisa de Aurora Liiceanu impreuna cu Alice Nastase [revin intr`un post viitor cu mai multe detalii referitore la carte].

.

.

.

.

Inca mai cititi? Daca da, aveti ghinion . Eu nu mai am stare. Nu ma mai pot concentra.

Inainte sa inchei, uite o poza =>

Poate fi considerata ca fiind cea mai valoroasa poza a mea. Ionutz nu face niciodata „poze de la dumnezo” [asa le numim noi]. Dar, de ziua mea, a trebuit sa ma suporte cu toate figurile din capul meu, si`a calcat pe mandrie [asta pana cand a venit Bobo si ne`a intrerupt] si a facut o poza „ fancy, ca messuiştii ”.

______________________________________________

Later Edit : am mai primit 3 trandafiri rosii :X de la Ella

21 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Frumoase zile,le meritai din plin 😛 .

    Daca vobim de acelasi Darius (aka Ciprian 😀 ) el are darul de a te suna cand te astepti mai putin si a-ti spune cuvinte pline de intelepciune :)) .

  2. Meritam doar pt ca Allah ma iubeste =))
    si da, e vorba de Ciprian, cel care m`a bolunzit la cap cu nr de telefon
    oricum , el sa fie fericit, mai ales acum, ca si`a dat seama ca`s o „ardeleanca veritabila” [ word on that! ]

  3. Vyio – tre` sa investighez eu cand e ziua ta de anstere 😀
    Ciupa – ce fata ai mah ? aia de toate zilele 😛 si nu fac discriminari..mi`au placut ambele buchete de crini >:p si da, tu esti CULTU` =))
    sanatate ciupa :)>-

  4. Ce te mai lauzi ca a fost frumos la ziua ta de nastere.Oricum tot ce ai scris acolo e datorita mie,ca ti-am povestit cum s-au desfasurat evenimentele:-@…tu erai pe sub masa,cantai,n-aveai treaba:-j.Puuup tu femeie:*

  5. bun loc [de veci :P] mi`ai ales : sub masa :))) vai vai , bolunzime majora 😉
    las` ca vezi tu la anu` cum te bag eu sub vana, acolo cu elodia =))
    upss…sper ca nu`i dan diaconescu pe aici :”>

  6. Wow, cate flori ai primit!:-O
    N-am primit in toata viata mea nici macar pe sfert din cate ai primit tu. La mine zilele de nastere se rezuma doar la un mesaj, doua si la un telefon din partea parintilor. Sa nu mai zic de cadouri, astea’s mai rare ca florile:))

    Ma bucur ca te-ai simtit bine de ziua ta:D

  7. dik ce fata am :)) in poza aia de la dumnezoooo
    da degeaba ca buchetul meu de crini e mai fain :> (sa moara nico de ciuda) =)) (acu o sa ma caute sa ma bata)
    si imi pare bine ca a plouat >:)
    da auzi ,pe cine faci tu cult?:)))
    si in final sa imi zici si mie ce ai primit 😀

    La multi ani ciupa :* si numa bine! 😀

  8. Ce vedeta esti femeie bolunda!CEle mai frumoase le-ai primit de la mine…asa k restul guraaaaaaaaaaa

  9. hopa… poze cu tine :p aratzi destul de bine. mai ai ceva pana o sa ajungi diva asa cum imi place mie 🙂 buchetul de crini de la mine s-a blocat la posta. poate la anu`

  10. ptiu drace, unde se ascundea DIVU` meu =))
    si iar nu mi`ai luat flori :(( rauleeeeeee 😦
    la anu`…te crap daca nu vii cu un buchet de crini regali :>
    poa` iar ocolesti provocarea :-w la fel ca data trecuta , ca ma si dezamagesti in ultimu` hal :))

  11. contele- nu ma provoca. Poate ma iau de miticii tai si sigur nu`ti va conveni 😛 nu le zici tu ardelenilor mei „gura” na b-( „contele”…vorba vine :)))) totusi, multumesc DARIUS de trandafirii virtuali 😛

  12. offf 😦 tipa de un metru si-un zambet vrea sa ma crape. asta-mi mai lipsea 🙂

  13. urlu si de 3 m daca vreau ma tin plamanii. 😀
    degeaba te plangi tu astora de aici 🙂 eu stiu deja cat de „buna”`s , asa ca nu vor fi surprinsi sa afle ca ma ii „hartuiesc” si pe altii =))
    faci ce faci si iar te sustragi 😛 sa inteleg ca nu`ti plac provocarile :))

  14. inca nu m-am sustras :p mai e timp pana la anu :))

  15. ca`n vorba aia ” la anu` si la multi ani”
    e clar atunci 8-|
    esti cam rau >:p

  16. sunt machiavelic 😀

  17. si modest a dracu` =))
    hai, fa`ti curaj si scrie fantezia aia a ta cu o EMOida
    .
    .
    .
    inca nu te`ai saturat de mine? ca eu incep sa ma plictisesc deja :)) hai maaaaaaaa, fii ardelean 😛 si nu ma tot face sa astept pana ” la anu` si la multi ani „

  18. alea se zic in privat mai… imi stric reputatia la blog daca ma apuc sa-mi scriu fanteziile :))

  19. pudicule =))

  20. La multi ani

  21. Multumesc , Dorel >:d<


Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

