Melodii de vară

22 Iulie 2008 la 11:14 am | Publicat în Leapsa | 7 comentarii
Etichete: , , , , ,

List seven songs you are into right now. No matter what the genre, whether they have words, or even if they’re not any good, but they must be songs you’re really enjoying now, shaping your summer. Post these instructions in your blog along with your 7 songs. Then tag 7 other people to see what they’re listening to…

^ astea`s „regulile” [yeah`, right…de parca eu stiu ce`i aia „regula”]

hai sa vedem ce are Alex`andra prin playlist [be my guest…]

Cardiacii sunt rugati sa nu citeasca. S`ar putea sa intalniti cuvinte nu tocmai ortodoxe.

Please, don`t stop the music !

Asadar, cele 7 melodii sunt :

1. Bullet- Abravia [ador melodia asta…e genul de melodie pe care trebuie sa o asculti cu sufletul ,sa fii atent/a la versuri… o zi intreaga numai asta am ascultat`o….i`m lovin` it…ooo da]

2. Basshunter- All I Ever Wanted [ ţopăi prin casă atunci când o aud… din punctul meu de vedere, e melodia verii 2008 ]

3. Kate De Luna ft. Busta Rhimes- Run The Show [ „shake ya ass” – nu necesita alta prezentare]

4. DJ. Ironik- Stay With Me [ imi place la nebunie glasul fetitei de pe fundal]

5. Will.i.am -Heartbreaker [ simpatic tipu` asta..nu se lasa mai prejos decat colega sa, Fergie, si scoate melodii foarte tari…de asemenea, imi place si ideea aia cu luminitele amplasate pe oamenii din clip]

6. Grasu XXL – La Adapost [ indiferent de anotimp, de starea mea de spirit, mai tot timpul am in playlist aceasta melodie…de vreo juma` de an, il ascult in mod frecvent pe grasu`, si sunt de parere ca albumul CURAJ este cel mai bun din discografia sa]

7. Leona Lewis- Better in time [ tipa emana optimism , ceea ce unora dintre noi le cam lipseste in ultimul timp . . .]

_____________________________________________________________________________________________

Multumesc de leapsa, Gajico !

eu n`am cui s`o dau mai departe…m`am „trezit” cam tarziu sa raspund la aceasta leapsa, asa ca , in momentul de fata , aproape intreaga blogosfera e impanzita de leapsa asta.

cu toate astea, simtiti`va liberi sa va jucati cu ea [ only if you wish to]

7 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. In afara de basshunter care mai merge sa zicem .. restu toate-s banane de melodii. sper sa nu nimeresc langa tine la mare si sa asculti muzica la telefon fara casti 😀

  2. si eu sper sa asculti muzica la telefon fara casti. o sa te arat cu degetul :))

  3. cms – vin cu japca pe patura ta :> si te incant cu B.U.G Mafia , iar daca zici ca si alea`s „banane de melodii” , iti fac cunostiinta cu skraosky 😀
    Nosfer – uauuuu….uite un deget indreptat inspre mine :))

  4. Nu ma omor nici dupa BUG. And i can take skaraoski 😀

  5. cms – tocmai aia era faza 😛 sa te simti ca`n IAD in prezenta muzicii pe care o ascult eu =))

  6. nu ma simt in iad daca-s la mare orice muzica ai asculta langa mine si chiar daca ai avea par pe piept 😀

  7. cms, tu te uiti cam prea mult in oglinda :))


Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

