EL şi cu mine

16 Iulie 2008 la 5:51 pm | Publicat în Uncategorized | 21 comentarii
Etichete: , , , , , ,

Am insemnat ziua de azi in calendar. Markerul negru mi`a fost de mare folos ,el punand in evidenta un aspect important al zilei: doliul. De cate ori ma voi uita la bucata aia de foaie cu sute de date pe ea [a.k.a. calendarul], imi voi aminte de EL. . . “ I will never forget you ” [nici eu nu cred ce tastez…loalle…razi ,neamuleeeeee, ca e de ras]

EL a fost un bun prieten. Mi`a fost mereu alaturi. M`a sustinut atunci cand nu mai aveam nicio speranta de reusita. Cu EL conversam zilnic, ore`n sir. Imi placea dialogul nostru ;ori de cate ori am avut ceva de spus, EL a fost primul meu interlocutor. Era un partener de discutii pe cinste: tacea si ma aproba , intr`un final facandu`ma sa urlu de bucurie „CE bine ma simt !

Foarte rare au fost datile cand EL nu era cu mine. Cu toate astea, nu`mi faceam probleme. Cand nu`l aveam la indemana, il inlocuiam foarte usot cu un alt EL [ce nesimtita pot fi uneori]. Niciodata nu m`am gandit la sentimentele LUI .Daca stau bine sa ma gandesc, nici nu cred ca EL a avut asa ceva. . . Il gaseam util, „prietenul bun la TOATE”.

Nu va avea parte de o inmormantare pompoasa. Testament n`are. EU sunt singura mostenitoare. A fost sarac; in urma LUI mi`a lasat doar amintiri placute, greu de apreciat de cineva ca VOI ,cei care nu l`ati cunoscut. Sicriu. . . hmmm. . . nici nu se pune problema de asa ceva. Nu va avea nevoie acolo unde se duce EL. A avut unul pe care l`a purtat dupa EL pe intreaga durata a existentei sale. I`a fost destul !

Cu aceasta ocazie, il las sa fie liber. A sosit timpul sa vorbeasca EL. E problema LUI cu cine ,caci eu sunt ocupata (deja) cu un alt EL .

Stiu , sunt INsensibila, dar noul EL inca nu si`a dat seama de asta . . . Shhhh . . . ciocu` mic si joc de glezne. . .nu vreau sa ma cunoasca asa de devreme .

*****************************************************************************************

„EL” are o mare valoare sentimentala pentru mine 🙂 . Cu toate astea, nu e cine credeti voi 😛 sunt curioasa care sunt parerile voastre referitoare la identitatea „LUI ” . . . aveti dreptul la 3 incercari 😉 hai sa vad care`i geniul si`l descopera pe ” EL”

21 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. eee….E telefonul :)) 😛 ti s-a stricat,aa?:))..

  2. no buun alle sa analizam:)) in primul rand il excludem pe EL [stii u care] nu d alta da nu cred ca sunt multe propozitii din cele de mai sus in care sa se ragaseasca:)):D si revenim la text… in timp ce citeam un singur personaj aveam in minte [celebrul Pinky:))] dar mno fiind vorba de tine cred k se exclud din start lucruri de genu:)) asa ca acel EL nu poate fi decat un pix;;)[cine stie cunoaste pasiunea ta pentru pixuri:X:))]

  3. Ioana- nu cobi ca te strang de gat =))
    Nico- nu`i vorba de Dany ,prietenul meu [si Yoana mi`a zis asta pe Mess 😛 ] , iar Pinky , Mnezo sa`l ierte, ca Preda nici pomana n`a dat >:P

  4. vibrator, clar ! :))

  5. cory – nu ma face sa rosesc :”> ca nu mai stiu cum se practica sportul numit „rusine” :))

  6. cred k e ursuletzul tau d plus 😀
    adik probabil i s-a rupt capul sau ti l-a dat mami tau la cineva.. 8-|

    las` nu mai fi suparata.. bea un pepsi twist :* :*

  7. Cezara- cand eram mica mica aveam o foca de plus 😛 cu ea dormeam noaptea 😀 acu` saracu` animalus de plus sta cocotat fain frumos pe dulap 😉 mai nou nu sunt asa prietenoasa cu necuvantatoarele de plus 🙂

