Post Optimist

7 Iulie 2008 la 6:22 pm | Publicat în Aberatii Nocturne, Personal | 5 comentarii
Etichete: , , ,

“Tomorrow is another day” zicea Scarlett O`Hara in „Pe aripile vantului”.Acelasi lucru il scriu si eu acum,aici.Speranta e buna,benefica starii mele din momentul de fata.Se mai zice si ca „Speranta moare ultima”;asa o fi…poate ca da,poate ca nu…depinde;totul e conditionat de un „ceva” care pus langa un „altceva” mentine echilibrul existentei umane in Univers.

Vara…canicula…plaja…strand…uhhhhhh…A fost destul frig acumulat in ultima perioada.Un frig atat la propriu,cat si metaforic vorbind.Mintea mi`e inghetata.Nu ma mai pot concentra.Ideile imi sunt o cascada: una dupa alta ,curg in nestire fara vreun rationament…dovada fiind si scrisul meu de acum ,aceasta avalasa de litere ce vrea cu tot dinadinsul sa iasa din mana mea ,sa se elibereze.

Vreau sa ma exprim.Imi place senzatia pe care mi`o ofera miscarea delirica a pixului pe hartie. Scriu acum pentru ca nu am ce face.Sunt obosita ;as vrea sa calatoresc si eu alaturi de Mos Ene…dar NU pot .Ceva ma retine. Macar daca s`ar termina pasta pixului ,as avea totusi o scuza penala pentru a inceta logoreea asta ce o am eu acum.Si ,totusi,noaptea se lasa..Pune stapanire pe tot, chiar si pe mine.Constientizez ca ar trebui sa ma culc,sa pun capul pe perna,sa nu`mi mai pese de nimic,sa nu ma mai gandesc ce voi face maine.Ar fi ideal daca in urmatoarele 5 minute as pune pixul jos, as intrerupe scrisul si m`as baga sub plapuma.

Dar,hey..!Maine am treaba!Oooo…o gramada de lucruri de facut.Tocmai mi`am adus aminte.Off Doamne..Intr`adevar,se pare ca e timpul sa „impartim pijamalele”.Vorba aceea „alelui alelui,fiecare`n patu` lui”Si maine e o zi…o alta logoree…un alt pix…o alta poveste…Noapte buna copilasi!Noapte buna Alle 😀

________________________________

azi am fost CUminte [acum tastez razand] asa ca,Doamne Doamne, Te rog trimite`mi maine rochita dorita. . .

5 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Noapte buna Alle … mai vorbesc si yo cu Doamne Doamne sa nu uite de rochita aceea de aparatul foto si mai ales de tricoul cu muuuuult verde si putin galben pe care ti`l doresti inca de anu` trecut… cam atata mi`am amintit eu acum dar lista cred ca e lungaaaaa… ca si ziua care te asteapta maine, asa ca ia`ti in primire pijamalele si have fun with Mos Ene :*

  2. Ce rochita?

  3. @ Nico – lista o pasez si altora 😛 sa nu zica lumea ca`s egoista :”>

    @ Ade- un fel de pata de culoare pe strazile Turzii :X

    [am gasit`o pana la urma :X]

  4. Astept poze cu ea. :-” M-ai facut curioasa.

  5. in viitorul apropiat le vei avea 😛

    nu vreau ca a ta curiozitate sa aibe de suferit din pricina mea =))


Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

