Cariera şi crinii regali

11 Iulie 2008 la 8:08 pm | Publicat în Poveste | 8 comentarii
Etichete: , , , , ,

 

 

Ttrrrr-Trrrr.Iar Trrrr-Trrrr.Din nou Trrrr-Trrrr.Se pare ca cineva e perseverent in dimineata asta.Poate omul are un motiv bine intemeiat daca insista.Hai sa`mi potolesc curiozitatea si sa`i deschid usa . . .

Usa se deschide si…uauuuuuuuuuu…un buchet imens de crini regali isi face aparitia in cadru.La prima vedere, estimez ca sunt in jur de vreo 25 de fire..Asta da mod de a zice „Buna Dimineata”.Pana imi revin eu din socul produs de aceasta „intrare” neasteptata,curierul pleaca.N`am mai apucat sa`l intreb cine le`a comandat sau sa`i dau bacsis.Caut,caut si caut chiar si pentru a 100-a oara ,dar NIMIC,niciun biletel,nicio carte de vizita.Cam ciudat,destul de bizar as putea zice chiar.Curiozitatea ma macina.NU`mi da pace.Nu voi avea liniste pana nu voi afla cine e expeditorul misterios.Stau si cuget [da,eu SI gandesc, nu numai stau]. Singurul care stia de faptul ca,in materie de flori, crinii regali sunt preferatii mei, este A. Nu poate fi el.Cu A. Am terminat`o acum 2 luni.Intre noi totul s`a terminat.Se pare ca el a reusit sa treaca rapid peste asta, A. Mutandu`se in Constanta saptamana trecuta,in casa unei gagici pe care el a cunoscut`o la Matrimoniale, pe Internet.

Beep-beep.Beep-beep.Alex`andra raspundeeeeeeee.E seful meu.Iar am intarziat.Dracu`n ea intalnire.Blestemata fie ziua in care noaptea ma mai duc eu la cocktailuri,iar urmatoarea dimineata am de incheiat afacerea anului.Alex`andra,relaxeaza`te.Totul va fi bine.N`ai emotii.[ nu nu].Japonezii vor fi impresionati de sanii tai si astfel nu vor fi atenti la japoneza ta mlăştinoasă.

Exact ce ziceam.Am batut palma cu japonezii.Contractul este al meu si se pare ca peste 6 luni voi fi intr`un zbor spre Tokyo.Multumesc,Mama Natura.”Ce e frumos si lui Dumnezeu ii place”.Ar fi fost si culmea ca japonezilor sa nu le placa peisajul, ei fiind privati de astfel de „reliefuri”.

In biroul meu am observat un frumos crin regal tronand in vaza adusa din Miami de catre mama.Sa fie oare acelasi crin de ieri?Am un lapsus de memorie.Parca cel din ziua precedenta era mai galbui.Cel de acum cam seamana cu cei primiti azi dimineata.E un fapt demonstrat;coincidentele exista!Da,Da!Dar de ce Allah vrea sa`mi arate asta chiar acum?Sunt nesigura pe imaginatia mea si nu`mi place trairea asta.

Andrei m`a invitat sa luam pranzul impreuna.Imi place de el.Esimpatic,are o imagine bine pusa la punct.Ar putea iesi ceva din toata „afacerea” asta.Sa vedem insa cum evolueaza „bursa” pe piata romaneasca.Azi n`am che de el.M`am saturat de aceleasi banalitati.Vreau ceva nou.Putina spontaneitate din partea lui n`ar strica.Merit si eu putina actiune.Imi vine sa`i zic „Multumesc pentru participare”,dar am o retinere.Ceva`mi spune sa`i acord inca o sansa.

Am atatea pe cap,incat nu mai am timp de mine.Am nevoie de un concediu,mai ales acum,in urma afacerii cu japonezii.Sefu` nu va putea sa`mi refuze acest moft,Stie ca sunt capricioasa,dar nu comenteaza.S`a obisnuit cu asta,iar eu am un rol mult prea important in cadrul firmei sale.Nu`si permite sa ma piarda . . .

27 de crini regali,toti ai mei,doar pentru mine…Pana la urma,nu e asa de important a cui a fost ideea.Cert e ca gestul a contat enorm pentru mine.Tot n`am stare;vreau sa stiu!Merit asta!De ce n`a zis nimic?De obicei se scrie un mesaj,ceva,orice ar putea fi considerat o amprenta personala.N`are rost sa vorbesc cu peretii.Ei si asa nu`mi pot raspunde.Daca va vrea ca eu sa`i vorbesc[macar sa`i spun un simplu „Multumesc”],in cele din urma,isi va da la o parte mantia invizibila,permitandu`mi sa`i descopar identitatea.

