VREAU . . .

24 Iulie 2008 la 8:51 am | Postat in Copilul din mine | 11 comentarii
Etichete: , , , , , , , , , , ,

* sa ma trezesc dimineata cu razele soarelui dansand pe chipul meu somnoros [ ar merge al dracu` de bine si un cappuccino servit la pat, avand in vedere ca , azi, la 4 a.m , eu ma plimbam prin casa]

* ca pe biroul meu sa stea muuuuuuuulte lacramioare, care sa invadeze incaperea cu parfumul lor imbatator [se accepta si crinii regali]

* sa pot dormi noaptea linistita, sa nu mai am „nopti albe” in care, ca si acum, sa scriu aberatii /citesc carti [ Noaptea poate fi un bun prieten , dar si un psiholog pe masura ]

* sa fim din nou copii, ca in „vremurile bune” , acelea de demult, cand ne strangeam vreo 10 plozi in fata blocului si jucam „Leapşa” , „Omu` negru” , „ Ţomapan” , „ Şotron”, „Capră Nouă” , „Flori`fete`şi`baieţi”, „ Păcălici” ….. [asculta Leasa Dragos- Diferente si vei intelege la ce ma refer]

* sa`mi schimb putin stilul de a scrie. Imi doresc sa fiu capabila sa scriu si eu nimim 15-20 randuri despre „ Iubire ” , asa cum fac si ALŢII ; ce e drept insa , ei reusesc al dracu` de bine

* sa ma joc cu un bebe [ pana in 3 ani , brunet, ochi verzi ,grasut, jucaus, vorbaret si zambitor ]. Ador acet tip de „ omuleţi ” si nu pot sa ma satur de ei, sa`i strang in brate, sa`i pup si sa`i alint in te miri ce fel [Doamne , da`mi un baietel cand voi fi mare , si`l voi numi ALEX ]

* sa VAD. Daaa, stiu! Asta fac deja [de prin 91`], dar eu vreau ceva mai altfel : sa VAD acea lume fericita, in care nimeni nu e presat de grijile cotidiene si`n care , bucuria zambetul si voia buna dantuiesc impreuna.

* sa citesc o carteBUNA” a.k.a „scrieri moderne ,narator implicat afectiv, personaje complexe cu o psihologie ambigua si o viziune asupra vietii iesita din comun” , carte ce ar fi bine sa cada de undeva din Cer si sa aterizeze exact in mainile mele

* un pachet de guma Hubba-Bubba asa cum se facea „candva”. Ce bune erau..uhhh…deja`mi lasa gura apa. Si mai vreau sa nu deranjeze pe nimeni cand fac baloanele alea uriase, lipicioase, ce scot si dracii din om atunci cand se sparg [ in casa nu ma lasa mama, la scoala il derajeaza pe Bobo, iar pe strada nu e frumos…damnnnnnnn….fuckin` rules ]

* 5 minute de viata. Nu a mea , a LUI . Le mai vreau. Nu prea le`am avut sau, cand au fost, nu le`am stiut pretui cum ar fi trebuit.Uneori stau si ma gandesc ce i`as spune in 5 minute…mai mult ca sigur, as tacea si l`as privi indeluuuung , n`as avea nevoie de cuvinte pentru a exprima ce simt [ „si TE mai vreau . . .” ]

* culoare`n viata mea. Este si acum , dar mai multa culoare nu strica niciodata. Aici chiar sunt NEsatula si cer portie tripla.

* zambeste! Asta`mi doresc cel mai mult : sa vad cum vi se incretesc pometii , ochii vi se micesc ,iar zmaltul dintilor iese „la inaintare” sa ma salute.

Dau o tzoook pentru fiecare zambet primit.

Zambeste ,Nu te costa nimic.E ieftin , sanatos si NU`i impozabil.

11 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. apoi deja vrei prea multe. si eu ma culc la 4 in fiecare zi dar de obicei pierd vremea cu plimbari noaptea 🙂 nu te apuca sa scrii despre iubire ca ma pierzi de tot cat despre carti bune… eu savuram sandra brown cu placere fiindca aveau scrisul mare, se citeau repede… si nu numai ;))

  2. nu , nuuuuuuuu…nu vreau sa te pierd 😦
    mama citeste scrierile Sandrei Brown 😛
    si nu te simti sa ma serveste cu un cappuccino :-< off …

  3. de dimineatza un cappuccino? un frappe e mai bun 🙂

  4. ai dreptate ale..si io mai vreau sa ma joc in fatza blocului cu tzancii :)) si sa mai cred in basme sau in mos craciun..:( si mai vreau sa nu mai existe MINCIUNA..asta ar skimba tot 🙂

  5. Nosfer – i`m addicted to cappuccino :X
    Kid4ever – ” pe mine ma cheama Alexandra. Pot sa ma joc si eu cu tine ?” tzooca anny :*

  6. vad ca ai inceput sa mi-o iei pe urme, sa te culci la 4, sper ca te trezesti la 3 pm 😛
    ps: eu vreau guma turbo cum se facea pe vremuri :((

  7. am fost foarte matinala 😀
    la 10 a.m deja`mi injuram vecinu` care demoleaza blocu` X(

  8. >:D< lasa ca o sa recuperezi in seara asta somnul 😛

  9. Ai dreptate…..si eu as vrea sa fiu din nou copil…..dar nu cred ca se mai poate

  10. In schimb eu chiar am un ALEX….si are aproape 3 ani

  11. dodo- sa`ti traiasca :X


Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

