Primul pas in Blogosfera

2 Iulie 2008 la 11:35 am | Publicat în Personal | 7 comentarii
Etichete: , ,

Dupa 4-5 luni de munca de detectiv ,e cazul sa`mi fac si eu debutul in blogosfera romaneasca .Prima data am auzit cuvantul „blog” la Gajica mea,
Adela .Tot al ei a fost primul blog pe care am intrat ,taram feeric al balerinilor de unde am invatat ulterior numeroase lucruri utile in jocul meu de`a viata.

In scris ,sunt adepta stilului bombastic .Imi place la nebunie sa ma joc cu mintea oamenilor ,in special sa`i zapacesc si sa le analizez mai apoi debusolarea totala ce li se citeste pe chip .Cu timpul ,veti putea sa caracterizati si stilul meu personal de a scrie ,ceea ce va va solicita nervii si va va pune la incercare rabdarea ,cea care mie imi lipseste cu desavarsire .

Despre ce voi scrie ? ”Habărnabăr” ar fi raspunsul cel mai potrivit .Sunt o fire spontana, iar ideile in capul meu sunt aidoma unei cascade .De asemenea ,pun si cele mai ciudate intrebari posibile [prietena mea, Dany ,poate confirma lucrul acesta] ,asa ca uneori veti fi surprinsi de ceea ce voi tasta.

De mica mi`am format o deprindere care ,zic eu ,mi`a fost de mare folos in jocul meu de pana acum .De cate ori nu inteleg ceva ,sau am o vaga nelamurire ,eu nu am nici cea mai mica urma de ezitare in a te bate la cap pana`mi explici,in asa fel incat sa fiu si eu in pas cu demersul discutiilor.

Acestea fiind spuse ,nu`mi ramane altceva de facut decat sa te invit pe tine ,draga internautule , sa citesti „Pagina mea de Rai din Iadul cotidian”

_______________________________

Gajico , iti multumesc pestru tot! :*

7 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. ^Avec plaisir! :*

  2. si eu am stat vreo 2 luni si am analizat blogosfera si abea apoi mi-am facut blog… si tot adela m-a inspirat si pe mine 😆

  3. Bun venit! Spor la postat ;;)

  4. Gajico -raman datoare :”>
    Anca – adela a fost cea care ne`a insuflat curajul necesar :))
    Deea -Multumesc 😀

  5. […] trecut un an de la primul meu articol pe acest blog. 12 […]

  6. Eu am intrat direct in blogosfera. Apoi am renuntat si numai am citit pe altii. Si am revenit dupa vreun an. 😀

  7. […] În urmă cu 2 ani, pe data de 2 Iulie, apărea primul meu articol […]


Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

