„Nunta” din spatele nunţii

15 Iulie 2008 la 3:12 pm | Publicat în Personal | 13 comentarii
Etichete: , , , , , , , , ,

Dupa mai bine de 6 luni,am reusit sa dorm 12 ore /noapte fara intreruperi. Programul meu normal de somn a fost dat dracu` in weekend`ul trecut deoarece sambata am fost la o nunta in Cluj,iar duminica m`am trezit la 5 a.m ca sa ajungem la Geoagiu si sa gasim locuri, drumul pana acolo durand aproximativ 2 ore.

Zilele asteam am fost foarte obosita pentru ca nu`mi implinisem somnul; de obicei eu dorm pana pe la 12 la amiaza. Cu totii se mirau cum am reusit eu sa ma trezesc la 5 dimineata, in noaptea aia eu dormind doar 3 ore [si alea cu multiple intreruperi datorate caldurii, setei si tantarilor infometati]

Pe data de 12 Iulie 2008,sambata trecuta,Roxana [„Alina” ii spun cei din familie] si Horea si`au unit destinele. In fata lui Dumnezeu, ei si`au jurat unul altuia credinta si supunere vesnica, juramintele fiindu`le pecetluite cu mult asteptatul indemn din partea parintelui : „Poţi satura mireasa” [scuzati prezentarea seaca,dar nu ma prea pricep la scris povesti siropoase de dragoste].

Petrecerea a continuat la restaurantul Chicagos din Cluj [langa Kaufland,cartierul Manastur]. Ajunsa aici, dracii din mine au inceput sa`si arate cornitele. Deja cu totii stiti ca eu stau FOARTE prost cu rabdarea. Ca`n batjocura, am asteptat mirii sa ajunga la sala mai bine de o ora. Ora aia a fost infernala pentru mine; simteam ca explodez, dar trebuia sa`mi afisez zambetul, el fiind unul fals, insa invitatii nu`si dadeau seama de asta.

Inca de cum am intrat in restaurant, am fost intampinati de ceva matusi [mama dracu` stie cine`s , ca eu nu le`am vazut in viata mea]. Astfel, a urmat o rafala de saluturi cordiale,zambete „de plastic”,imbratisari siropoase si saruturi teatrale,ca`n filme. Asta ma oftica pe mine cel mai mult:faza cu pupatul. Nu`s pupacioasa de felul meu [am mai zis asta]. Nu ma manifest fata de oricine. Ma ia greata numai la gandul ca trebuie sa`mi las neamurile sa`mi pupe gropiţa [da,am una foarte simpatica in partea dreapta] si sa le permit batranilor sa ma ciupeasca de „obrajori”.Pai dom`le, uite cum sta treaba la mine: persoanele pe care`mi face placere sa le pup,vor fi pupate de catre mine apasat, cu ambele buze pe obrazul lor, sa simta „Actiunea” .Iar m`au luat dracii cand rudele au „stat la coada la pupat”, fain`frumos in coloana cate unu`[sir indian] ca, mai apoi, sa`si stearga fondul de ten ce`l aveau pe obraz de gropita mea.Ueaccc. . . scarbos.Prea mult pentru sarmana gropita.[ Ar trebui sa`i ridice un monument avand in vedere cate a patimit sambata.]

Cel mai penal schimb de replici [tentativă eşuată de dialog] de la nunta a fost, edivent, intre mine si dracu` stie ce matusa venita din Spania:

-Si tu,papuşa,a cui esti? [„papusa”..o dam in diabet cu atatea dulcegarii…repedeeeeeeeee….aducetiu`mi insulina ca mor..in rate, ca la Altex]

-Sunt nepoata lu` Aurica,fata lui Carmen.

-Aaaa,da,Fata Corinei…Nu te`am mai vazut de cand erai atâtica…mică,mică

-Nu, nu; n`ati inteles.Sunt fata lui CAR-MEN [am silabisit,luuuuung si apasat,ca`n filmele cu prosti ]

Daca vrei sa`ti barfesti rudele,cea mai buna locatie este o nunta.Care cu cine?Unde,cine si cum?Cati bani mai are?Cum a falimentat?S`a batut sau nu cu sor`sa?Si`a abandonat copilul la nastere si acum are alti doi „din flori”?…la toate intrevarile astea gasesti raspunsul la nunta.Nuntasii se strang grupuri-grupuri si se barfesc unii pe altii .Mama dracu` de ţaţe ordinare.Unde dracu` vă credeţi?In micro 3 la piaţă?Ia mai taci dracu`!Te afli la o nunta ;se presupune ca aceasta zi e un prilej de bucurie, de a aduna familia la un loc.Scuteşte`mă de veninul tău si nu lăsa rautatea din tine sa`icontamineze si pe ceilaţti nuntaşi! Si uite asa mi`am pus castile invizibile in urechi.Timpanul meu era de acum imun la toate barfele rautacioase.

La capitotul muzica nimeni nu a avut de comentat;cu totii ne`am simtit foarte bine.Atmosfera a fost una placuta,nuntasii au fost de toate varstele,de la 5 la 85-90 de ani, asa ca preferintele muzicale au fost impartite.De la muzica disco si retro, pana la r&b-ul lui Akon, s`au gasit de toate pentru toti,mai putin hip-hop [spre dezamagirea mea ]

„Cireaşa de pe platane” a fost o cantareata de muzica populara.Maria Lobonţ ,invitata surpriza a serii.Nu`mi puteam lua ochii de la ea.Era o femeie ,cum numim noi, „de viata”Converasa cu toti invitatii si nu avea deloc arfe de vedeta.Cea mai simpatica afirmatie a ei a fost umatoarea ”banda,maestre! . . . ca mai nou ceteraşii`s pe banda.”Cu toate ca a cantat dupa negativ,pe final de reprezentatie a interpretat LIVE 3 melodii luuungi si grele,oprintre care si una ungureasca,din care n`am inteles absolut nimic ,dar totusi mi`a placut melodicitatea ei.

