I feel GOOD

3 Iulie 2008 la 3:20 pm | Publicat în Aberatii Nocturne | 2 comentarii
Etichete: , ,

“ I feel good, Ta-na-na-na…So gooooooooood” Asta e`n capul meu de 2 ore incoace .Oooooooo da! Ptiu ,drace! Chiar ca ma simt bine .Simt cum creste adrenalina`n vene .Fix acum mi`as dori sa ies si sa aleg in ploaie…Eeee ,vise copilo ;e 2 a.m ,tu esti in boxeri [canicula afara] ,iar pe cer nu se zareste nici urma de nori .Totul e cufundat in noapte .Zorii zilei par sa nu se mai iveasca niciodata .Uneori ma intreb cum ar fi daca ziua n`ar mai veni? Oare cum e aureola boreala la Polul Nord? Tare mi`ar placea s`o mai vad…Pana una-alta ,un tantar nesatul se hraneste cu sangele meu suculent si nu pare a se opri prea curand .Il vad ,il localizez ,ma pregatesc de atac si….si NIMIC ;il las sa`si faca linistit “meseria”, sa fie si el fericit ;daca eu sunt ,sa fie si cei din jurul meu ,chiar daca sunt necuvantatoare…Noroc cu tantarul ,el ma readuce la realitate ,imi pune visul pe pause…

Ta-na-na-na”…ochii par sa`mi iasa din orbite ;nu mai au astampat ,vor sa se joace. Culmea ,caci ei ar trebui sa fie obositi si sa`l invite pe Mos Ene la o petrecere`n pijamale. Dar nuuuuu ,ei nu se dau batuti [Batman-Batman] si`mi dau de veste ca ziua abia acum incepe… Ta-na-na-na…So gooooooooood

2 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Asa Alle imi place sa te vad happy si entuziasmata [stii ca asta admir eu cel mai mult la tine ce esti tot timpul optimista si cu zambetul pe buze] dar nush de ce am impresia ca aceea nu a fost o zi tocmai obijnuita…there is something special ;;).. in fine trecem peste:-j apropo de text imi place faza cu boxerii[desi oferi cam multe informatii tu alle :))] insa cred k ai uitat de nelipsitul tricou larg :> si as mai vrea sa`ti vad ochiii cum fac Batman-Batman :))… ma bucur ca o simpla plimbare prin ploaie te poate face fericita :X si multumesc pentru zilele in care imi transmiti si mie entuziasmul tau>:D<

  2. @ Nico – Don`t worry , be happy


Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