  8. saracu pinky:((….app am dat de pomana sambata sarmale dupa jerrycutza( a murit de vreo 2 sapt:((), dar numai maria a gustat din delicatesea mea:D dupa pinky o sa dau pomana la majorat:D pana at sper sa mai gasesc unul exact ca EL:D :*:*:* i’m still in love with ,,MY PINKY”:X:X:X

  9. Andre_eutza [Preda] – sta`v`ar in gat pomana >:P ca pe mine nu m`ati chemat nici la Pinky si nici la soarecu` ala mort de Jericutza X( lasa ca dau yo boscoane :> si`ti moare si floarea 😀 ca sa ai la ce pomana ma chema pe viitor ;;) [ce rad…dmne…mi`am adus aminte cum se jucau astia fotbal cu Pinky in clasa :)) scz daca`s prea rea :)]

  10. ce articol penetrant 🙂 tot la telefon ma gandeam si eu… dar daca mai pui ca toate telefoanele au si vibratii, ajung la concluzia lu’ Cory :p

  11. EL?parerea mea..k EL era fostu tau papagal…’mnezo sa-l ierte :)) sper k ai avut vre-un papagal 😛

  12. EL era pixu,si stiu ca nu ma insel,ca numa tu inlocuiai pixu cand se termina cu cel de la magazin sau de la care il furam.si app:cum ai si zis ca nu ii tre sicriu unde se duce ca se duce in mii de bucatele ca il rupi de nervi ca nu mai poti sa ii zici povestile din capu tau :D.Am dreptate?:)

  13. hai k nu-i papagal..mai ghiciti voi k io stiu 😀 poop alle

  14. Nosfer -singurul lucru ce vibreaza de la mine din camera e tastatura mea 😀 atunci cand sunt singura acasa si dau drumul la muzica [si vecinu` de la etaju` 4 aude ,eu stand la parter :P]
    Kid4ever – „papagalul” meu incanta timpanul mamei 24 din 24 asa ca nu mai are nevoie de alt difuzor [ „papagal”= gurita mea melodioasa si spurcata uneori :D]
    buddhalova -stf, Ciupa ; tre` sa recunosc [spre bucuria orgloliului tau] ESTI BUN si te`as …scoate la un pepsi twist =))

  15. pai dupa poza pe care ai pus-o…si eu tot pix sau stilou zic ca e :p

  16. mare noroc ati avut voi cu poza in descifrarea misterului 😛
    tre` s`o felicit in primul rand pe Nico, ea fiind prima care l`a descoperit pe „EL” , pixul meu 😀 in al doilea rand , recunosc in mod public ca Ionutz [ciupa] E BUN ,el fiind pe locul 2 in operatiunea „Cine`i EL?”
    3 Anny :*
    4 Bro`ul meu
    5 anca
    asa ca am 5 mari detectivi :X

    _________________________
    Nico & Ciupa -pe voi nu va laud nu stiu cat de mult deoarece voi v`ati dat seama cu mult mai mare usurinta decat ceilalti. [voi ma cunoasteti si sunteti martorii furturilor mele de pixuri :”> las` ca incepe scoala, iar vor disparea pixurile ca prin „minune”]

  17. moama am fost pe ultimul loc?…rusine mie :)))

  18. hamsteru ?

  19. Wow,o adevarata licitatie aici :))

    Si eu am un suport intreg de 30 de pixuri in toate culorile,formele si dimensiunile. 😀

  20. „el” e PIXul 😀

    __________________________________________

    „concurs” incheiat :))) laude castigatorilor [faceti voi cinste 😛 ]

  21. […] de indeplinit. Reteta” se ia una bucata pix [ai grija sa aibe pasta , sa nu`ti moara, asa ca EL ], se alege o noapte luuuunga, minim 2 coli albe de hartie, i se lasa mana sa danseze in delir pe […]


Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