Pentru cititorii mei gurmanzi: fratilor,stati linistiti,mancarea a fost din belsug [peste masura de multa].Acum n`am che sa va enumar toate bunatatile,ca mi`ar lua prea mult timp si stomacul meu s`ar umfla automat,ca o minge gonflabila.Fiti buni cu stomacelul meu si nu`i cereti mai mult decat poate el duce . . .

Am ajuns la urmatoarele concluzii:

– rochia mea de mireasa va fi simpla , parul va fi ceva`n genul unui coc dezordonat cu suvite scoase si incretite [voalul nu ma prea intereseaza deoarece eu nu`l suport]

– mirele meu vreau sa fie la fel de dragut, simpatic si zambitor ca si Horea

– nu vreau limuzina la nunta

– cinstea se va da in jurul orei 8 p.m si nu se va striga care cati bani a pus in plic  😛

-din tortul miresei se va taia cate o felie pentru fiecare invitat in parte

-voi avea un buchet imens de crini regali :X

– in loc de Coco-Cola eu le voi oferi invitatilor PEPSI [desigur, TWIST]

Si ar mai fi multe…dar nah…mai observati si voi..ca mie mi`a fost de ajuns cata rautate am gasit in jurul meu . [trist ,dom`le,trist . . .]

13 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Si eu visez la o nunta a mea, diferita fata de tot ce e acum „pe piata”. Urasc nuntile romanesti si toate traditiile „impuse” ca cik asa se face, ca altfel nu se poate. Shit, imi fac nunta cum vreau eu.
    Sa moara invitatii de ciuda ca nu voi avea formatie la nunta care sa cante manele, sa le pun rock toata seara( ar fi crima:X), sa ma lase in pace cu toate prostiile lor.
    Hai ca sunt rea>:) (si’mi place:X:)) )

  2. Vyio -astept invitatie la nunta 😀 se anunta o nunta iesita din comun 😉 fii rea 🙂

  3. mie mi-e frica sa ma gandesc la nunta mea…nici nu stiu cum vreau sa fie rochia de mireasa 😆 dar cand o sa ma hotarasc o sa te invit la nunta 😀

  4. Anca- oooo ,frumos din partea ta :X sa`mi zici din timp 😉 sa`mi strang alocatia :)) ca nu stiu cum se cinsteste la nuntile bucurestene 😛

  5. oo, ma mir, in sfarsit gasesc persoane cu aceleasi idei ca si mine, URAAAAAAAAA. Nici eu nu o sa port voal pe cap, nu suport circaraia de la nuntile noastre traditionale, cu formatie, manele si populara all night long, cu matusi si tot felul de rude barfitoare si cu limbi ascutite. Eu o sa am o nunta cu rochie de mireasa scurta. NU va fi un eveniment pt profit, din care la sfarsitul serii sa numar banii si sa ma gandesc daca imi ajung sa ne cumparam mobila de ei. O sa fie cu oameni apropiati ca sa se bucure alaturi de mine de fericitul eveniment. Atat.
    Fetelor, va am in vedere pe lista de invitati (chiar daca nu m-a cerut nimeni de nevasta inca) 😀

  6. cory – tre` sa`l sun pe Basescu sa`i spun sa mareasca dracu` alocatia ca deja tre` sa strang banutii pentru nuntile voastre din Bucuresti :)) Iar la capitolul „Nuntea mea de vis” [sper sa nu fie cosmar], eu voi invata neaparat sa joc pe muzica populara pt ca la noi in familie bunica e un fel de vedeta 😀 si nu ma pot lasa mai prejos :”>

  7. pai eu ce ziceam, la nunta mea vreau sa vina lumea sa imi fie alaturi, nu pt bani. 😀

  8. abia astept atunci a ta nunta 🙂 vin fain frumos pe naspa pana`n Bucuresti si ma si distrez pe gratis 😀 oooo da! incep sa`mi placa miticii [a k a bucurestenii :P]

  9. Mi se intampla deseori sa primesc aceleasi intrebari ca si tine,de la diferite rude cand merg la bunici la tara.Cea mai celebra este : „Cand te mariti?”

    Nici mie nu imi place sa fiu pupata de toata lumea,ca drept dovada cand eram mai mica,ma stergeam pe obraji in fata lor :))

    Oricum,e bine ca te-ai distrat cat de putin,iar muzica a fost pe gustul tuturor (rareori se intampla asa ceva 😀 )

  10. pana la urma a fost o nunta pe cinste :X si mi`a placut al dracu` de mult 😀 abia astept urmatoarea „reuniune de familie” 😉

  11. poi ale….
    la orice nunta este fain..ca pana si in bocaza aia din Ceanu Mare da de’mancare:))si ink ce buna..,cartabosh,sanjerete:))..supa de piciore’n burta…si carnatzi din ’89:))glm:)) etc cu ketchup:))stiu ca’ti place ketchup’uuu:))

  12. astept sa vina sarbatorile ca atunci mai mananc si eu cate ceva:))glm:)) Alee stiee:-”

    e tare faza cu matushica aia a ta:))=))

  13. ^ taci ,ma , ca acum vine Anu` Nou si`ti da si tie un miez de paine 😉


Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