Spuma,vibro-masaj,aburi,saruri minerale,petale de trandafir in cada,uleiuri aromat…e timpul pentru jacuzzi.Uhhh,ce bine e!Hmmm…ceva lipseste dar nu`mi dau seama ce

anume.Oprezenta masculina…Oare?Nu prea cred;Andrei Ar putea fi aici cat ai zice „Ale”.Ma iubeste,ma doreste.Ghinion!Nu ma poate avea.Daca nu el,atunci cine?Sau,ce?Aaaa,da.Ce banalitate;imi lipseste telefonul.L`am uitat in dormitor,pe masuta de toaleta,langa crini.

Acum, ca toate detaliile ce tin de decor sunt aici,ma pot intoarce in apa,sa`mi continui drama si sa`mi plang singura de mila,in compania a 27 de crini regali.

Sunt o afacerista de succes.Numele meu ocupa mereu prima pagina a ziarelor.Pupila barbatilor se dilata ca la comanda la simpla citire a celor doua cuvinte: A.R.Tanara,frumoasa,desteapta.Am o casa pe numele meu,un Ferrari si`o vila`n Hawaii.De asemenea, contul meu bancar din Elvetia are mai multe zerouri decat am eu degete la ambele maini.Si,cu toate astea,sunt singura.Nu ma refer la un „Andrei”.Barbatii de genul lui n`au valoare`n ochii mei.Caut ceva mai…pfff…mai altfel decat „ceva”`ul pe care l`am avut pana acum.Hei,unde e „ceva”,acela ce mi se cuvine mie?Poate fi portarul cu butonii aurii,baiatul ce`mi aduce corespondenta,curierul de azi dimineata[cel cu crinii],tanarul simpatic pe care`l vad zilnic in drum spre birou.Pe de alta aprte,poate fi chiar George,colegul meu din liceu, sau Matei,cel care face practica in biroul de avocatura al lui Andrei.”Ceva” ar mai putea fi chiar vecinul meu,cel pe care l`am surprins spionandu`ma cand am fost al piscina hotelului;sau prietenul varului meu,Cristi.El mereu a fost atent cu mine.Mi`a dat de inteles ca ar vrea sa avem „ceva” mpreuna.Eee,na!Eu eram ocupata in afacerea cu rusii atunci.A inteles si el ca nu se putea la momentul respectiv.

Offf . . .

Beep-beep.Beep-beep.Alex`andra raspundeeeeeeee.Te cauta cinevaaaa.

-Alo ?!

-Ti`au placut ?

-Tu erai . . .

8 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. si deci…de la cine erau crinii? 😀

  2. Ook…girl..WAKE UP!!!despre ce actrita vorbesti?:-?..sau..delirezi? O.o…vezi k realitatea de pe Narciselor e alta.. 8-|…sau te-am mutat cumva?…:-?..Whatever..chiar ca te joci……..

  3. Anca- ” TU ” poate fi oricine…va las pe voi ,toti cei care cititi, sa hotarati…sa vad ce imaginatie aveti 🙂 sunt ” ţâşpe mii ” de variante 😀 jucati`va si voi un pic 😉

    YOana_D!n4mO_g!rl – nu`i nicio actrita 😀 si nici nu`i vorba de vreo persoana de pe Narciselor 😉 daca vrei sa ma vizitezi, poti veni la aceeasi adresa pe care o cunosti [nu m`am mutat] 🙂
    in postul asta nu puteam da nume si date concrete pentru ca ele ,in mare parte, nu prea exista.ceea ce ai citit e rodul imaginatiei mele, insa „afacerista” de care ziceam poate fi intalnita foarte frecvent in zilele noastre. i`am zis „Alexandra Ratiu” pentru ca mica mea „poveste” e scrisa la persoana I 😛

  4. Super povestire 😀 Amuzanta si „total altfel” asa cum esti tu :>

  5. urmeaza o alta in curand :> tot asa cum v`am obisnuit [aka „total altfel”…asa ca mine] =))

  6. 🙂 evident ca florile erau de la mine, cum nu ati ghicit?

    matrimonialul

  7. @matrimonialul-in sfarsit ai elucidat misterul #:-S :))

  8. […] de la postul meu cu crinii regali au luat-o ieri razna de […]


Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

